Niinpä niin, mutta hyvin omakohtainen kysymys kuuluu: millä nyt 18-vuotias saabisti ajaa arkiajonsa esim. täytettyään 40?ristos kirjoitti:No, meillehän jäi näitä nostalgia-autoja, joilla voimme harrastaa!

Niinpä niin, mutta hyvin omakohtainen kysymys kuuluu: millä nyt 18-vuotias saabisti ajaa arkiajonsa esim. täytettyään 40?ristos kirjoitti:No, meillehän jäi näitä nostalgia-autoja, joilla voimme harrastaa!
Asiaa lienee turha surra kovinkaan vakavasti tänään, tai huomenna. Yksi jos toinenkin asia, tilanne ja mielipide ehtii parissa kymmennessä vuodessa muuttua vielä moneen kertaan.Rattivaihde kirjoitti:Niinpä niin, mutta hyvin omakohtainen kysymys kuuluu: millä nyt 18-vuotias saabisti ajaa arkiajonsa esim. täytettyään 40?![]()
Vetää väärästä päästä kuten lähes kaikki muutkin Saabin kilpailijat tai sitä ylemmät lukuunottamatta Auto-Unionia, joka on muutoin täysin poissa kysymyksestä. Huonompaan sisustaan tai muotoiluun voi sopeutua, mutta alusta lähtien täysin väärin suunniteltua autoa ei viitsisi ostaa.J.N kirjoitti:todellisen laatuauton
Täysin totta! Saab jättää todella ison aukon täytettäväksi, eikä muun merkin kulkine sitä täysin onnistu täyttämään. Saabin erilaisuus näkyi jopa mainoksissa. Muiden mainostaessaan hienoja uusia ominaisuuksiaan, vaikka samaa ominaisuutta olisi ollut jo mussa merkissä, pitäytyi Saab erilaisena. Tarjosi taiteellisia näkemyksiä ja uskalsi olla oikeasti erilainen. Toisaalta tämä saattoi olla osatekijänä myynnin heikkouteen.Ässä kirjoitti:Ensinnäkin keskustelu ei liity Saabin tulevaisuuteen, vaan menneisyyteen. Toisekseen, on typerää väittää, etteikö Saab olisi muista erilainen. Se nimittäin on.
Vulgaari maailma tappoi sivistyneen automerkin...haffu kirjoitti:Tarjosi taiteellisia näkemyksiä ja uskalsi olla oikeasti erilainen. Toisaalta tämä saattoi olla osatekijänä myynnin heikkouteen.
Taitaapi johtua siitä, että toisin kuin Saab, BMW arvostaa kuivan kelin ajo-ominaisuudet korkeammalle kuin märän/liukkaan kelin ojaanjoutumismahdollisuudet. Tuo se suurin ongelma onkin jos pitäisi Saabista siirtyä johonkin muuhun merkkiin, ainoat etuvetoiset vaihtoehdot ovat Audi ja Volvo, ensinmainittu on olympia-Volkswagen joita tulee vastaan jokaikisessä kadunkulmassa, ja jälkimmäinen taas kiinnostaa yhtä paljon kuin lautasellinen erittäin terveellistä velliä...Sininen Paroni kirjoitti:Mistä johtuu että esim noista kehutuista saksalaisista kun löytyy silmää miellyttävä optio, niin aina ne on takavetoisia?
En usko GM:n olleen tuossa pekkaa pahempi omistajana. Periaatteessahan rahavirtojen kuuluisi kulkea ei omistajalta yritykselle vaan yrityksestä omistajalle sijoitetun pääoman tuottona.Pakari kirjoitti:GM tappoi tuon innovatiivisen puolen saabista laittamalla rahahanat kiinni.