Klubilaisten oma osio?

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
Jorma
"Aero"
Viestit: 358
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 01:09
Paikkakunta: Kokkola

Klubilaisten oma osio?

Viesti Kirjoittaja Jorma »

Moi,

Täällä on kai klubilaisille oma osionsa. Hain ko. oikeuksia aikanaan mutta myöntäjä oli lomilla, eikä palattuaankaan ole oikeuksia antanut. Lienee hukkunut johonkin koko pyyntö.

Siis jos tällainen osio on olemassa, niin siitä voisi vaikka laittaa tiedotteen jotta asiasta kiinnostuneet voisivat siihen oikeuksia pyytää. Tiedote siis siksi, että pysyy tuossa viestiketjun yläosassa.
Jorma
"Aero"
Viestit: 358
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 01:09
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Jorma »

Kiitoksia :)
admin
Site Admin
Viestit: 5
Liittynyt: Su Huhti 21, 2002 19:23

Re: Klubilaisten oma osio?

Viesti Kirjoittaja admin »

Jorma kirjoitti:Moi,

Täällä on kai klubilaisille oma osionsa. Hain ko. oikeuksia aikanaan mutta myöntäjä oli lomilla, eikä palattuaankaan ole oikeuksia antanut. Lienee hukkunut johonkin koko pyyntö.
Perinteisesti Oho, arkistoista löytyi kasa tunnuksia joiden lisääminen ko. ryhmään on jäänyt tekemättä. Pitää hoitaa homma kuntoon hetimiten. Kiitos huomatuksesta.
KeijoAnnikki
"Hirsch"
Viestit: 752
Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Klubilaisten oma osio?

Viesti Kirjoittaja KeijoAnnikki »

Jorma kirjoitti:Moi,

Täällä on kai klubilaisille oma osionsa. Hain ko. oikeuksia aikanaan mutta myöntäjä oli lomilla, eikä palattuaankaan ole oikeuksia antanut. Lienee hukkunut johonkin koko pyyntö.

Siis jos tällainen osio on olemassa, niin siitä voisi vaikka laittaa tiedotteen jotta asiasta kiinnostuneet voisivat siihen oikeuksia pyytää. Tiedote siis siksi, että pysyy tuossa viestiketjun yläosassa.
Tuota - missähän tämä osio löytyy, sillä mulle ei ole tullut näkyviin kuin nuo päävalikon neljä osiota?
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Klubilaisten oma osio?

Viesti Kirjoittaja Vigge »

KeijoAnnikki kirjoitti:
Jorma kirjoitti:Moi,

Täällä on kai klubilaisille oma osionsa. Hain ko. oikeuksia aikanaan mutta myöntäjä oli lomilla, eikä palattuaankaan ole oikeuksia antanut. Lienee hukkunut johonkin koko pyyntö.

Siis jos tällainen osio on olemassa, niin siitä voisi vaikka laittaa tiedotteen jotta asiasta kiinnostuneet voisivat siihen oikeuksia pyytää. Tiedote siis siksi, että pysyy tuossa viestiketjun yläosassa.
Tuota - missähän tämä osio löytyy, sillä mulle ei ole tullut näkyviin kuin nuo päävalikon neljä osiota?
Jos olet klubilainen niin ilmoita siitä esim privana adminille. Hän lisää sinut listaan. Jos nimesi on listalla pitäisi pääsivun näyttää tältä:
Kuva
#1730
500whp.net member
KeijoAnnikki
"Hirsch"
Viestit: 752
Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
Paikkakunta: Hämeenlinna

No eipä tuota osiota ole ollut käytössä

Viesti Kirjoittaja KeijoAnnikki »

Kiitos tiedosta ja havainnollisesta kuvasta! Tuota alimmaista osiota en ole päässyt vielä tutkimaan vaikka privaatti sähköpostissani siitä on kesäkuussa ilmoitus tullut. Nyt olen laittanut tiedon eteenpäin adminille asian korjaamiseksi.
Max
"Saabisti"
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 17:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Max »

Mulla on sama vika :( Meiliä on lähetetty mut mitään ei kuulu. Hmmm lukeekohan ne edes omia mailejaan 8O
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Max kirjoitti:Mulla on sama vika :( Meiliä on lähetetty mut mitään ei kuulu. Hmmm lukeekohan ne edes omia mailejaan 8O
Taitaa miehellä olla "hieman" kiireitä. Mutta älkää hätäilkö, että ole jääneet mistään paitsi.

