Myyntipalstoilla muutoksia

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: ...

Viesti Kirjoittaja lucaf »

Henna Makkonen kirjoitti: Pitääkö kaikki ajatella sen mukaan onko siitä hyötyä vai ei?! Mukavahan se vaan on lukea muiden kommentteja kunhan pysytään asialinjalla. Ei mulle ole hyötyä käydä katsomassa esim. tulevaa Bondia, mutta teenkin sen vain viihteen vuoksi.
myyntipalstoilla syntyi liikaa myyntikohteiden arvostelua, joka työllisti taas liikaa vapaaehtoistyöntekijöitä. siksi päätettiin muuttaa vanhat "myyntipalstat" keskustelupalstoista puhtaasti Myyntipalstoiksi. jotta jokainen voisi kaupitella tavaraa ilman toisten häirintää, ja ylläpidon ei tarvitse polttaa resursseja yhteenottojen selvittelemiseen.

näin minä asian ymmärsin, ylläpito korjatkoon jos olin väärässä :)
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
KAJa
"Ruisku"
Viestit: 114
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:05
Paikkakunta: Kirkkonummi / Veikkola

Viesti Kirjoittaja KAJa »

Olisikohan osto- myynti-ilmoitusten voimassaoloajan rajoittaminen paikallaan..
Automaattisiivous esim 2kk ilmoituksen jättämisen jälkeen ?!
Timo #1205
timo.nummela(at)nic.fi
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1713
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Pitäisikö myyntipalstalle asettaa sääntöjä siitä mitä viestissä pitää ilmoittaa.

Esim. hinta reilusti näkyviin heti, vähentää vedätyksiä. Myös sijainti ja malli mihin käy pitäisi olla merkittynä, ei tarvitsisi jokaiseen kysyä kaikkien erikseen yv:llä. Modet sitten silmäilee että tämä sääntö toteutuu ilmoituksissa.
Defeat kirjoitti: Voittehan ostaa Keltaisen pössin ja kirjoitella sinne myynti-ilmoituksiin kuulakärkikynällä sivut täyteen kommentteja.
Se on aivan yhtä hyödyllistä.
Tästä se ajatus lähtikin, jopa keltaisessa pörssissä perustiedot on vaadittu ilmoitukseen.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Defeat
"Hirsch"
Viestit: 729
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 15:14
Paikkakunta: Oulainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Defeat »

Rafu kirjoitti:Pitäisikö myyntipalstalle asettaa sääntöjä siitä mitä viestissä pitää ilmoittaa.
Pitäisi.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.

#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
           Saab 9⁵ 2.3t '00
ballantine
"Aero"
Viestit: 426
Liittynyt: Ti Loka 24, 2006 12:41

Re: Myyntipalstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja ballantine »

On melko ärsyttävää jos haluaa selata pelkästään myynti- taiostoilmoituksia kun ovat sekaisin tuolla. Mielestäni erilliset alaforumit molemmille olisi enemmäin kuin OK ratkaisu. Hakuunkaan ei voi laittaa että "M:" tai "O:" kun haussa pitää olla vähintään 3 merkkiä.
Saab 9-3 SE 2,0i '98
vuorpe
"Hirsch"
Viestit: 992
Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 10:58
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Myyntipalstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

Olisiko hyvä idea että saisi noihin ost/myynti ilmoituksiin ominaisuuden että ilmoituksen kirjoittaja voisi nostattaa ilmon takaisin ylös Ettei tarvitsisi poistaa vanhaa ja kirjotella sitten uutta?

Joku aikaraja olisi hyvä ettei sitten esim kolmen päivän jälkeen nosteltas ylös nuita...

Loppui näin aamusilmillä innostus uusia myyntiilmojani kun olisi ollut kauhia homma poistaa vanha ja kopioija uus...
Saabiton saabisti
#1470
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Re: Myyntipalstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja pade »

vuorpe kirjoitti:Olisiko hyvä idea että saisi noihin ost/myynti ilmoituksiin ominaisuuden että ilmoituksen kirjoittaja voisi nostattaa ilmon takaisin ylös Ettei tarvitsisi poistaa vanhaa ja kirjotella sitten uutta?

Joku aikaraja olisi hyvä ettei sitten esim kolmen päivän jälkeen nosteltas ylös nuita...

Loppui näin aamusilmillä innostus uusia myyntiilmojani kun olisi ollut kauhia homma poistaa vanha ja kopioija uus...
Tämä oli käytäntö ennen mutta koska päädyimme siihen, ettei myynti-ilmoituksiin voi vastata turhan jallatuksen estämiseksi niin tämä poistui samalla.
Toiseksi tuo ei yksinkertaisesti toiminut koska porukka uppasi viestejä joka toinen tunti.
Tätä on sitäpaitsi todella vaikea valvoa ja muutenkin ilmoituksen nostaminen kolmen päivän välein tuntuu hieman tyhmältä :roll:
Kyllä ne ostajat jaksaa sitä sivua pyöritellä alaspäin, ei se aina ole se ensimmäinen ilmoitus joka kiinnostaa : )
SB90
"Hölösuu"
Viestit: 1102
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 19:02
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Myyntipalstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja SB90 »

