Jaguarin tyyli mennyttä

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Astonin shooting brake -mallihan oli "jälkirane", ei tehtaan tekemä. Uusimmassa TM:ssä juttua tuosta topicin Jaguarista ja pysyn sanoissani että hienolta näyttää.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
espell
Matalapaineturbo
Viestit: 181
Liittynyt: Su Kesä 18, 2006 17:33
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja espell »

Jokke A kirjoitti:Astonin shooting brake -mallihan oli "jälkirane", ei tehtaan tekemä. Uusimmassa TM:ssä juttua tuosta topicin Jaguarista ja pysyn sanoissani että hienolta näyttää.
Itse asiassa ensimmäinen DB5 Shooting Brake oli tehtaan omaa valmistetta omistajalleen David Brownille, ja loput yksilöt ulkoistettiin Radfordille kun tuotantokapasiteetti ei riittänyt. Näin ainakin tuolla sivulla mainitaan. Vanhempien, '20 - '40 -lukujen shooting brake:jen aikaan taas oli hyvinkin tavallista että auton korin valmisti joku muu kuin alustan & tekniikan toimittaja. Perinteitä siis mielestäni löytyy aristokraattisempienkin brittimerkkien farmarimalleille, mikä oli koko shooting brake vertauksen pointti.
#2913

900 i -88 (VA)
900 S -96 (KA)
9-5 SE -99 (KA)
Raimo Miettinen
"Hölösuu"
Viestit: 1723
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
Paikkakunta: Raum
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

http://www.youtube.com/watch?v=3oFt9q7Ioow

Aika perustylsä "lexus" tuo on.
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Vastaa Viestiin