Uuven kakkoslambdan, ostin. Melkein sain takuuseen Hartikaiselta. Muuten hyvä, mutta kyseessä olikin ykköslambda, minkä takuusta nyt oli kyse, eikä kakkosen.
Pihamaalla irrotin ja uuden laitoin. Sit katoin, että hetkinen. Lyhkänen johto ja viimene numero oli nelonen.
Eiku irti ja takasin selvittämään asiaa.
Kävi ilmi, että toki kakkonen on rikki, mutta se ei ollut tämä anturi mitä olin ostanut joskus.
Olisin varmaa takuuseen saanut sen ykkösenkin, jos olisi ollut mukana. Kuukausi sitten vaihdoin. Toki siinä se vika ei todennäkösesti edes ollut, eli ehjä on hyllyssä käytetttnä. Pitää testailla joskus, eli reaaliaikaista käyrää tutkia.
Noh. Myyjä oli kauppamies ja möi uuven kakkoslambdan ovh.230€ hintaan 100€
Harvinaista kaupankäyntiä, kerrankin.
Sitten ajattelin lopettaa bensiinikauden ja ennen paluumatkaa tankkasin kolmeen pyttyyn vähä yli 100litraa RE85:sta. Aika maltillinen kulutus ollut bensalla, kun 6,3-8,2 välillä ollut. Kun vertaa farmariin.
Huomenna vaihtuu ohjainboksi ja putkisto. Sit taas mennään.
Ps. Harvoin viikolla kaupungissa tulee käytyä. Nyt oli koulupäivä niin sen tiimoilta. Samalla moottoriöljyä ostin motonetistä ja jarrutappirasvaa, sekä korotusholkin lambdalle 3"putkeen. Myös pari ledityövaloa, joista toinen menee liiteriin kun on aika himmee valaistus ja sen kytken kun kerkeen.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07