Totta, to punasen saabbi mistä oli puhetta gallup osiossa (ruisku asiasta homma hoidossa kiitokset Lucaf ja muille vastnneille) oli puhetta tuosta punaisesta saabisti mistä näkyy muutama huono kuva siellä, niin kyseinen saabi löydettiin monen tunnin etsimisen jälkeen joka oli siis ilmanen kuten tyyliini kuuluu "suosi ilmaisia". niin "A" han siinä tykiytti ei muuta kun mummille ja papalle puhumista että oon aatellut toista sabaa mökille "tuo vaa onhan siel tilaa" no ei muuta kun hakee saba. no ny eksyttii aiheesta mutta kuten itse selasin varmaan 10 sivua ehkä enemmän. Koska auton piti olla ilmainen :D :saab:
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Firon
"Viggen"
Viestit: 519
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myyntipalstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja Firon »

Voisiko ylläpito poistella vajaat ilmoitukset niitä itse sattumalta lukiessaan. Varsinkin jos ei ole hintaa, km-lukemaa ymym....

Ei hyvää päivää mikä myyntitykki:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=18&t=62689

Miksei niitä tietoja saada tänne myyntifoorumiin ohjeiden mukaisesti. Turhanpäiväistä klikata hitaasti toimivaan nettiautoon (saati että se linkki olisi oikein kuten ohjeissa on kerrottu) ja sitten nähdä että autolla on ajettu aivan ...keleen paljon. Pois vaan jos tiedot vajaat.

Annetaan sitten olla ennallaan.

Firon
Viimeksi muokannut Firon, To Loka 18, 2007 07:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1899
Firon
"Viggen"
Viestit: 519
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myyntipalstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja Firon »

9-5T kirjoitti:Oikeasti kiinnostuneet kyllä kysyy ja jollei kysy mitä se kuuluu sivusta seuraaville.
Kun olen tässä autoa hankkimassa niin kyllä ilmoituksia tulee katsottua mutta mielenkiinto lopahtaa ellei myyjä osaa edes perustietoja autosta esittää.

Firon
#1899
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Re: Myyntipalstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja pade »

Jos minä olisin oikeasti Viggeniä ostamassa niin soittaisin kyllä ja tiedustelisin.
Ei se minua haittaa jos jossain nettipalstan ilmoituksessa ei kerrota juuri tismalleen kaikkia niitä tietoja joita minä kaipaan..
Myyjä karsii varmasti näin pois suurimman osan turhista renkaanpotkijoista jne..

Mielestäni ei kuulu ylläpidon tehtäviin karsia pois myynti-ilmoja joidenkin tietojen puuttumisen perusteella :roll:

Toki nuo perustiedot olisivat ihan hyvä löytyä ilmoituksesta.
Firon
"Viggen"
Viestit: 519
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myyntipalstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja Firon »

Eli vastaus on, että sinne sopii kirjoitella "mitä tahansa" vaikka ohjeviestissä mielestäni selkeästi sanotaan mitä pitäisi olla. Ehdotan sitten ohjeistus viestin poistamista :)

Ei välttämättä Viggen mutta Aero 9-3 tai 2.3t 9-5 hakusessa jo hetken aikaa. turhat puhelut vaan harmittaa. Paras myyjä sanoi, että tuleehan varmat kaupat sitten jos näyttää autonsa. Muuten ei ehdi.... 8O EDIT: <- ei tosin tältä palstalta.

Annetaan sitten olla ennallaan...

Firon
#1899
Avatar
Gouldenwind
"Hirsch"
Viestit: 906
Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 11:39
Paikkakunta: PORI

Re: Myyntipalstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

itse kun olen myynyt tällä foorumilla saabeja olen ilmoittanut plussat ja miinukset rehellisesti ei sitten tule paikapäällä oltaessa "-Hei tässähän on ovessa kauhee lommo" esim. sen verran pitää rehti olla "aseveljille/siskoille" :wink:
jäsen no: 1328 (2001-
900i 1993 X 3 KPL .9-5 2005
SB90
"Hölösuu"
Viestit: 1102
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 19:02
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Myyntipalstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja SB90 »

Juu, osalla porukalla lukee ihaan suoraan plussat eikä niitä miinuksiakaan peitellä. Tälläisen pitäiskin olla. :)
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
jarmop
"Aero"
Viestit: 319
Liittynyt: To Helmi 19, 2004 20:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Myyntipalstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja jarmop »

Gouldenwind kirjoitti:itse kun olen myynyt tällä foorumilla saabeja olen ilmoittanut plussat ja miinukset rehellisesti ei sitten tule paikapäällä oltaessa "-Hei tässähän on ovessa kauhee lommo" esim. sen verran pitää rehti olla "aseveljille/siskoille" :wink:
Täysin samaa mieltä.
Itse laitoin ilmoituksen tänään ja tulin ehkä ylikorostaakseni noita miinuspuolia.
Toivottavasti kauppa käy siitä huolimatta.
Jäsen: #2563
99GL-76, 99GLS-79, 90-86, 900NG-94, 9000 2,3T-92, 9000 2,0t-98 A50, 9000 2,0t-96, 900NG CAB-2000, 9000 Aero-MY96, Ford Transit 310 H3/L3-2015, Fiat 500, 11.
Vastaa Viestiin