Tylsyys iski taas.

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Viltzu
"Ruisku"
Viestit: 126
Liittynyt: Ti Joulu 23, 2003 23:42
Paikkakunta: Lappeenranta

Tylsyys iski taas.

Viesti Kirjoittaja Viltzu »

taas iski tylsyys ja sillon tulee aina tehtyä kaikkea "tyhmää / outoa " ja nauhottelin sitten ajankuluks oman i16 "soundeja" :? http://www.sunpoint.net/~ddrp/images/saba/sabatst.mp3

Piti laittaa winukan käynnistys ääneks :wink:
9-5 Aero -00 Wagon
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1091
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Re: Tylsyys iski taas.

Viesti Kirjoittaja 900S »

Viltzu kirjoitti:taas iski tylsyys ja sillon tulee aina tehtyä kaikkea "tyhmää / outoa " ja nauhottelin sitten ajankuluks oman i16 "soundeja" :? http://www.sunpoint.net/~ddrp/images/saba/sabatst.mp3

Piti laittaa winukan käynnistys ääneks :wink:
Mikäs putki moista pörinää pitää?
9-5 2,3t Wagon `06
Viltzu
"Ruisku"
Viestit: 126
Liittynyt: Ti Joulu 23, 2003 23:42
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Viltzu »

No heitetään vähän juttua: luultavasti jonkun itsetekemä aivan hiukan vakio 2.5:sta isompi rosteri ja 3 suht pientä vaimenninta moottorista lähtee 3" tupla alle asti. auto on aika %¤ttumoinen kun en siitä mitään tiedä :evil: arvailuja on tehty vaikka minkälaisia autonimittäi lähtee 0-120kmh paremmin ku turbo mutta turbo jättää haiseen 120kmh-> kaverit o pyytäny et ottas kantta auki jossai amiksella (PYH) tai kävis ees dynossa. sit i16:sta manuaalissa lukee et öljy paineet ois 2000rpm kohdalla noin 2.8bar ja tässä siellä 3.4+bar. powerfiltterin kanssa saadaan aivan jumalattomat imu äänet. talvella ei kuulemma sais autolla hurjastella mutta ajelin 4 vaihteella 180kmh asti ja vaihdoin 5:selle ja vauhti sit loppu ku seinää 194-196kmh kohdalla ja kierrokset 4600rpm. sellasta, tää ei oo mitää paskaa. 1989 ei kattia- 4d 900og i 16v. (tällänen juttuhan ei varmaan tänne OFFTOPICIN puolelle kuulus mutta kuitenkin)
9-5 Aero -00 Wagon
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1091
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

Kuulostaa aika mielenkiintoiselta! Edellinen omistajakaan ei ilmeisesti siitä mitään tiennyt/kertonut? Hämärästi muistan lukeneeni vastaavasta eräällä toisella suomalaisella Saab-sivulla... Ei ole tosiaankaan ihan normaalia että i16 jättää turbon. Meidän ukon 2,1 i16 ei pysy millään mun perässä, vaikka mullakin on vain matalapaineturbiini.
Mielenkiinnolla odotan, että selviää mitä sille sun autolle on tehty.
9-5 2,3t Wagon `06
Vastaa Viestiin