mikä vit.....aa? avautumis topic
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
183cm ja 86kg täällä. Nyt alkaa paino olla sillä tasolla, että on itsekin tyytyväinen. Aiemmin se pyöri jossain 70kg:n tuntumassa. Harrastuksen uudelleen aloittaminen nosti noin 10kg vajaassa vuodessa. Ja hyvä niin.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Vielä tuo onnistuu ruisleivällä Mutta enempi taitaa mennä kemian puolelle
VVV kirjoitti:183cm ja 86kg täällä. Nyt alkaa paino olla sillä tasolla, että on itsekin tyytyväinen. Aiemmin se pyöri jossain 70kg:n tuntumassa. Harrastuksen uudelleen aloittaminen nosti noin 10kg vajaassa vuodessa. Ja hyvä niin.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Melkein jatkuva nupin pakotus alkaa hiljalleen raivostuttaa.
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Joidenkin ihmisten uskomaton tyhmyys ja tieto siitä näitä ihmisiä tuntuu olevan päättäjissämme melko suuri osa, se on surullista ja pelottavaa.
9-5 Wagon -07 900 T16 -91
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24046
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
heräsin helvetinmoiseen kipuun olkapäässä----
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Minä taas heräsin klo 4.51 armottomaan vitutukseen kun pitää lähteä töihin. Ja v**tu 8 vuoron putki edessä!nalleolut kirjoitti:heräsin helvetinmoiseen kipuun olkapäässä----
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Tanskalaiset.
Tai oikeastaan vaan Tanskassa sijaitseva servicedesk.
Tai oikeastaan vaan Tanskassa sijaitseva servicedesk.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
Citroën C5 2.0 HDi -11
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Satkusta levähti kytkin. Töihin mennessä viel toimi
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Pituutta on 180 ja risat. Paino oli vielä opiskeluaikana siinä 65-70 kilon välissä, nyt mennään 90-95 kilon hujakoilla.. liian mukavaa elämää eletty kun ei tarvitse enää kituuttaa tonnikalamakaroonillaSB90 kirjoitti:Sie oot aika lyhyt.. tai sit mä vaa tunne itteni pitkäks.. ~180/60 Ei millää pahal, kuis pitkii saabistit yleensä on?
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Ittellä särki niskaa nii v*tust viikko sitten, ja itselläni on kummiski korkee kipukynnys, tai no se ettei pienet tunnu viel missään, ja sattu nii saakelist..nalleolut kirjoitti:heräsin helvetinmoiseen kipuun olkapäässä----
Sillo ei paljoo päätä käännelly, ja kaks päivää sen jälkee niskat oli viel iha vitu kipeet..
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
työt tältä vuodelta tässä.
Lomautettu taloudellisista ja tuotannollisista syistä vuoden loppuun.
Ainoastaan tulojen menetys vituttaa. Lisääntynyt vapaa-aika on tervetullutta
Jää aikaa illekkin
Lomautettu taloudellisista ja tuotannollisista syistä vuoden loppuun.
Ainoastaan tulojen menetys vituttaa. Lisääntynyt vapaa-aika on tervetullutta
Jää aikaa illekkin
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
-
- "Hirsch"
- Viestit: 790
- Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 11:07
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Sama täällä. Tosin lomautus alkaa vasta 24.11. Voi kestää pidempäänkin kuin vuoden loppuun. Mistäs firma palkkarahaa sais kun ukot istuu kotona eikä myyntiä tapahdu .ruohonet80 kirjoitti:työt tältä vuodelta tässä.
Lomautettu taloudellisista ja tuotannollisista syistä vuoden loppuun.
Ainoastaan tulojen menetys vituttaa. Lisääntynyt vapaa-aika on tervetullutta
Jää aikaa illekkin
Saab 9-5 2,3tA 2003 RE85
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7570
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Tämä viestien häviäminen......
Ja autokorjaamoiden nopeus....( jo kaksi viikkoa mennyt, ja taitaa vielä mennä
kolmaskin... )
Ja autokorjaamoiden nopeus....( jo kaksi viikkoa mennyt, ja taitaa vielä mennä
kolmaskin... )
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Ei voinu taas ajatella loppuun asti kun menin taas kerran ottamaan vitamiinin semmosen mehun kanssa että niiden yhdistäminen aiheuttaa välittömän laatan. Vain ja ainoastaan kyseinen yhdistelmä, erikseen ei kumpikaan tee mitään. Ja nyt vituttaa se että se huono olo myös jatkuu pitkään ja ruokaa meni hukkaan ihan omaa huolimattomuutta.
