mielipide: topic, nopeat kysymykset

Tiedotteet / helpdesk / palaute.

yläpeukku vai alapeukku?

Äänestys päättyi Ti Touko 14, 2013 04:27

Olen samaa mieltä
13
81%
Olen erimieltä
3
19%
 
Ääniä yhteensä: 16

Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10278
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

mielipide: topic, nopeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Olen seuraillut tilannetta, kun foorumin käyttäjät tekevät aiheen nopeat kysymykset. Minusta idea on huono. Kyseisen otsikon alle on voitu kirjoittaa mistävaan ja seuraava vastaus ei liity edelliseen. Todellisilta ongelmilta näyttävät kysymykset hukkuu seuraavien kysyjien juttuihin. Muutenkin nuo ketjut on raskaita luettavia, koska ei meinaa pysyä kärryillä mistä puhutaan. Mielestäni nopeat kysymykset -otsikko ei palvele ketään. Kysymyksen esittäminen uutena aiheena on vain otsikon kirjoittamisen verran hitaampi. Luulisi sen verran olevan aikaa, vaikka haluaakin saada kysymyksensä "nopeasti" foorumin arvoisan raadin puitavaksi. :-)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
tonyyqi
"Turbo"
Viestit: 233
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2010 20:26
Paikkakunta: Riihimäki

Re: mielipide: topic, nopeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja tonyyqi »

Voisi olla ihan toimiva ratkaisu, jos yleisesti ottaen alueet olisivat järjestetty muutamiin kiinteisiin topicceihin (vrt. motot.net), eikä uusia topicceja luotaisi turhaan vaan kaikki aihealueen jutut ratkaistaisiin yhdessä topicissa ja kaikki vastaukset löytyisivät yhdestä topicista niin asia olisi tosiaankin toinen.

Alueilla jos siis olisi esmes topicit tiettyisiin aiheisiin, jossa kaikki tiettyyn aiheeseen liittyvä keskustelu keskusteltaisiin. Jarrut, Alusta/Jousitus, Ilmastointi, RE85, Pakoputkisto, Tuuletusjärjestelmä, Viihdejärjestelmät, Sisusta ymsymsyms.

Nykyisellään kun topicceja tehdään päivässä satapäin ja kaikki on vähän sieltäsuntäältä haettavissa nuo Nopeat kysymykset topicit ei palvele ketään sen suuremmin, vievät vaan keskusteluja ja ratkaisuja vielä nykyistäkin enemmän erilleen tietoa hakevalle.
#5224
9-3SS 2.0t Aero -03 Steg 1
Kuvat | Videot
Vastaa Viestiin