Hinta- arviota 900 Turbo 1979
Hinta- arviota 900 Turbo 1979
Ajettu 110 000 km. Lähes alkuperäisessä asussaan tai ainakin helposti sellaiseksi muutettavissa. 1 omistajalla ollut, kaikinpuolin siisti auto. Ruosteet korjattu ja ympäri maalattu alkuperäissävyyn.
Mikä on hinta-arviosi?
Mikä on hinta-arviosi?
9-5 Aero - 00
Re: Hinta- arviota 900 Turbo 1979
4...5 keur, näin näkemättä ja loput voipi luvata kun näkee auton.
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Hinta- arviota 900 Turbo 1979
Toi "ruosteet korjattu" on aina vähän arveluttavaa... Onko maalauksesta monta vuotta? Älä ole liian luottavainen työn laatuun.
Re: Hinta- arviota 900 Turbo 1979
Noin 15 vuotta sitten maalattu ja läpikäyty, senjälkeen ei ajettu paljoakaan. Ei kuki mistään, säilytetty lämpimässä tallissa, vuodesta -87.KN/Lieto kirjoitti:Toi "ruosteet korjattu" on aina vähän arveluttavaa... Onko maalauksesta monta vuotta? Älä ole liian luottavainen työn laatuun.
9-5 Aero - 00
Re: Hinta- arviota 900 Turbo 1979
No toi kuulostaa jo paremmalta. Säilyttämisen arvoinen peli.
Re: Hinta- arviota 900 Turbo 1979
Sen haluisin oikeasti nähdä, kuka tuosta 5ke maksaisi
Mutta jos itsellä tuommonen on , kannattaa jatkaa sen pitämistä lämpösessä tallissa. Ja alella vaan kesäisin, aurinkoisella säällä
Mutta jos itsellä tuommonen on , kannattaa jatkaa sen pitämistä lämpösessä tallissa. Ja alella vaan kesäisin, aurinkoisella säällä
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Re: Hinta- arviota 900 Turbo 1979
Eiks viime kesänä ollu 5-ovinen pystykeula-turbo Riksun kulmilla myynnissä.
Hintaa oli X eur ja kaupat tehtiin Z eur...
Hintaa oli X eur ja kaupat tehtiin Z eur...
Sininen Saab 9-3, '99
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Re: Hinta- arviota 900 Turbo 1979
Haluaisin myös nähdä sen, joka tekee auton viiteen tonniin. Noin vähän ajettu on aina parempi kuin uudelleen rakennettu. Muutamia autoja tehneenä tiedän, ettei muutamalla tonnia autoa entisöidä ja lisäksi on hirmuinen työmäärä, joten jos todella haluaa tuollaisen auton latoo rahat pöytään. Puolimiljoonaa ajetut rihneet on niitä muutaman satasen pelejä, mutta ovat sitten ihan eri juttu.Jamppa kirjoitti:Sen haluisin oikeasti nähdä, kuka tuosta 5ke maksaisi
Mutta jos itsellä tuommonen on , kannattaa jatkaa sen pitämistä lämpösessä tallissa. Ja alella vaan kesäisin, aurinkoisella säällä
Omalle kohdalle osui hyvä esimerkki cabben hankinnassa. Halvalla olisi saanut kyllä cabben, mutta kun halusin hyvän, niin siitä piti maksaa ihan oikeasti rahaa, mutten ole päivääkään katunut. Kilometrejä oli mittarissa 80.000 ja auto sen mukainen. Samaan ei olisi päässyt enstisöinnillä jostain rimpulasta.
Vielä tästä:
Mistä löytyy yleensä minkäänlaista -79 mallin alkuperäistä turboa saati sitten noilla kilometreillä ja kuvauksen mukaisessa kunnossa? Edes sillä viidellä tonnilla ????? Hyvää ja halpaa ei ole samassa paketissa vieläkään.
# 419 Vesa Pohjalainen
Re: Hinta- arviota 900 Turbo 1979
Noin se just taitaa olla.Vesa Pohjalainen kirjoitti: Vielä tästä:
Mistä löytyy yleensä minkäänlaista -79 mallin alkuperäistä turboa saati sitten noilla kilometreillä ja kuvauksen mukaisessa kunnossa? Edes sillä viidellä tonnilla ????? Hyvää ja halpaa ei ole samassa paketissa vieläkään.
Jullelle aamusella yv:nä kirjoittelin samoilla aatoksilla... Ei oo montaa 30 vuotta vanhaa pystykeula-turbosaabia on ollu julkisessa myynnissä viimeisen vuoden aikana.
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Hinta- arviota 900 Turbo 1979
Ja autohan on ollut kansakoulunopettajan käytössä ?
