Ehdotus linkeistä

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Ehdotus linkeistä

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Olis tälläinen ehdotus Kun porukka löytää noita linkkejä eri puolille maailmaa niin eikö voisi olla yksi osasto pelkästään niille. :?:
Eli kun löytyy joku mielenkiintoinen linkki niin pieni kuvaus mitä sieltä löytyy jne. ja linkki esille.
Sieltä olis sitten helppo etsiä että mitä tarvitsee. :?: :!: :idea:
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

hyvä idea!!
muiden merkkien foorumeilla jo käytössä, ja vaikuttaa toimivalta. :wink:
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Mun mielestä taas linkkejä kaivelee mieluiten niiden aihealueiden alta mihin ne kuuluu. Kauniit vanhukset (2t/V4), tappiin tuunatut tehohirviöt(tuning/styling) ja huumorijutut (off topic) esimerkkeinä.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

qaw kirjoitti:Mun mielestä taas linkkejä kaivelee mieluiten niiden aihealueiden alta mihin ne kuuluu. Kauniit vanhukset (2t/V4), tappiin tuunatut tehohirviöt(tuning/styling) ja huumorijutut (off topic) esimerkkeinä.
totta!
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

qaw kirjoitti:Mun mielestä taas linkkejä kaivelee mieluiten niiden aihealueiden alta mihin ne kuuluu. Kauniit vanhukset (2t/V4), tappiin tuunatut tehohirviöt(tuning/styling) ja huumorijutut (off topic) esimerkkeinä.
Totta mutta voihan sen linkin laittaa myös sille toiselle sivulle :?:
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

qaw kirjoitti:Mun mielestä taas linkkejä kaivelee mieluiten niiden aihealueiden alta mihin ne kuuluu. Kauniit vanhukset (2t/V4), tappiin tuunatut tehohirviöt(tuning/styling) ja huumorijutut (off topic) esimerkkeinä.
Mä oon kyl vähä samoilla linjoilla "qaw"in kanssa...Vaikka ei se muo siis haittais jos olis joku linkki osio mut oikestaan ihan bueno näin !
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Niin tämä off topicci on kaiken ylimääräisen höpötyksen alue, sisältää kinkit linkit ala IP-2. Koetamme pitää aihealueet kurissa muuten meillä on kohta toooodella pitkä rullattava sivu. EN sano vielä ei -sanaa mutta jätetään ajatus hautumaan, ties vaikka sille on tarvetta tulevaisuudessa.

Ja lisää ideoita kehiin :idea:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vastaa Viestiin