Pitää sinne kyselyketjuunkin kirjoittaa kunhan ehtii ja kertyy lisää kokemuksia, mutta tosiaan perjantaina ajoin suoraan koululta hiukkasen enemmän kokemusta omaavan tutun autotalliin, ja siellä sitten kolmessa tunnissa käytiin läpi kaikki tärkeimmät säädettävät kohteet konehuoneesta...ja säädettiin uudestaan.Lahti411 kirjoitti: Hieno homma! Mitäs kaikkea piti loppujen lopuksi tehdä, jotta tuohon tulokseen pääsit?
Sytytys oli aivan tajuttoman myöhäisellä, sytytyksen alipainesäätimen tanko ei ollut paikallaan eikä sille menevässä letkussa ollut hidastin päästänyt ilmaa kaasarin suuntaan lävitse. Seos oli törkeän rikkaalla, ylimääräiset vaimennusöljyt olivat hölskyneet kaasarin kalvon päälle joka puolestaan oli litimärkä ja menettänyt jännityksen. Tyhjäkäynti nousi sammumisen rajalta 1500 kierrokseen kun saatiin sytytys ja seos jotenkin järkeviin säätöihin. Sitten diagnosoitiin vielä että kaasarin neula on mahdollisesti väärää tyyppiä, mutta tämä ei silloin ilmennyt muutoin kuin koneen puutumisena tietyillä kierroksilla, ja sen jälkeen ei ole itse asiassa tehnyt edes tuota...
Mahdollisesti se neula pitää vielä säätää jossain vaiheessa kun nyt tietää miten sen tarkalleen pitäisi olla, mutta jo nyt on toiminta varsinkin kylmänä parempaa kuin on ollut oikeastaan missään vaiheessa vuoden omistuksen aikana.
