9-5T kirjoitti:Hän ei käyttänyt BMW-laseja vaan pystyi näkemään muissa autoissa hyviä ominaisuuksia.
Niin...minä pystyn näkemään hyviä ominaisuuksia muissakin autoissa kuin Saabeissa, että mikähän se sinun pointtisi nyt oli?
Epäilen jos väität E39 valojen olevan kelvolliset.
No väitän niiden olevan kelvolliset, en ole lisävaloja kaivannut keulalle sen enempää kuin 9-5:een. Tämähän onkin vain minun nöyrä mielipiteeni ja senhän täytyy olla väärä kun suuren Saab-guru 9-5T:n kumminkaimantutunserkunkissankasvattajansaunakaveri sanoo niin.
Edit: Opettele lainaamaan oikein. Ei olisi aikaa niitä korjailla kun pitää Saab-jumalilta pyydellä syrjähyppyäni anteeksi...
Ihan oman mielipiteeni heitän tähän väliin, mun mielestä ne E39:n valot eivät ole kelvolliset.. Ensikerran kun näin ne, niin luulin että ne on väärin suunnattu kun valokeila loppui n. 7 metriin. Tai siltä se ainakin tuntui... Ei auttanut edes face-liftatut Hellatkaan, niissä ei riitä potku. (Ainakaan tavallisissa, xenoneista en tiedä kun en ole hirviän pimeässä ollut kyydissä...)
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
Nooooo hyvin tuntuvat BMW:t kelpaavan ostajakunnalle vaikka olis sit huonommat valot kun Saabissa...
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
No juu ei valitse... Muuut moni silti jättää Saabin pölyttyy kaupan nurkkaan ja valitsee autokseen BMW:n..
Ainahan saabeissa on ollut hyvät valot. Mitä niistä kinastelemaan oo onnellinen et on.
Monet kehuvat Saabien valoja vaikkeivat sillä enää/koskaan/ei suostu ajele(e)
Ei niillä valoilla tee mitään jos ei ole kohta autoa mihin laittaa ne... käytetään sit vaikka Opelissa varastot tyhjäksi..
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Ruotsin valtio ei aio ottaa haltuunsa talouskurimuksessa painivaa autoyhtiö Saabia. Elinkeinoministeri Maud Olofsson totesi maanantaina Ruotsin television haastattelussa, ettei vaihtoehto tule kysymykseenkään. Kaupallisen TV4-kanavan tietojen mukaan Ruotsin hallituksessa olisi jo valmistauduttu autoyhtiön ajamiseen konkurssiin.
Kanavan haastatteleman pääministerin Fredrik Reinfeldin mukaan hallitus ei aio panna veronmaksajien rahoja alttiiksi yhtiön pelastamiseksi.
Elinkeinoministeri Maud Olofsson tukee Reinfeldin tiukkaa linjaa.
- Yhtiöllä ei ole suunnitelmia toimintojen palauttamiseksi tuottoisaksi. Tämä epävarmuus tekee hallituksen erittäin varovaiseksi, sanoi Olofsson SVT:lle.
Sekä Olofssonin että Reinfeldin mukaan Saabin kohtalo riippuu nyt General Motorsista.
Tehdas lähtis halvalla, mutta kuka ostaisi?
Metso? ei.
Saabilla ei ikävä kyllä taida olla näköpiirissä ei ole kannattavaa liiketoimintaa, eikä siksi uutta omistajaakaan.
Kuka ostaisi tässä suhdannetilanteessa hukkaputken, johon pitää työntää satoja miljoonia ilman toivoa tuloksesta?