ikä,henkinenikä,ammatti,harrastukset ja kaikki muu

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Ikä 24 vuotta, aina siitä lähtien, kun täytin 24 v. Siitäkin taitaa olla kohta 8 vuotta. Harrasteena matemaattiset arvoitukset, suppea oppimäärä. Vitsi vitsi :lol:

Vaimon kanssa jo 11½ vuotta yhdessä, tästä 7½ naimisissa. Vanhin lapsi koulussa, tyttökin jo neljä.

Töissähän on aina tylsää, joten ryhdyinpä yrittäjäksi. Koodaan. Sittemmin on pitänyt opetella ymmärtämään vähän rahan päällekin. Insinööri. Piste.

Tänään sain kuulla päässeeni maisterikouluun opiskelemaan mobiilipalveluita, joten vaimojenne huoli on oikeutettua, sillä Saab-foorumi on teillä kohta taskussanne :lol:

Saabeista ensimmäinen havainto on isovanhempieni 99 vuodelta 74. Siitä lähtien ketju sukupuussa katkeamaton. Tosin itse sorruin välillä väärän merkkisiin.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3102
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

Postilistan puolella udeltiin taannoin samoja. Siellä isoin osa porukasta ansaitsi leipänsä tietokoneiden ja elektroniikan parissa. Reilu 60 vastaajasta nelisenkymmentä.

Itse olen 39v kuljetusteknikko ja vähää vaille tietoliikennetekniikan inssi.
Toistakymmentä vuotta autot olivat ammattina ja nyt erään amerikkalaiskonsernin suomen tehtaan dataverkon ja palvelimien ylläpito.

Tällähetkellä itseasiassa Saabiton Saabisti. Alla vain VAG:n kulkineita.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
vanha
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja vanha »

Täytynee tunnustaa, että olen todellinen vanharouva ilmeisesti tässä porukassa..... 40 mittarissa ja takuu loppu. Tosin testattu henkinen ikä on 21 (testattu kahdesti ja aina sama tulos).

Koulutukseltani olen atk-merkonomi (koodaaja), mutta elantoani raavin kasaan ns. itsenäisenä jälleenmyyjänä, tuotteina lähinnä ravinnonlisät ja puhdistustuotteet.

Perheeseen kuuluu tuore aviomies, (joka aina välillä yrittää täälläkin saada äänensä kuuluviin....) sekä 12 vuotias poika, joka asuu isänsä luona ja on meillä aina välillä lainassa.

Harrastuksina kautta aikojen ollut moottoriurheilu sen kaikissa muodoissa. Nykyisin tosin urheilen vain yhdellä ihmisvoimalla ja juoksentelen kaikissa epämääräisissä lätäkönympärijuoksuissa omaksi ja myös muiden iloksi. Pitäähän jonkun aina olla viimeinen. :wink:
Autoton, velaton, estoton ;o)
#1876
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2947
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Rakennus...

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

...mestari 32 vee ja täällä olleen "henkinen ikä" linkin mukaan se oli vähän päälle 50 (voi paska :? ) Todellisuus on onneksi jotain aivan muuta... Perheenä vaimo ja kaksi murrea.

Harrastuksina golf, kalastus, musa / leffat ja Saabin puunaus :P . Tällä hetkellä valitettavasti vain yksi Saabbi taloudessa, rapea ranskatar tuuraa toista Saabasta hamaan tulevaisuuteen...
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
OA
"Tuplakaasari"
Viestit: 85
Liittynyt: La Huhti 10, 2004 16:20
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja OA »

18v saabisti ja lukiolainen vaikka mulla
ei oo viel omaa autoo (lue:saabia).
Henkinen ikä testin mukaan 34v :?
samsikki
"Hirsch"
Viestit: 716
Liittynyt: Su Elo 24, 2003 20:15
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja samsikki »

Ikä 21v ja tällä hetkellä töissä elektroniikan kokoonpanossa. Tammikuussa pääsin armeijasta ja siitä lähtien tullut oltua töissä. Syksyllä Ouluun opiskelemaan. Harrastuksiin kuuluu monimuotoinen liikunta ja kesäisin tulee pelattua pesäpalloa ja talvella kiekkoa... Niin ja onhan tuo hallissa oleva tonnarikin jonkinmoinen harrastus, varsinkin jos tulee jotain vikaa. :twisted:
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Ikä 28v, töissä järjestelmäasiantuntijana it- palvelutalossa. Kotona kihlattu (nainen) sekä kissa. Harrastuksena kaikenlainen nörttikiva; hifit, leffat jne... Kesän tultua erityisesti Kroketti yms kesäpelit rulaa taas. :wink: Saabia tietysti nysvätään, jos ei oo mitään nysväämistä niin jotain on aina keksittävä. Haaveena olis oma rivarinpätkä kehäkolmosen sisäpuolelta...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
9000CS...
"Hölösuu"
Viestit: 1762
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 19:25
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

