LVI guruja paikalla?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13166
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: LVI guruja paikalla?

Viesti Kirjoittaja AZP »

Jos siis ei tule mitään kun käännät ääriasentoon lämpimälle, ja kylmää kohti kääntäen alkaa tulla enemmän ja enemmän koko ajan, on hanalle tuleva lämminvesiputki jäässä, tukossa, suljettu taikka muuten vain paineet pois. Se kylmä vesi mikä sieltä hiljalleen alkaa tulla kun käännät hanaa ääriasennosta kohti kylmää tulee sitten sieltä kylmän veden putkesta.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
mooritz
"Aero"
Viestit: 424
Liittynyt: La Tammi 05, 2008 15:49
Paikkakunta: Varkaus

Re: LVI guruja paikalla?

Viesti Kirjoittaja mooritz »

Ok. Kiitos nopeasta vastauksesta.
Tällainen pelko jo oli ilmassa ja ehkä en ainut
tämän asian kanssa puuhaileva ole juuri nyt. :D
anv
"Hölösuu"
Viestit: 2132
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 09:45
Paikkakunta: Oulu

Re: LVI guruja paikalla?

Viesti Kirjoittaja anv »

Doddiih, tämäkin sitten ratkesi. Joku oli säätänyt wilon kiertovesipumpun täysille, nostokorkeudeksi 5m, kun pumpusta verkoston korkeimpaan kohtaan on alle metri! Epäilen erästä LVI-liikettä kun kävi tutkimassa tuota aiheesta että merkkivalo oli palanut lämmityspiirin katkaisijasta takuuaikana, enkä tiennyt onko lämmitys päällä vai ei.

Eli kaks pitkäaikais probleemaa ratkesi viikossa. Tämä ja tämä http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 5#p1164066
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Vastaa Viestiin