Kesäkuussa 2007 uutta mutta mitä?
On todellakin! Erittäin onnistunut.VVV kirjoitti:On se piru vie kaunis
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Hyvältä näyttää. Mutta onko tuossa kuvassa peitetty maskiteipillä kromilistat valojen ympäriltä, a´la 9-5? Jos näin on niin sitten mie en pidä! 4-veto on yliveto. Saas nähdä miten se sitten hinnoitellaan ja koneiden kesken "naitetaan". Pitäis tulla 4-veto automaatti diesel huimalla väännöllä ja pienellä kulutuksella...
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Ruotsalaissivustoissa on selitetty, että lampun yläreunaan tulee kromilista, mutta kromit eivät siis kierrä koko lamppua. Tällä perusteella tulisi merkittävästi paremman näköinen kuin 9-5 facelift.Marko A kirjoitti:Hyvältä näyttää. Mutta onko tuossa kuvassa peitetty maskiteipillä kromilistat valojen ympäriltä, a´la 9-5? Jos näin on niin sitten mie en pidä!
Tosin itse en ymmärrä tuota konepellin "eteen päin pyöreää" taitetta, Saabissahan konepellin vekit ovat aina saaneet jatkeen maskin keskiaukon reunoihin, mikä tässäkin olisi näyttänyt paremmalta. Nyt tuo konepellin etuosan yläpinta on kuin PT-Cruiserista... Toki kunnolla tuon hahmottaa, vasta kun näkee valmiin kokonaisuuden. Mutta itse maski näyttää tällä perusteella hyvältä!
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Eiköhän ideana ole kunnioittaa Saabin muotoiluperinteitä.Toby kirjoitti:Tosin itse en ymmärrä tuota konepellin "eteen päin pyöreää" taitetta, Saabissahan konepellin vekit ovat aina saaneet jatkeen maskin keskiaukon reunoihin, mikä tässäkin olisi näyttänyt paremmalta. Nyt tuo konepellin etuosan yläpinta on kuin PT-Cruiserista... Toki kunnolla tuon hahmottaa, vasta kun näkee valmiin kokonaisuuden. Mutta itse maski näyttää tällä perusteella hyvältä!
http://www.trollhattansaab.net/images/9-3/saab9-3-1.jpg
Tossa ei kyllä näy kardaania
EDIT: Vai onko se tuolla keskellä kuitenkin.Hmm mene ja tiedä.
Tossa ei kyllä näy kardaania
EDIT: Vai onko se tuolla keskellä kuitenkin.Hmm mene ja tiedä.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Talvilaatua tankkiin.
Ei kyllä ihan heti säväytä tuo keula, mutta josko se sitten livenä näyttää paremmalta. Omasta mielestä 9-5 on tyylikäs kromiensa kanssa.
Ovenkahvojen vaihtaminen on vähän outoa kikkailua.
Vägverketin mukaan tuo musta pirssi BYW 331 on näköjään rekisteröity 9.1-07 ja otettu liikenteeseen 12.1-07.
Valmistenumero on YS3FH51P589000006 jos jotakuta kiinnostaa.
Teho 110 kW ja tuottaa tuon tehon dieselillä... omapaino 1630 kg veroa joutuu maksamaan 5775 Skr/vuosi.
Harmi kun tuolta teknisistä tiedoista ei selviä onko neliveto vai ei.
Ovenkahvojen vaihtaminen on vähän outoa kikkailua.
Vägverketin mukaan tuo musta pirssi BYW 331 on näköjään rekisteröity 9.1-07 ja otettu liikenteeseen 12.1-07.
Valmistenumero on YS3FH51P589000006 jos jotakuta kiinnostaa.
Teho 110 kW ja tuottaa tuon tehon dieselillä... omapaino 1630 kg veroa joutuu maksamaan 5775 Skr/vuosi.
Harmi kun tuolta teknisistä tiedoista ei selviä onko neliveto vai ei.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Kromia varmaan ilmestyy kun teipit otetaan veke.
Kahva nyt on ihan perus säästöjuttu nykymenossa ja alkuperäisistä Saabin käyttämistähän lähti pinta pois, joten tuskin laatu ainakaan sillä osastolla kärsii.
On vähän outoa, että dieselissä on tuplaputket. Eräs blogaaja väitti kerran, että Saab ostaa aina läjän kilpiä kerralla ja teknisiin tietoihin ei ole luottamista.
Kysymykseen onko Aftonbladetin kuvissa todella neliveto, en itse osaa sanoa juuri mitään kun en autotekniikkaa tunne. Mutta jotenkin en jaksa uskoa, että siellä oltaisiin tehty virhe. Yhtäkään sport sedanin omistajaa ei ole myöskään ilmaantunut kertomaan, että heillä olisi identtinen pohjarakenne.
Kahva nyt on ihan perus säästöjuttu nykymenossa ja alkuperäisistä Saabin käyttämistähän lähti pinta pois, joten tuskin laatu ainakaan sillä osastolla kärsii.
On vähän outoa, että dieselissä on tuplaputket. Eräs blogaaja väitti kerran, että Saab ostaa aina läjän kilpiä kerralla ja teknisiin tietoihin ei ole luottamista.
Kysymykseen onko Aftonbladetin kuvissa todella neliveto, en itse osaa sanoa juuri mitään kun en autotekniikkaa tunne. Mutta jotenkin en jaksa uskoa, että siellä oltaisiin tehty virhe. Yhtäkään sport sedanin omistajaa ei ole myöskään ilmaantunut kertomaan, että heillä olisi identtinen pohjarakenne.
On tuossa ainakin yksi "akseli" enemmän kuin meidän SC:ssä Kardaania ei kyllä näy?vjbremer kirjoitti:http://www.trollhattansaab.net/images/9-3/saab9-3-1.jpg
Tossa ei kyllä näy kardaania
EDIT: Vai onko se tuolla keskellä kuitenkin.Hmm mene ja tiedä.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red