Onko nää oikeesti niin isoja murheenryynejä että pitää myydä polkupyörän hinnalla ?
On ja ei. Tuo 156:n JTS lämmittää kovasti öljyjä ja vaatii 10W60 -ölpät sisäänsä. Täälläpäin niitä on usein vuosia pyöritetty väärillä öljyillä ja nokka-akselit ovat kuluneet ja alakertakin helposti porsiuspisteessä. Jos huoltohistoria on oikeasti kunnossa, voi jötsiinkin uskaltaa kajota.
Fakiiri kirjoitti:Onko toi sama kone kun saapeissa ekat 1.9 riiselit ?
Nauratti, kun myyjä kertoi, että eivät mielellään näytä huutokaupattavia autoja, kun vain kaksi autoa ovat saaneet myytyä auton nähneelle. Itsekään en auton nähtyäni aio siihen sekaantua. YV:llä voin kertoa kiinnostuneille havaintoja.
Tätä naureskelin jo aiemmin: "Toivoisimme kuitenkin, että ostaja tulisi tutkimaan myytävän kohteen ennen sitovan ostotarjouksen jättämistä."
Aika kova hinta omastkm ta mielestä vaikka onkin turbo X
Ei mielestäni. Alle 150tkm ajetusta -05 Aerostakin saa maksaa 10k€. Mielestäni facelift ng-kolkki on pääosin ylihintainen, mutta tuo 2.8 neliveto on mielestäni järkevän hintainen. On uniikki ja oikeasti mielenkiintoinen. Joku perus -08 linear yli 10k€ hintaisena on mielestäni järjetön hinta, etenkin ng 9-3 (pre-facelift) malleihin nähden.
Ex: Saab 9-3 SS Aero Stage 1 -05
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Tuosta limusiinistä tulee kuvasta ekana mieleen, että tuollaista ei voi mitenkään ajaa kaupungissa. Mutta kummasti nuo kulkee yhtä pitkät oikeat kuorma-autot ja vielä pidemmät linjabiilitkin kaupunkien ahtaita kujia pitkin.
Olis muuten hauska katsoa auton alle, että minkäkaiset runkoaisat tuollaisella akselivälillä on tarpeen
AZP kirjoitti:Tuosta limusiinistä tulee kuvasta ekana mieleen, että tuollaista ei voi mitenkään ajaa kaupungissa. Mutta kummasti nuo kulkee yhtä pitkät oikeat kuorma-autot ja vielä pidemmät linjabiilitkin kaupunkien ahtaita kujia pitkin.
Johtuneeko tuo limusiinin kankeus 1,5-2m pidemmästä akselivälistä? ;)