Potkuhousu, eikö sulla periaatteessa ole oikeudet muokata käyttäjäryhmiä?
#1730
500whp.net member
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

eiiii

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Ei mulla ole oikeuksia muuta kun hävittää kaikki teidän törkeydet. Se on sitten Pekan duuni hyväksyy uudet käyttäjät.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: eiiii

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

potkuhousu kirjoitti:Ei mulla ole oikeuksia muuta kun hävittää kaikki teidän törkeydet.
No sittenhän sun täytyis hävittää kaikki meidän tälle palstalle postaamamme viestit :wink: 8) :D
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: eiiii

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Turbo Sensonic kirjoitti:
No sittenhän sun täytyis hävittää kaikki meidän tälle palstalle postaamamme viestit :wink: 8) :D
Varsinkin ne jossa kehutte uusia virityksiänne ja aiheutatte mielipahaa meille muille ja rahan menoa.

Eli kaikki jotka haluavat oikeudet lähettää viesti pka tunnukelle se on meidän ylipappi
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

No jos tää helpottaa tilannetta, niin meikäläisen auto on nyt tosi tukkoisen oloinen, enkä tiedä, mikä siinä on vialla :cry:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: eiiii

Viesti Kirjoittaja Vigge »

potkuhousu kirjoitti: Varsinkin ne jossa kehutte uusia virityksiänne ja aiheutatte mielipahaa meille muille ja rahan menoa.
Kuule, tässä tilanteessa ei paljon ole kehumista :twisted:
Mutta jos laihalla käyminen, nakutus, rykiminen ja sun muut oireet aiheuttaa sulle milipahaa niin voin tulla pistämään aerosi vastaavaan kuosiin :lol:
#1730
500whp.net member
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

juu ei kiitos

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Eikun pidä vaan se sun settis siellä omassa postiautossa :D Mä olen taas joutunut varustelukierteeseen teidän takii. Kauhee säästövimma päällä uutta putkee varten. Kolan juontikin on nyt loppu, tuo jumalten juoma joka toi ainoa kemiallisen lohdun synkkään elämään. Ja eihän lapsillekkaan tarvi joka vuosi uusia vaatteita ostaa, ratkoo vaan saumoja. Kaupassakäynnitkin hoidan nyt tuolla germaanikaupassa, jonka nimeä ei kukaan osaa lausua.

Kyllä hätä keinot keksii.

Ainut paha takaisku on uusien kesärenkaiden hankinta kun niistäkin alkaa huomauttelemaan herra katsastusmies...

Ai niin ollaan jo aika lailla off topicissa mutta eihän multa koskaa muuta tulekkaan kun tätä soopaa suusta...
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: juu ei kiitos

Viesti Kirjoittaja Vigge »

potkuhousu kirjoitti:Eikun pidä vaan se sun settis siellä omassa postiautossa :D Mä olen taas joutunut varustelukierteeseen teidän takii. Kauhee säästövimma päällä uutta putkee varten. Kolan juontikin on nyt loppu, tuo jumalten juoma joka toi ainoa kemiallisen lohdun synkkään elämään. Ja eihän lapsillekkaan tarvi joka vuosi uusia vaatteita ostaa, ratkoo vaan saumoja. Kaupassakäynnitkin hoidan nyt tuolla germaanikaupassa, jonka nimeä ei kukaan osaa lausua.

Kyllä hätä keinot keksii.

Ainut paha takaisku on uusien kesärenkaiden hankinta kun niistäkin alkaa huomauttelemaan herra katsastusmies...

Ai niin ollaan jo aika lailla off topicissa mutta eihän multa koskaa muuta tulekkaan kun tätä soopaa suusta...
Pitäis varmaan avata oma threadi tälle löpinälle :lol: , mutta jatketaan nyt täällä.

Mulla on sama homma renkaiden kanssa, siksi katsastan auton talvella :wink: Ei vaisinkaan kyllä ne uudet gummit pitää alla saada. Toisaalta jos lisätehoa nyt vielä tänä kesänä tulee, niin en halua heti pistää uutta rengassarjaa sileäksi.

Ja mitä tulee postiautoon, niin värisokea olet jos et värejä erota :lol:
Juo vaan sitä kolaa niin ei verensokeri laske ja näkö rupea tekemään temppuja :idea:

Kiinnostaako Viggen rööri, ois kohta myynnissä. Lähtis nimittäin halvalla.
Sehän on käytännössä vasta sisään ajettu, not :lol:
#1730
500whp.net member
Vastaa Viestiin