Ikä: 29v.
Työaika kuluu auto- ja kotihifin parissa.
Harrastuksina elokuvat, musiikki (hieman raskaampi), sekopäisten tekstien kirjoittaminen, internet ym.ym.
Sivilisääty: Naimisissa ja 8kk ikäisen tulevan Saabistin isä.
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Ikää hurjat 23v ja Rööriroopeksi opiskellaan/duunaillaan välillä.
Harrastuksena saabin laitto taloyhtiön pihalla ja siitä syntyvät sanaharkat naapurin vanhusten kanssa kuuluu normaalipäivääni 8O .
Joskus myös lenkkeilen, vähä intoa tuntuis olevan tuohon golffiinki, keilannutki oon (vähän jäissä harrastus nytten) , musiikkiakin kuuntelen ja klubifoorumia seuraan aktiivisesti.
Saabismin sairauski vaan pahenee kokoajan :twisted:
jari
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:30
Paikkakunta: 81720

-

Viesti Kirjoittaja jari »

38v apumies pakkausteollisuudessa (16v henkinen ikä) naimisissa naisen kanssa 3 lasta 4-10v koira kissa marsu marshall ja pari kitaraa.
Jorppe
"Viggen"
Viestit: 673
Liittynyt: Ke Tammi 21, 2004 00:07
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Jorppe »

Jaa, kävikö niin että olen nuorin täällä foorumilla??!? Eli ikää tulee ens kuussa 16v., henkisestä iästä ei oo tietoo (viimeks kun testasin niin se oli muistaakseni n.20v., tiedä sitten...)

Peruskoulu loppu, lukioon menen ens syksynä. Kesätöissä olen tällä hetkellä.

Harrastuksina on nuo Saabit, autostereoiden väsäily, Suzukin roplaaminen välillä, musiikki ylipäätänsä... niin ja Kuplakin pitäis saada liikkumaan omin voimin vuoden sisällä...

Tuo jenkkikeulanen kuuppa on rojekti, ja meidän -79 on pohjana noille poppikoneille, ja se on ollu meillä niin kauan kuin minäkin. :D Sen saattaa nähdä Kajaanissa kesän mittaan...
Jäsen #3551

Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177
Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

Espoo

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Allekirjoittanut on kovin kovin tuore saabisti, vasta tammikuusta 2002 asti. Pk-seudulla julkinen toimii kohtuullisesti ja akuutti riittämätön rahavirta pitivät huolta siitä, että autoa ei ollut. Toisaalta, Saabeihin ei tunnettu mitään erityisempää kiinnostusta, kuin ei myöskään mitään negatiivistakaan konnotaatiota. Siitä -85 900i-karvalakkiversiostahan tämä kaikki alkoi, toivottavasti sai uuden omistajan Mimminkin jälkeen, sen verran sen kanssa tuli harjoiteltua / ähellettyä..

Sitten yksi -83 epäonninen turbo-projekti, oikein mukava 900 -84 T8A ja sitten tämä nykyinen -90 Aero, 9satku sekin. Tonnari on liian iso & kallis tälläiselle kaksineläjälle, varsinkin kun parempikin puolisko pitää punaisesta :) Perheessä / suvussa ei ole ollut ketään saabistia tähän mennessä, eli taidan olla sitten hiukan outo..

Työpiirinä toimii vielä jonkin aikaa kaupallisen alan taloushallinto, koulutuksena KTM. Harrastuksena autoilun ylläpidon (peukalo aivan keskellä kämmentä = pakoputken vaihto 13h -> vaikeiden asioiden teettäminen :oops: ) lisäksi punttiksella vierailu. Asuinalueena toimii Espoo, mikä on ollut sitä paria vuotta lukuunottamatta koko ajan.

Tulevaisuudessa (=varojen salliessa) pitäisi Aero saattaa hienoksi ja etsiä jostain se -86 900 T16-automaatti. Tai joku kiva Porsche..tai Jaguar.. 8)
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

Ikää on nyt 17 vuotta, mutta tulevana lauantaina kello 8.00 aamusta ikä vaihtuu 18:sta. Harrastuksena on ihme kykkä Saabit, tietokoneet, rekka-autojen kuvailu ja skootterin tuhoominen mahdollisimman tyylikkäällä tyylillä esim. stoppiesta maskin ylilento kuuluu ohjelmistoon.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

ikä

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

42v mutta henkinen ikä/yleissivistys n.11v tasolla.Nuorempi tyttö pääsi neljänneltä ja kun katselin läksyjä ja koe papereita niin minä oisin jääny luokalle.Vanhempi tyttö 15v pääsi ysille,minä oon ainoo joka jäi taas luokalle.ja onhan tuo eukkokin ollu jo n.15v "riesana".Auton asentajana
10v "isossa talossa",ja noin 5v yleis miehenä/pikku pomona pienemmässä puljussa.Nykyään töitä vieroksuva moto kuski.Töihin on paha lähtee kun" työkalut on kuin käärmeitä".Harrastukset juopottelu,syöpöttely,laiskottelu.Saabeja on ollu varmaan 20 kpl(arvio).
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1477
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

Kai se on itsekkin esittäydyttävä. Eli ikää löytyy 22.vuotta ja koulutukselta automaatioasentaja, mut tällähetkellä aika kuluu Mikkelin ammattikorkeakoulussa talotekniikan opiskeluissa. Kotoa löytyy morsian, kissa, nintendo ja tietokone. Pihasta mun hopeanuoli. Saabilla oon ajanu niin kauan kuin on kortti ollu taskussa. Turbo kuume iski viime kesänä ja lääke siihen löytyi, ku tammikuussa tonnari vaihtui sataseen aeroon..
93 1.9 TTiD -11
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Vastaa Viestiin