Saabin tulevaisuus II
Re: Saabin tulevaisuus II
Tuosta kai sitä on hyvä lähteä purkamaan.
http://www.finlex.fi/fi/laki/kokoelma/2011/20111064.pdf
-Sami
http://www.finlex.fi/fi/laki/kokoelma/2011/20111064.pdf
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Saabin tulevaisuus II
Pitikö tänään selvitä jotain??
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Saabin tulevaisuus II
Eihän sieltä mitään kuulunut, mielenkiintoista tosin olisi tietää, vaikka puolitosissani tässä olen liikenteessä. Odotellaan nyt vielä pari päivää.
Olen aika tyytyväinen nykyiseen keräilykappaleeseeni. Ei tuu ihan heti uudempaa mallia vastaan, ja muuten, vink, vink, Trollhättanista löytyi aika hyviä vanne/rengastarjouksia, tilasin nuo turbiinit!
Olen aika tyytyväinen nykyiseen keräilykappaleeseeni. Ei tuu ihan heti uudempaa mallia vastaan, ja muuten, vink, vink, Trollhättanista löytyi aika hyviä vanne/rengastarjouksia, tilasin nuo turbiinit!
9-3 X | White | Sept. 09
-
- "Hirsch"
- Viestit: 773
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 10:53
- Paikkakunta: SAVO/Kuopio, mualiman napa!!!
- Viesti:
Re: Saabin tulevaisuus II
Tero # 168
9-5 Aero Hirsch Sedan, 9-5 Aero STW, 900 OG 3D, 900 OG 4D, 96 2D , Valmet 702 S 1976, Pyrkijä De Luxe 1962, Honda VFR 700, Suzuki GSX 750F, STIGA TORNADO 2198 H
050-4321560
tehohit@gmail.com
9-5 Aero Hirsch Sedan, 9-5 Aero STW, 900 OG 3D, 900 OG 4D, 96 2D , Valmet 702 S 1976, Pyrkijä De Luxe 1962, Honda VFR 700, Suzuki GSX 750F, STIGA TORNADO 2198 H
050-4321560
tehohit@gmail.com
Re: Saabin tulevaisuus II
Niin kai se sitten menisi, että konkurssissa putsataan pois vanhat velat ja sitten aletaan generoida uusia.
Vaan mahtavatko olla yhteistyöhaluisia ne osien toimittajat ym, joilta vanhat saatavat jäävät pesältä saamatta??
Vaan mahtavatko olla yhteistyöhaluisia ne osien toimittajat ym, joilta vanhat saatavat jäävät pesältä saamatta??
Re: Saabin tulevaisuus II
Jospa se siitä alkaisi kulkemaan. Tuossa jutussa oli kerrottu, että tarjous oli pienin mahdollinen. Olisiko kannattanut laittaa hieman enemmän!? Meinaan, että konkurssipesä päätyisi lopulta johonkin mieluiten hyvään tarjoukseen, kun näitähän taisi olla 4kpl.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Saabin tulevaisuus II
Täällä swedussa kerrottiin, että Youngmanin tarjous 3,2 miljaardia sek oli se alin mahdollinen joka voitiin hyväksyä loppukoitokseen mukaan.
Kumma juttu on kuitenkin se ettei missään mainita Saab Parts'ia myynti objektina samalle ostajalle (Youngman)?
Siinä tapauksessa kaupan arvo olisi epävirallisesti noin 30 miljaardia sek.
Kumma juttu on kuitenkin se ettei missään mainita Saab Parts'ia myynti objektina samalle ostajalle (Youngman)?
Siinä tapauksessa kaupan arvo olisi epävirallisesti noin 30 miljaardia sek.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus II
30mrd sek olisi euroissa 3.4mrd ja se on suoraan sanottuna aivan liikaa Saabista. Hinta olisi tällöin reilusti yli kaksinkertainen verrattuna Volvon myyntihintaan ja se oli kuitenkin myyntihetkellä toiminnassa, velaton ja tuotti voittoa.
3.2mrd sek on 360 miljoonaa euroa, ja se kuulostaa realistisemmalle luvulle.
3.2mrd sek on 360 miljoonaa euroa, ja se kuulostaa realistisemmalle luvulle.
