Etuvedon rakentamisen edullisuus, tilataloudellisuus ja osien vähäisyys takavetoon verrattuna lienevät faktoja, joskaan niillä ei omassa autonvalinnassa ole mitään merkitystä. Ja luulenpa, että tuonkaltaisista asioista piittaamattomuus noin ylipäätään on merkinnyt autoina jotain muuta (mm. Saabit) kuin mahdollisimman pienellä budjetilla tehtyjä.Rattivaihde kirjoitti:Kyllä minä väittäisin että faktoilla perusteltuna etuveto on edullisempi rakentaa, tilataloudellisempi, siinä on vähemmän osia, parempi pito liukkaalla ja turvallisempi (ennalta-arvattavampi ja vähemmän äkkinäinen) ajettavuus normaalikäytössä varsinkin kokemattomammalle. OG900 taas ei tosiaankaan useimpien faktojen perusteella ole maailman paras jo pelkästään ikänsä (ja vetarintunneliensa ) ansiosta, mutta omilla kriteereilläni kyllä jo huomattavasti lähempänä sitä titteliä...Henkka #2283 kirjoitti:Ennen luulin, että etuveto ois se takavetoa parempi. Viiden vuoden käytännön kokemuksella en ole enää samaa mieltä. Vielä tätä aiemmin oli aika, jolloin luulin OG-satkua maailman parhaimmaksi autoksi
Pito liukkaalla ja turvallisuusnäkökohdat taas ovat vaikeammin faktoitettavia seikkoja, enkä ainakaan omien havaintojen perusteella voi vahvistaa niitä hyvässä mielessä yksinomaan etuvedon ominaisuuksiksi.
Vähän paha näillä on saada siitä "toisesta" se typerin mahdollinen