mikä vit.....aa? avautumis topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
Alihankkija
"Aero"
Viestit: 480
Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 19:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Alihankkija »

Jussi kirjoitti:Hieman outoa kaksinaismoralismia ilmassa...

Taannoisessa tapauksessa eräs henkilö oli leikkisästi tokaissut vetävänsä hoitohenkilökuntaa ja potilastovereita turpaan jos olot eivät parane - Tämä tuomittiin varsin moniäänisesti ja asiaa jeesusteltiin oikein kunnolla.

Nyt viimeisessä tapauksessa useampikin henkilö uhkaa ruumillisella väkivallalla kaikkia jotka tohtivat vahingossa jättää jäljen heidän autoihinsa... missä on jeesustelijat... kysyn vaan?

Hoitohenkilökunnan koskemattomuutta leikkisienkin uhkausten suhteen puolusteltiin sillä että he tekevät työtään... mitä jos kolhijakin tekee työtään? Hänhän saattaa olla taksikyyppari, poliisi, palomies, ambulanssikuski, jakeluautokuski tms... ja tekeehän kotiäitikin työtään päiväsaikaan käydessään tenavien kanssa kaupassa. Työtapaturmahan se on kolhukin siinä missä on myös perseelleen toteutettu hoito ja sietämättömät olosuhteetkin... tekevälle sattuu, jos ei mitään tee niin ei voi tulla vahinkojakaan. Missä jeesustelut... häh?

Tästähän päästään päätelmään että auton maalipinta on arvokkaampi kuin parhaassa iässään olevan veronmaksajan terveyden palauttaminen säädylliseen kuntoon säädyllisissä oloissa.

On teillä arvokkaita autoja :)
Tätä samaa minäkin tässä ehdin pohdiskella useampaan otteseen. Vahinkoja sattuu, ei niille mitään voi. Pitäisikö minun nyt sitten piestä siniseksi se perheen isä joka äsken jätti tenavansa vartioimatta ja pikkuinen elämänsä ja voimiensa tunnossa kasteli vesipyssyllä juuri maalatun terassin aidan ?
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Jussi »

V.J.S kirjoitti:Eli koitappas Jussikin nyt vaan ottaa opiksesi ja ole kunnon autofoorumilainen :wink:
mutta kun minun täytyy olla kunnon auto-, lentokone-, rintamamiestalo-, vene- ja whiskyfoorumilainen... jos samanlaiset säännöt pätee kaikkiin niin sehän tarkoittaa sitä että minun täytyy uhota pieksäväni kaikki, jotka tulevat 20m säteelle mistään minulle kuuluvasta... käy raskaaksi olla kunnollinen :)
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Alihankkija kirjoitti:Pitäisikö minun nyt sitten piestä siniseksi se perheen isä joka äsken jätti tenavansa vartioimatta ja pikkuinen elämänsä ja voimiensa tunnossa kasteli vesipyssyllä juuri maalatun terassin aidan ?
Ääh sehän on vaan aita, onneksi ei mennyt mitään pysyvää ja arvokasta kuten esimerkiksi auto... samaa autoahan usein joutuu pitämään montakin vuotta, aidan nyt voi maalailla vaikkapa vuosittain ihan vaan pitääkseen mielen virkeänä ja kädet töissä :)

Tosin varmaan on olemassa terassifoorumi, jossa voi purkaa tästä vääryydestä aiheutuvaa angstia ja saada hengenheimolaisten kollektiiviseen hyväksynnän vuosisadan turpakäräjille :)
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Haistakaapa jeesustelijat paska. Ei tässä mistään vahingossa kolhaisijan pieksemisestä ole ikinä ollut kyse vaan siitä että jos niin tekee niin sitten saisi myös vastata tekemästään tai jälkikasvunsa tekemästä ja korvata tekemänsä vahinko.
Ne jotka ei niin tee niin saa todella näkemään punaista ja saa jeesustella ihan niin paljon kuin mieli tekee. Jos auton kunto ja kolhut ei kiinnosta niin ihan tervemenoa sitten jonnekkin muulle foorumille mun puolesta.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
aero
-
Viestit: 8717
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja aero »

Alihankkija kirjoitti:Tätä samaa minäkin tässä ehdin pohdiskella useampaan otteseen. Vahinkoja sattuu, ei niille mitään voi. Pitäisikö minun nyt sitten piestä siniseksi se perheen isä joka äsken jätti tenavansa vartioimatta ja pikkuinen elämänsä ja voimiensa tunnossa kasteli vesipyssyllä juuri maalatun terassin aidan ?
Joidenkin mielestä varmaan kyllä. Minusta sitä isäpappaa ei tartte piestä, mutta olisi oikeus ja kohtuus, että se isäpappa tarjoutuisi maalaamaan sen aidan uudestaan tai edes pyytäisi anteeksi. Tarjousta ei tietenkään ole pakko ottaa vastaan (kuten jotkut täällä eivät ilmeisesti ottaisi), mutta totaalinen välinpitämättömyys skidin tekemisistä on vain väärin.

