Jaguarin tyyli mennyttä
Itse asiassa ensimmäinen DB5 Shooting Brake oli tehtaan omaa valmistetta omistajalleen David Brownille, ja loput yksilöt ulkoistettiin Radfordille kun tuotantokapasiteetti ei riittänyt. Näin ainakin tuolla sivulla mainitaan. Vanhempien, '20 - '40 -lukujen shooting brake:jen aikaan taas oli hyvinkin tavallista että auton korin valmisti joku muu kuin alustan & tekniikan toimittaja. Perinteitä siis mielestäni löytyy aristokraattisempienkin brittimerkkien farmarimalleille, mikä oli koko shooting brake vertauksen pointti.Jokke A kirjoitti:Astonin shooting brake -mallihan oli "jälkirane", ei tehtaan tekemä. Uusimmassa TM:ssä juttua tuosta topicin Jaguarista ja pysyn sanoissani että hienolta näyttää.
#2913
900 i -88 (VA)
900 S -96 (KA)
9-5 SE -99 (KA)
900 i -88 (VA)
900 S -96 (KA)
9-5 SE -99 (KA)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t