BMW 530XD -08
Ex:Saab 9000 2.0T -89
Ex: Saab 9-5 2.3t Wagon -00
Ex:Saab 9000 2.0T -89
Ex: Saab 9-5 2.3t Wagon -00
Re: Hinta- arviota 900 Turbo 1979
No tota...tuo sellainen tänne niin näet, eikä kaupanteko kauaa kestä. Hitto, sitähän alkaa täristä pelkästä ajatuksesta!Jamppa kirjoitti:Sen haluisin oikeasti nähdä, kuka tuosta 5ke maksaisi
Re: Hinta- arviota 900 Turbo 1979
Sinänsä ihan järkeviä ajatuksia, jo pelkkä maalus tahtoo olla hintava. Sen maalipinnan on kyllä syytä olla viimeisen päälle, jos todella hinta on jotain 4-5000. Eikai siitä kuitenkaan ihan niin paljoa tarvitse maksaa? Moni kiertää kaukaa kaikki Saabit.
Re: Hinta- arviota 900 Turbo 1979
juuri tuota meinasin. Ei saabeille pahemmin ostajia ole. Saati sitten tuommosille vanhoille, mistä rahaa pitäisi maksaa. Vesan ajatukset ovat aivan totta. Sitä en tarkoittanutkaan, etteik tuommoisen teko tuli maksamaan, ja tulisiko siitä ikinä niin hyvää, verrattuna räpeltämättömään virkaveljeensä nähden.
Kyllä tuommoinen talteen kannattaa ottaa, tahi pitää, mikäli itse omistaa tuommosen, sitä en kiistä ollenkaan. tietysti pitää olla hyvä säilytyspaikka.
Mutta pointti oli tuo, että onko tuommoselle vanhalle saapille ostajaa 5ke, koska muutenkaan saapit eivät missään arvostuksessa ole ihmisten silmissä, muutenkin vaikea merkki myydä, jos yrittää jotain järkevää hintaa saada. jopa saabistien keskuudessa. Kaikki kun on siellä ruotsissa halvempaa. Kuten joskus muistan jutun olleen.
Kyllä tuommoinen talteen kannattaa ottaa, tahi pitää, mikäli itse omistaa tuommosen, sitä en kiistä ollenkaan. tietysti pitää olla hyvä säilytyspaikka.
Mutta pointti oli tuo, että onko tuommoselle vanhalle saapille ostajaa 5ke, koska muutenkaan saapit eivät missään arvostuksessa ole ihmisten silmissä, muutenkin vaikea merkki myydä, jos yrittää jotain järkevää hintaa saada. jopa saabistien keskuudessa. Kaikki kun on siellä ruotsissa halvempaa. Kuten joskus muistan jutun olleen.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Re: Hinta- arviota 900 Turbo 1979
Joku 5ke tietty edellyttää virheetöntä huippuyksilöä. Taannoin oli tarjolla alle 1000 km ( tuhat !!!! ) ajettu aito juhla 96. En tiedä millä myytiin, mutta tuskin senkään myynti oli helppoa, tosin siihen liittyi rekisteröintiasia, se kun ei ollut koskaan ollut rekisterissä. Museoajoneuvoksi kilvitys kaiketi onnistui.Jamppa kirjoitti: Mutta pointti oli tuo, että onko tuommoselle vanhalle saapille ostajaa 5ke, koska muutenkaan saapit eivät missään arvostuksessa ole ihmisten silmissä, muutenkin vaikea merkki myydä, jos yrittää jotain järkevää hintaa saada. jopa saabistien keskuudessa. Kaikki kun on siellä ruotsissa halvempaa. Kuten joskus muistan jutun olleen.
Ajatukseni oli lähinnä se, että nuo huippuyksilöt arvostetaan samalla kaavalla kuin 500.000 ajetut, eli niidenkin pitäisi olla saman hintaisia. Asioita tulee tarkastelluksi lähinnä tuon entisöinnin näkökulmasta, kun siitä ei näemmä pääse irti koskaan.
Kyseisen yksilön kuvia nähneenä voin sanoa, että se on hieno, mutta muutama yksityiskohta vaatinee toimenpiteitä museointiin, jos se nyt on edes aina tarpeen olla tavoitteena. Timantti yksilö kuitenkin on kyseessä.
# 419 Vesa Pohjalainen
Re: Hinta- arviota 900 Turbo 1979
Näinhän se ei pitäisi ollakkaan. Mutta saabisteilla on se mielipide, että kaikki pitää olla yhtä halpoja, kuin se vm 80 oleva 1milj. ajettu karvalakkikaasari.Vesa Pohjalainen kirjoitti:
Ajatukseni oli lähinnä se, että nuo huippuyksilöt arvostetaan samalla kaavalla kuin 500.000 ajetut, eli niidenkin pitäisi olla saman hintaisia. Asioita tulee tarkastelluksi lähinnä tuon entisöinnin näkökulmasta, kun siitä ei näemmä pääse irti koskaan.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin