Spyker konkurssinpartaalla?.

Saabin konseptit ja tulevaisuuden suuntaukset.
Naxu
"Hölösuu"
Viestit: 1393
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 01:28
Paikkakunta: Sahalahti

Re: Spyker konkurssinpartaalla?.

Viesti Kirjoittaja Naxu »

En toivo saabin valmistuksen loppua, mutta jos niin käy, niin sitten saadaan tästä klubista harrasteautokerho.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: Spyker konkurssinpartaalla?.

Viesti Kirjoittaja core2 »

Eiköhän odotella ensvuosi (2011) vielä ennen ku heitetään työkalut kaivoon tai Kiinaan, Trollhättanissa on muitakin kuin Jan Åke Jonsson & Victor Muller jotka luottavat, että ylämäki loppuu ja päästään tasamaalle jolloin kaikki pyörii herkemmin kuin tänään.!
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
KN/Lieto
"Hölösuu"
Viestit: 1228
Liittynyt: To Tammi 11, 2007 12:38

Re: Spyker konkurssinpartaalla?.

Viesti Kirjoittaja KN/Lieto »

Mulle ei ole vieläkään avautunut, että miksi kuulua koko Saab Klubiin saati vaivautua ajamaan Saabilla, jos kerta toisensa jälkeen toivoo Spykerin ajautuvan konkurssiin ja koko merkin kuolevan? Saab ei ole ainoa auto maailmassa.
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Spyker konkurssinpartaalla?.

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

KN/Lieto kirjoitti:Mulle ei ole vieläkään avautunut, että miksi kuulua koko Saab Klubiin saati vaivautua ajamaan Saabilla, jos kerta toisensa jälkeen toivoo Spykerin ajautuvan konkurssiin ja koko merkin kuolevan? Saab ei ole ainoa auto maailmassa.
Sitä kutsutaan provosoinniksi. Hälyttävän usein niihin kuitenkin edelleen vastataan ja ruvetaan länkyttämään tyhjää, vaikka provojen takana on aina samat nimimerkit.
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: Spyker konkurssinpartaalla?.

Viesti Kirjoittaja core2 »

KN/Lieto kirjoitti:Mulle ei ole vieläkään avautunut, että miksi kuulua koko Saab Klubiin saati vaivautua ajamaan Saabilla, jos kerta toisensa jälkeen toivoo Spykerin ajautuvan konkurssiin ja koko merkin kuolevan? Saab ei ole ainoa auto maailmassa.
Täällä ollaan kans yhtä hämmästyneitä tän konkurssi-innon takia.
Yks osviitta tähän seuraavan vuoden ylösnousemiseen on monen saabin alihankkijan
aiemmin lomitettujen työntekijöiden takaisinotto ainakin täällä ruotsissa.

Siis odotellaan ennenkuin "sahataan oksaa jolla istutaan" kuten Jan O: kin sanoi.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1713
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Spyker konkurssinpartaalla?.

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Joku saattaa olla niin tollokin että kuvittelee oman autonsa arvon nousevan jos merkki "kuolee" Keräilyarvoa jne. Meitä on niin moneen junaan.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Naxu
"Hölösuu"
Viestit: 1393
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 01:28
Paikkakunta: Sahalahti

Re: Spyker konkurssinpartaalla?.

Viesti Kirjoittaja Naxu »

Jotkut toivovat saavansa uudempia saabeja halvemmalla. En usko konkurssin auttavan. Femmoja saa jo niin halvalla, ettei hinta juuri enää putoa. Kolkkeja saa vielä halvemmalla, ja satkut ovat jo käytännössä ilmaisia. Jo satkun leimaaminen maksoi enemmän, kuin toisen ostaminen. No se onkin harrastekäyttöauto. Olen ihmetellyt samaa. Miksi kuulua klubiin jonka toiminnasta ei pidä, ja toivoa merkin kuolemaa?
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Vastaa Viestiin