Kaikis aluissa nykässy vanhalla momenttiavaimel 125 Nm ja jälkikiristykses yleensä 1-3 pulttia kiertyy kiinnipäin aavistuksen.tturku kirjoitti:Riippuu vanteista ja siitä onko pyöränpultit joskus kiristetty liian kireälle miten isolla voimalla ne pitää laittaa kiinni että pysyy. Pistin omasta ng-9-5 momenttiavaimella pultit kiinni ja ajoin noin 200km Espoosta Lahteen. vähän tuntui jotain epämääräistä vipotusta motarilla ja perille päästyä tarkastin pulttien kireydet. Oli toisesta eturenkaasta pyörinyt auki pari kierrosta 3 mutteria viidestä. Itse en aina momenttiavaimella ole kiristellyt mutta en myöskään hampaat irvessä niitä kiinni laita millään metrin jatkovarrella. Kerran meinasi myös rengas lähteä omille teille kun oli tuliterät aluvanteet laitettu alle. Eli se jälkikiristys tai tsekkaus kyllä kannattaa tehdä pienen ajon jälkeen aina.Rottamobiili kirjoitti:Vieläkö ihmisiä pelotellaan että ne pyöränpultit pitää kiristää hampaat irvessä vähintään metrin jatkovarrella? Oli kyllä tonnarin etupyörien pultit niin tiukkaan kiinni että joutui ihan töitä tekemään, takapyörät irtosivat ihan suosiolla. Kyllä ne pultit pysyy kiinni pienemmälläkin voimalla.
Tonnaris pultit on silti hiukan tiukat avata kesän tai talven jälkeen, s40 ja s60 ei tartte punnertaa ku kevyesti kiertyy aukikin.
Myös putsattu ja voideltu jokakerta pulttien kierteet niin ei sekään jumita.