Verrokkina todettakoon, että pentuna me käytiin ihan itse pyytämässä anteeksi vastaavia suorituksia, toki melko pitkään vasta isukin ohjeistamina...
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Alihankkija
"Aero"
Viestit: 480
Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 19:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Alihankkija »

Isä ja poika kävivät yhdessä juttelemassa ja minä lupasin grillata samalla kun maalaavat uudestaan. Saadaan aita kuntoon ja mahat täyteen samalla kertaa. Minä en viiden lapsen isänä ryhdy kummoisempiin "toimiin" asian suhteen. Poikaa taatusti harmitti ja pelotti riittävästi ilman minunkin "riehumista" Terveisiä naapureille !
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

Alihankkija kirjoitti:Isä ja poika kävivät yhdessä juttelemassa ja minä lupasin grillata samalla kun maalaavat uudestaan. Saadaan aita kuntoon ja mahat täyteen samalla kertaa. Minä en viiden lapsen isänä ryhdy kummoisempiin "toimiin" asian suhteen. Poikaa taatusti harmitti ja pelotti riittävästi ilman minunkin "riehumista" Terveisiä naapureille !

mitäs sitä turhia ne on vaan nappuloita :wink:
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
aero
-
Viestit: 8717
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja aero »

Alihankkija kirjoitti:Isä ja poika kävivät yhdessä juttelemassa ja minä lupasin grillata samalla kun maalaavat uudestaan. Saadaan aita kuntoon ja mahat täyteen samalla kertaa. Minä en viiden lapsen isänä ryhdy kummoisempiin "toimiin" asian suhteen. Poikaa taatusti harmitti ja pelotti riittävästi ilman minunkin "riehumista" Terveisiä naapureille !
Dodi, eli toimivat ihan oikein ja ottivat vastuun itellensä. Mä luulisin, että jokainen meistä kolhunkarsastajista olisi huomattavasti tyytyväisempi moiseen toimintaan kuin kohkattuun välinpitämättömyyteen ja paikaltapakenemiseen. Osa väestä varmaan toteaisi, että ei siihen maailma kaadu, autohan se vain on, loput taasen hoidattavat kolhun kuntoon. Näistä molemmat on oikein - tekijä tai tekijän vanhempi hoitaa vastuunsa, niinkuin kuuluu.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
P.Y-J. Kannisto
"Hirsch"
Viestit: 903
Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 08:04
Paikkakunta: Huittinen / Ypäjä

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto »

50:nen millin pituinen terästappi takarenkaassa :( Nyt autossa sekarengastus. Niin ja startti veteelee viimeisiään, pohjaakin tars laittaa. Voi viude kun tääkin kesä on jo kohta ohitse :evil:
Saab 9-5 Vector -03 450 tkm
Numerossa 040 538 0231 autetaan kohtalontovereita, on tekkii ja miggii
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

mistä tää väkivaltatouhu lähti liikkeelle? ei tässä ketään oltu pieksimässä tai mtn. oli vissiin kyse siitä että ottaa vastuun teoistaan (tai lapsensa) ja ystävällisesti ilmoittaa kolhitun auton/aidan/ikkunan jne. omistajalle että nyt tuli vahinko. se siitä, ei voi olla niin paha homma. ja riehuvat skidit on kyllä yleensä tulos vanhempien välinpitämättömyydestä. täällä asuu aivan v*tusti lestadiolaisia ja niillä tunnetusti on PALJON lapsia ja eipä siellä paljon seurata mitä skidit tekee tai milloin ne tulee kotiin. se on hienon näköistä ku talvella lapset laskee isin tila-auto toyotan katolta tuulilasin ja konepellin yli liukureilla ja naapurin lapset tulee mukaan leikkiin :)
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

Hammas särkee, tai siis joko hammas tai leuka tai pää tai jotain viikon jo ollut muttakun ei vaan tiedä mistä särkee ja alkaa aina kun menee nukkumaan :roll:
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
ella
"Turbo"
Viestit: 285
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 22:52
Paikkakunta: Akaa

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja ella »

V'tuttaa kun naapurin muija ajatteli laittaa villin 5v poikansa, toiselle ja kolmannellle menevien tyttöjen mukaan leikkimään ja samalla niitten vastuulle. Matkaakin olisi ollut useampi sata metriä ja pihassa uima-allas... Ei s**tana tällä hetkellä 7v ja 9v likkoja voi pistää vahtimaan tuonikäistä poikaa joka tiellä kulkiessaankin voi yhtäkkiä vaihtaa puolta yms :twisted:
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

ella kirjoitti:V'tuttaa kun naapurin muija ajatteli laittaa villin 5v poikansa, toiselle ja kolmannellle menevien tyttöjen mukaan leikkimään ja samalla niitten vastuulle. Matkaakin olisi ollut useampi sata metriä ja pihassa uima-allas... Ei s**tana tällä hetkellä 7v ja 9v likkoja voi pistää vahtimaan tuonikäistä poikaa joka tiellä kulkiessaankin voi yhtäkkiä vaihtaa puolta yms :twisted:

ne on sellasia pikkupahiksia :roll:
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

:lol: ja 8O :D
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8088
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

vjbremer kirjoitti: :lol: ja 8O :D
No mikäs noissa hymiöissä nyt rupesi vit...tamaan? :D
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Lukittu