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Voi v*tun Hiivatin romu! Että voi tulla vikaa vian perään, ja pahimmillaan omastakin syystä
Siinä on kampiakselin päässä moniurahihnan käyttöpyörä, mallia jousivaimennettu. Sen käyttöikä on kuulemma noin max 200tkm, nyt mittarissa 198
Huomasin renkaita vaihtaessa, että se on aika finaalissa, eli jouset antaneet periksi, joten vaihtoon. Motonetista uusi tilalle ja vaihtamaan (orkkis n.300€ motonet 155€ ja lupaavat 100tkm ikää). No pulttipa ei sitten ihan aukea käsivoimin, joten soittelemaan korjaamoille. Niillä on tietysti kiirettä renkaan vaihdon aikaan, mutta yksi korjaaja kertoi, että laitat hylsyn kiinni pultin päähän ja vääntimen alatukivartta vasten ja pyöräytät hieman startilla, niin kyllä lähtee irti!
Lähtihän se ja samalla sain vaihdettua jurisevan ohjurirullan sopivasti. Pientä vitutusta aiheutti tosin jo tässä vaiheessa vuotava sisempi vetonivelen (nivel on kuulemma "halpa") suojakumi, mut ei siinä vielä mitään.
Kone testiksi käyntiin ja käy nätisti! Mutta mittaristossa paistaa punainen vikavalo
Kävin luetuttamassa vikakoodit: synkronointivirhe kampiakselin ja nokka-akselin välillä , jolloin perushuoltokorjaamo nosti kädet pystyyn.
Kaveri otti tuossa selvää, että siinä on todennäköisesti jako aavistuksen pielessä, JEEE! Se perkelee hihnapyörä on lukittu samalla pultilla, mikä kiristää myös jakopäänhihnan rattaan. Ja mikä hauskinta, siinä hihnapyörässä on akselilla lukituskiila, joka estää sen pyörimisen akselilla, mutta siinä v*tun jakopään rattaassa ei ole , vaan kampiakseli on ilmeisesti kartio ja ratas kiristyy siten. Eli, kun pyöräytin startilla, pääsi ratas pyörähtämään akselilla aavistuksen löystyessään, mut ei kuitenkaan niin paljoa, ettei kone kävisi nätisti. Käytännössä sen joutuu kait ottamaan kokonaan auki, jolloin olisi tyhmää jättää jakopään remppa tekemättä. Eikä maksa paljoa...
Ja minä kun elättelin aiemmin toivoa, että pääsisi tuosta romusta eroon, ennen kuin jakopään remppa tulee 240tkm:ssä vastaan, mut ei
Siinä on kampiakselin päässä moniurahihnan käyttöpyörä, mallia jousivaimennettu. Sen käyttöikä on kuulemma noin max 200tkm, nyt mittarissa 198
Huomasin renkaita vaihtaessa, että se on aika finaalissa, eli jouset antaneet periksi, joten vaihtoon. Motonetista uusi tilalle ja vaihtamaan (orkkis n.300€ motonet 155€ ja lupaavat 100tkm ikää). No pulttipa ei sitten ihan aukea käsivoimin, joten soittelemaan korjaamoille. Niillä on tietysti kiirettä renkaan vaihdon aikaan, mutta yksi korjaaja kertoi, että laitat hylsyn kiinni pultin päähän ja vääntimen alatukivartta vasten ja pyöräytät hieman startilla, niin kyllä lähtee irti!
Lähtihän se ja samalla sain vaihdettua jurisevan ohjurirullan sopivasti. Pientä vitutusta aiheutti tosin jo tässä vaiheessa vuotava sisempi vetonivelen (nivel on kuulemma "halpa") suojakumi, mut ei siinä vielä mitään.
Kone testiksi käyntiin ja käy nätisti! Mutta mittaristossa paistaa punainen vikavalo
Kävin luetuttamassa vikakoodit: synkronointivirhe kampiakselin ja nokka-akselin välillä , jolloin perushuoltokorjaamo nosti kädet pystyyn.
Kaveri otti tuossa selvää, että siinä on todennäköisesti jako aavistuksen pielessä, JEEE! Se perkelee hihnapyörä on lukittu samalla pultilla, mikä kiristää myös jakopäänhihnan rattaan. Ja mikä hauskinta, siinä hihnapyörässä on akselilla lukituskiila, joka estää sen pyörimisen akselilla, mutta siinä v*tun jakopään rattaassa ei ole , vaan kampiakseli on ilmeisesti kartio ja ratas kiristyy siten. Eli, kun pyöräytin startilla, pääsi ratas pyörähtämään akselilla aavistuksen löystyessään, mut ei kuitenkaan niin paljoa, ettei kone kävisi nätisti. Käytännössä sen joutuu kait ottamaan kokonaan auki, jolloin olisi tyhmää jättää jakopään remppa tekemättä. Eikä maksa paljoa...
Ja minä kun elättelin aiemmin toivoa, että pääsisi tuosta romusta eroon, ennen kuin jakopään remppa tulee 240tkm:ssä vastaan, mut ei
9000cs -96 vapari
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
#1397
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
#1397