Mikä on hyvä PUHELIN

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
JAT
"Ruisku"
Viestit: 134
Liittynyt: To Touko 22, 2014 20:19
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja JAT »

Sony Xperia Z2 päätti tänään antautua. Aamulla kun piti ottaa irti laturista ei palanut latausvalo, eikä puhelin suostunut käynnistymään. Luulin, että laturi rikki ja akku loppu, mutta ei lähtenyt toimimaan toisellakaan laturilla. Soneran liikkeessä, josta puhelin on, yrittivät tietokoneen kautta bootata puhelinta, mutta ei kuulemma puhelin reagoi mitenkään.. Eli puhelin huoltoon ja lykkäsivät Lumian varapuhelimeksi... Ei v*tuta. Inhoan Windowsin käyttistä yli kaiken. :|
Saab 900S MY91 Odoardo Grey Metallic (PR)
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja karg »

ZeiPii kirjoitti:oletko huomannut Here Mapsien jumittelevan navigoinnissa? Win 8.0:ssa toimi moitteetta, mutta win 8.1:n valtakaudella alkoi jumitella. Toisin sanoen navi pysähtyy aina toviksi ja sitten taas ikäänkuin virkoaa. Mapsit on poistettu ja päivitetty uudelleen, ja jotakin muuta olen tehnyt, mutta eipä ole auttanut. Outo piirre.
En oo kyl huomannu moista. Aika vähän oon toisaalta käytelly ton luurin navigaattoria. Oikean yläkulman kuumeneminen kyl näyttää välillä jumittavan sovelluksia, eli josko ois sama kyseessä Here Mapsin kanssa..?
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9380
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Samsung Galaxy S3 tuli hankittua vaikken Androidista erityisemmin pidäkään. Kait tuo on ihan ok alle 200e:n hintaiseksi luuriksi, ei mitään mullistavaa eroa vaimon S4:ään verrattuna.
On tuo Android vaan aika kamala käyttis Meegoon tottuneelle, Jolla oli ainoa testaamistani puhelimista joka herätti oikeasti ostokiinnostusta, mutta on se niin törkyhintainen että jäi kauppaan :(
Lumia 625 olisi voinut olla parempi ostos, hintaansa nähden laite vaikutti aika mainiolta.
Viimeksi muokannut ng900aero, La Loka 18, 2014 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
paralogiX
"Aero"
Viestit: 487
Liittynyt: Su Syys 23, 2012 12:31
Paikkakunta: Lohja

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja paralogiX »

Note 4 menee ostoon kun tulee saataville. Pääsispä jo kokeilemaan sitä :(
#5824
93 B204
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8084
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

ng900aero kirjoitti:Samsung Galaxy S3 tuli hankittua vaikken Androidista erityisemmin pidäkään. Kait tuo on ihan ok alle 200e:n hintaiseksi luuriksi, ei mitään mullistavaa eroa vaimon S4:ään verrattuna.
On tuo Android vaan aika kamala käyttis Meegoon tottuneelle, Jolla oli ainoa testaamistani puhelimista joka herätti oikeasti ostokiinnostusta, mutta on se niin törkyhintainen että jäi kauppaan :(
Lumia 625 olisi voinut olla parempi ostos, hintaansa nähden laite vaikutti aika mainiolta.
Juu ei saatans onneksi et ostanu Xcover II:sta. Se se vasta onkin paska puhelin 8O
Lumialla olisit onnellisempi, luulen mä. Aika susi kätöstys koko samsungggi. Ehkä joku S4/S5 vois olla ihan jees, mutta veikkaisin että muistiongelmissa / muistikortin käyttö estetty sovelluksislta yms.älytöntä on luvassa S3:ssa. Ensimmäisen kuukauden kaksi toimii ihan OK, sitten alkaa pelkästään vituttamaan. Näin ainakin Xcover II:lla, ehkä tuo S3 on sitten hivenen paranneltu perversio.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Avatar
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 3092
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja viggen »

Meillä on ollut käytössä IPhonen puhelimet siitä lähtien kun 4 malli tuli eli 4, 4+, 5 ja nyt 6 malli, ei ole koskaan tarvinnut korjailla tai ollut muuta häikkää. Ennen niitä Nokian ja Sony Ericssonin puhelimia eikä niissäkää muuta kuin kulutusjälkiä. Siirrytty muutenkin omena tuotteisiin muutama vuosi sitten, ei ole tarvinnut hermoilla koneitten takia.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
ZeiPii
"Hölösuu"
Viestit: 1541
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 09:45
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja ZeiPii »