Re: Saabin tulevaisuus II
Niin nyt muistin. Voisiko joku tehdä äänestyksen tuonne gallup-osioon, jossa saisi valita näistä neljästä taikka viidestä loppusuoralla olevasta, ja olisi vielä nämä evvk:t ja muut. :
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Saabin tulevaisuus II
No, kunhan joku ostaisi ja joku möisi.Teme100 kirjoitti:30mrd sek olisi euroissa 3.4mrd ja se on suoraan sanottuna aivan liikaa Saabista. Hinta olisi tällöin reilusti yli kaksinkertainen verrattuna Volvon myyntihintaan ja se oli kuitenkin myyntihetkellä toiminnassa, velaton ja tuotti voittoa.
3.2mrd sek on 360 miljoonaa euroa, ja se kuulostaa realistisemmalle luvulle.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Saabin tulevaisuus II
Tässähän on kyse myös Opelin varaosapuolesta, ellei sitä poisteta sitten siinä vaiheessa kun ja jos kauppa syntyy, joten kun on jo Riksgäldenin arvioita vilkaistu koskien koko varaosapuolta niin heidän mielestään Parts on sen arvoinen, mitä he ovat siihen kaikenkaikkiaan sisällyttäneet on Parts'inkin johdolta hämäryydessä koska heidät on syrjäytetty kaupan teosta sitä hoitaa konkurssinvetäjät.Teme100 kirjoitti:30mrd sek olisi euroissa 3.4mrd ja se on suoraan sanottuna aivan liikaa Saabista. Hinta olisi tällöin reilusti yli kaksinkertainen verrattuna Volvon myyntihintaan ja se oli kuitenkin myyntihetkellä toiminnassa, velaton ja tuotti voittoa.
3.2mrd sek on 360 miljoonaa euroa, ja se kuulostaa realistisemmalle luvulle.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus II
Pesänhoitajat pelaa kaikki mahdolliset varat ihan oppikirjan mukaisesti.
Aina vähän narua, että toivonkipinää lisää ja ei muuta kun laskua menemään
kunnes pesä on tyhjää täynnä.
Maailman paras bisnes on isojen konkurssipesien kuppaaminen, (pienemmätkin kyllä ihan hyviä miljoonatuloja kaipaaville) ei siis auton valmistus.
Sanokaa minun sanoneen...
Aina vähän narua, että toivonkipinää lisää ja ei muuta kun laskua menemään
kunnes pesä on tyhjää täynnä.
Maailman paras bisnes on isojen konkurssipesien kuppaaminen, (pienemmätkin kyllä ihan hyviä miljoonatuloja kaipaaville) ei siis auton valmistus.
Sanokaa minun sanoneen...
Saab jo 50 vuotta!
Re: Saabin tulevaisuus II
Tossapa aika hyvin suomeksi missä mennään, vai pitäisikö sano, että missä kohta mennään ja kovaa !
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/saab ... a-tapahtuu
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/saab ... a-tapahtuu
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Re: Saabin tulevaisuus II
Osaatko kertoa paljonko partsin vuosiliikevaihto on, ja paljonko se on tehnyt tulosta? Siitä sen äkkiä laskee, minkä arvoinen firma se voisi olla. Ei tarkasti, mutta suunnilleen.core2 kirjoitti: Tässähän on kyse myös Opelin varaosapuolesta, ellei sitä poisteta sitten siinä vaiheessa kun ja jos kauppa syntyy, joten kun on jo Riksgäldenin arvioita vilkaistu koskien koko varaosapuolta niin heidän mielestään Parts on sen arvoinen, mitä he ovat siihen kaikenkaikkiaan sisällyttäneet on Parts'inkin johdolta hämäryydessä koska heidät on syrjäytetty kaupan teosta sitä hoitaa konkurssinvetäjät.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Saabin tulevaisuus II
Jos tuo Youngman olisi tosiaan valmis maksamaan 300milj. käteisellä ja vielä sijoittamaan miljardin Trollhättaniin, niin eiköhän tuosta vielä autotehtaan saisi. Se on sitten kokonaan toinen juttu, jos GM on todella sillä linjalla, että ei myydä.
SAAB 96, vm. 1976 1992 (lunastukseen Ritmon läpi...)
SAAB 9-5 Wagon 2.0t AT, vm. 2002, (150hv) 2007-2010
Saab 9-3 SC TTiD (180hv) vm. 2008 2012->
SAAB 9-5 Wagon 2.0t AT, vm. 2002, (150hv) 2007-2010
Saab 9-3 SC TTiD (180hv) vm. 2008 2012->