Markkina-palstoilla muutoksia

Tiedotteet / helpdesk / palaute.
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja Japso »

9-5T kirjoitti:
rälläkkä kirjoitti:
9-5T kirjoitti:Onko mielipiteen kertominen kiellettyä?
Ei ole kiellettyä. Mutta tuo sinun "mielipiteesi" on niin läpinäkyvää vinoilua ettei paremmasta väliä. Voithan aina perustaa oman foorumin jos ei enemmistön haluamat muutokset kelpaa.
Mielipiteen kertominen ei ole sinusta kiellettyä mutta ehdotat omaa foorumia jos on erimieltä asiasta, mistä selviää enemmistön mielipide?
Tee sitten asiasta erillinen ehdotus ylläpidolle tai gallup-osioon kysely, tähän aiheeseen kyseinen "mielipide" ei liene kuulu. Samaan pakettiin voisi ehdottaa myös erillistä osiota kysymyksille, joihin saa vastata vain yhdellä sanalla.
Corvette C5
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

lucaf kirjoitti:-Pysy parhaasi mukaan faktoissa (liittyen otsikon aiheeseen!), ja kirjoita mahd. vähän mielipiteistäsi (offtopic on niitä varten)
-Jos kuitenkin osallistut mielipiteiden jakamiseen, ainostaan kerro omasi, älä ota kantaa toisten mielipiteisiin
-Jos mielipidettäsi kuitenkin arvostellaan, älä reagoi, se ei ole sinulta pois
-Kaikki mielipiteet on samanarvoisia ja jokaisella oikeus omaansa. Alä siis lähde kirjoittamaan puolustuspuheita ja haastamaan "väittelyihin"
-Älä mene henkilökohtaisuuksiin.
-Älä roiku keskusteluissa vain saadaksesi huomiota
-Älä roiku keskusteluissa vain purkaaksesi huonotuulisuuttasi
-Luovu tarpeestasi olla oikeassa
-Osallistu keskusteluun ollaksesi hyödyksi muille, ei kiusaksi
-Kahdenkeskiset keskustelut tulee hoitaa pääsääntöisesti yksityisviesteillä. Jälleen talonpoikaisjärjen käyttö on sallittua.
-Osallistu avunantoon terveillä motiiveilla. Jos haluat auttaa, ole myös avulias äläkä esitä pitkin hampain auttamista
-Muista että tämä on kaikki vapaaehtoista. Jos sinulla on huono päivä, voi olla parempi pysyä pois täältäkin


Kaikesta ylläluetellusta huolimatta oman järjen käyttö on silti suotavaa. Esim jonkun ohjeistuksen tahallinen noudattaminen sellaisessa tapauksessa jossa on selvää että se johtaa huonoon lopputulokseen, on lapsellista ja typerää. Ole siis aikuinen täälläkin, vaikka et esiintyisikään omalla nimelläsi.
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja Japso »

9-5T kirjoitti:
Japso kirjoitti: Tee sitten asiasta erillinen ehdotus ylläpidolle tai gallup-osioon kysely, tähän aiheeseen kyseinen "mielipide" ei liene kuulu. Samaan pakettiin voisi ehdottaa myös erillistä osiota kysymyksille, joihin saa vastata vain yhdellä sanalla.
Miksi? Minun takia ei tarvitse tehdä muutosta. Olikohan mielipiteen kertominen sittenkin kiellettyä tai Sinusta se oli kielletty ainakin tässä jutussa.
Miksi sitten edes otit asian esille, jos edes sinun mielestä (takia) noita esittämiäsi muutoksia ei tarvita? Eli taas pomppasi kysymykseen, että oliko tarpeellinen kommentti itse aiheeseen, eli Markkina-palstoilla muutoksia. Älä suotta vastaa enää minun takiani, itse olen asiani tuonut jo ilmi.
Corvette C5
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja Japso »

9-5T kirjoitti:
ALKUPERÄINEN KOMMENTTINI kirjoitti:En ymmärrä miksi myydään osastolla tarvitaan M: eteen
Turha uudistus muutenkin ja miksi ei A: annetaan osastoa tehty erikseen.
Minä kerroin mielipiteeni te ruikutitte siitä.
Itse en kommentoinut kuin tuohon viimeisimpään kekeilyysi:
9-5T kirjoitti:Voitaisko mallipalstat jakaa useaan osioon esim. kysymykset, vinkit, haukkumiset, off-topic ja ne kaikki vielä moottorin mukaan ja jos oikein selvä halutaan jokainen vuosimalli vielä erikseen.
Corvette C5
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja lucaf »

muistakaahan taas sopuisan keskustelun lomassa, että kinastelua ei voi syntyä ellei kumpikin osallistu siihen. kukaan toinen ei siis ole koskaan syyllinen sellaiseen kinasteluun johon olet itse päättänyt osallistua :)

en nyt millään jaksa haravoida siistiksi tätä ketjua :roll: :lol:
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
SB90
"Hölösuu"
Viestit: 1102
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 19:02
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja SB90 »