JAT kirjoitti:...Inhoan Windowsin käyttistä yli kaiken. :|
Noh, mikäs sellaista aiheuttaa?
Mulle on oikeastaan ihan sama minkä käyttöjärjestelmän puhelinta käytän. Mielenkiinnosta hankin winukan vuosi sitten ja tyytyväinen olen ollut. Kaksi kertaa olen joutunut resetin tekemään puhelimelle vuoden aikana kun se on jumittunut. Lumiaa ennen olin ollut vajaat 4 vuotta android-leirissä - eikä siitäkään pahaa sanottavaa ole. Winukalle ei kovin noita appseja ole, mutta en minä niitä kaipaakaan. Ne muutamat itselle tarpeelliset löytyy kyllä. Tyttärellä on omppupuhelin (4S). Muuten varmaan ihan sopiva puhelin myös mulle, mutta näyttö on aivan liian pieni. Uusin omppu olisi varmaankin passeli, mutta mielestäni se on ylihinnoiteltu.
karg kirjoitti:[Oikean yläkulman kuumeneminen kyl näyttää välillä jumittavan sovelluksia, eli josko ois sama kyseessä Here Mapsin kanssa..?
Jaa'a, olen kuumenemisen huomannut vain käyttäessäni puhelinta navina. Muuten en ole tuohon kiinnittänyt huomioita. Liittyisiköhän jotenkin navin jumituksiin? Täytyypä seurata. Netistäkään ei kauhiasti kommentteja tähän navijumitukseen oikein löydy. Muutamia toki, mutta apua niistä ei ole ollut.
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2831
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Useat kirjoitti:Oikean yläkulman kuumeneminen Lumiassa...
Tuossa Sonyn Xperia Z3:ssa olen huomannut samaa. Navigaattoria en ole vielä käyttänyt, mutta minuutti Clash of Clansia lämmittää härvelin yläosaa sormiintuntuvasti. Ehkä se on prosessori tai jokin tiedonsiirtoon liittyvä osa.

Pätkimistä ei kuitenkaan esiinny.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

viggen kirjoitti:Meillä on ollut käytössä IPhonen puhelimet siitä lähtien kun 4 malli tuli eli 4, 4+, 5 ja nyt 6 malli, ei ole koskaan tarvinnut korjailla tai ollut muuta häikkää. Ennen niitä Nokian ja Sony Ericssonin puhelimia eikä niissäkää muuta kuin kulutusjälkiä. Siirrytty muutenkin omena tuotteisiin muutama vuosi sitten, ei ole tarvinnut hermoilla koneitten takia.
Täällä sama. Tosin päivitin 4S:n suoraan 6 Plussaan äskettäin. Ainoa vika tuossa reilun parin vuoden ikäisessä luurissa alkoi olla todella heikko akunkesto sekä järeämpien päivitysten myötä hidastunut käyttis.
Yhden ainoan kerran tuli tarvetta huollolle, kun puhelin jotenkin hassusti otti yhteen vauhtipyörän kanssa moottorin ollessa käynnissä. Kuului kevyt *naps* *PAM* kun ensin kirposi kädestä ja sitten kajahti lokasuojaa päin. Tuosta tosin ei varmaan voi syyttää puhelinvalmistajaa. :D
nettipoika
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Su Marras 09, 2014 10:13

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja nettipoika »

Tällä hetkellä mulla on Samsung Galaxy S4 Active. Tykkään siitä sen takia, että se on kosteudenkestävä. Käyn paljon suuntautumassa ja juoksemassa metsässä. Myös akku kestää 3-4 päivää, vaikka käytän GPS-iä ja nettiä.
Vaihdan puhelinta yleensä 2-3 vuoden kuluttua. Viimeiset 3 puhelinta on ollut Samsungit. Ennen sitä käytin ainoastaan Nokiaa.
Loyal
"Viggen"
Viestit: 507
Liittynyt: La Loka 15, 2011 15:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Itsellä on sony Z2 ja on hyvä puhelin. Nyt softapäivityksen jälkeen
hävis kaikumis ongelma kokonaan ja kaikki toimii todella hyvin.
Kameran takia sen ostin enkä ole katunut, todella hyvä kamera!
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
paralogiX
"Aero"
Viestit: 487
Liittynyt: Su Syys 23, 2012 12:31
Paikkakunta: Lohja

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja paralogiX »

Itsellä nyt käytössä Note 4.. Eipä taida olla paluuta pienempiin 8O
#5824
93 B204
ZeiPii
"Hölösuu"
Viestit: 1541
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 09:45
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja ZeiPii »

Minä tässä arvon ja arvon seuraavaa puhelinta ja tähtäimessä saattaisi hyvinkin olla Oneplus 3. Sattuisko palstalaisilla olemaan kokemuksia tuosta puhelimesta tai sen edeltäjistä?
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
t.t.j
"Hölösuu"
Viestit: 2183
Liittynyt: La Syys 15, 2007 09:30
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

^Tilauksessa on, toimitusaika arviolta ensi viikolla. Voin sitten raportoida ensitunnelmia. Työkaverilla on Oneplus 2 ja toisella Oneplus 1, eikä ole hirveitä soraääniä kuulunut.
Sakkezz
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2015 13:27
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Mikä on hyvä PUHELIN

Viesti Kirjoittaja Sakkezz »

Täällä päivän käyttökokemus Oneplus 3:sta ja onhan tämä aivan mahtava puhelin. Pitkään mietin ostamista, mutta kyllä arvostelut olivat ihan oikeassa, tämä on hyvä. Aika isohan tämä on vaikka ennen oli kuitenkin Nexus 5 käytössä. Joku kuori kannattaa hankkia, on meinaan aika liukas ilman. Eniten yllätti sormenjälkilukijan nopeus ja hyödyllisyys. Omani tuli 8 päivää tilauksesta ilmaisella postituksella, joten siltäkin osin upeaa toimintaa.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
9-5 2.0t Vector BP -06 @Stage 1
Vastaa Viestiin