Hyvä uudistus. 8) Itse pidän tuosta "etuliite" käytännöstä, mutta eipä haittaa jollei joku sitä käytä. :wink:
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
jmt
"Aero"
Viestit: 305
Liittynyt: To Touko 20, 2004 22:37
Paikkakunta: Vaasa

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja jmt »

Tähän voisi joku kirjata, kuinka rahaliikenne ostoissa ja myynneissä on järkevä hoitaa (tilinumerot, maksut, kuljetuskustannukset). Ei tietenkään ole yhtä oikeaa tapaa, mutta ehkä jotain vältettäviä tapoja. Varsinkin, jos eka kertaa ostaa tai myy täällä.
9000 CS 2.3 LPT -97 Aut.
#2545
liteFun
"Hölösuu"
Viestit: 1999
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 11:15
Paikkakunta: Koria
Viesti:

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Annetaan/vaihdetaan Saabit ja osat, Annetaan/vaihdetaan muut olis mun mielestä hyvä noitten osto ja myyntiosien seuraks... Ikävä tuolta myyntipuolelta kahlailla onko joku antamassa osia.
penedic
"Kaasari"
Viestit: 49
Liittynyt: La Loka 02, 2004 12:07
Paikkakunta: seinäjoki

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja penedic »

9-5T kirjoitti:
Japso kirjoitti: Tee sitten asiasta erillinen ehdotus ylläpidolle tai gallup-osioon kysely, tähän aiheeseen kyseinen "mielipide" ei liene kuulu. Samaan pakettiin voisi ehdottaa myös erillistä osiota kysymyksille, joihin saa vastata vain yhdellä sanalla.
Miksi? Minun takia ei tarvitse tehdä muutosta. Olikohan mielipiteen kertominen sittenkin kiellettyä tai Sinusta se oli kielletty ainakin tässä jutussa.
Miksi selvään kysymykseen täytyisi vastauksen lisäksi tarinoida?
JOSKUS YKSI LAUSE RIITTÄÄ!
pena
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4953
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja Tuha »

jariha kirjoitti: Markkina-palstoilla otetaan myös käyttöön automaattinen viestien siivoaminen, jonka mukaan viestit katoavat 3 kk kuluttua (tämä muutos on toistaiseksi voimassa vain osto-osioilla, mutta tullaan ottamaan käyttöön muuallakin).
Ei toimi tuo automaattinen siivous, sillä molemmilla markkina-palstoilla (sekä osto- että myynti) viimeisimmät viestit on Huhtikuulta 2011.


Ja eikös pitäisi olla tasavertaista, että modetkaan eivät vastailisi osto-, myynti- tai annetaan ilmoituksiin, kun ei muillakaan ole siihen mahdollisuutta.

Arvaan kyllä että kyseessä on mahdollisesti vain inhimillinen virhe, mutta kuitenkin...

Kuva

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=20&t=117286
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
aero
-
Viestit: 8682
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja aero »

Tuha kirjoitti:Ja eikös pitäisi olla tasavertaista, että modetkaan eivät vastailisi osto-, myynti- tai annetaan ilmoituksiin, kun ei muillakaan ole siihen mahdollisuutta.
Olis. Jopa mun puolesta, kun en jättänyt tuonne seurantaa päälle, kun ei sinne kuitenkaan kukaan voi vastata :D.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5635
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja tturku »

Katos perkeles, YV:tä piti tietenkin laittaa eikä reply. My mistake... Korjataan vastaus...
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
kendall
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: To Touko 31, 2012 14:12
Paikkakunta: West side Finland

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja kendall »

Miksi ei omaa myyntiilmotusta voi......"päivittää"tai sanoisko"nostaa" eikä sinne perään ei voi kirjoittaa mitään 8O no ehkä se sitten toimii näinkin :!:
Saab antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
t.t.j
"Hölösuu"
Viestit: 2183
Liittynyt: La Syys 15, 2007 09:30
Paikkakunta: Turku

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

Nosto ei onnistu, mutta kyllä sitä ilmoa päivittämään pystyy. Ja jos on tarvetta upata, niin ei se vanhan kopiointi ja liimaus uuteen kauaa kestä. Vanha ilmoitus tietysti poistoon samalla.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Wagonisti
"Hirsch"
Viestit: 728
Liittynyt: La Elo 11, 2007 12:44
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Markkina-palstoilla muutoksia

Viesti Kirjoittaja Wagonisti »

Mun mielestä olis hyvä jos siinä ilmoituksessa pystyisi keskustelemaan. Momnesti se hinta lopulta putkahtaisi kaikkien tietoon kun siitä pystyisi myyjältä kysymään. Samalla myös muut tarkentavat kysymykset näkyisi kaikille eikä myyjän tarvitsisi niitä okaiselle kysyjälle erikseen kerroilla yv:llä tms. Sitä kautta kiinnostavat ostaa/myy/vaihtaa-ilmoitukset pysyisi "ylhäällä" eikä niitä tarvitsisi erikseen upta.
Ahdonvoimaa
Vastaa Viestiin