Aika geneerinenhän tuo on,mikä kiinalaisilta ei ole sinänsä yllätys.torque kirjoitti:sivulinja kuin jokin audi-seat exeo mukaelma. Keula suoraan Koreasta.
Darth Vader reborn...
Kiinalainen 9-5 ym.
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Aina joku Saabbi...
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Mielenkiintoinen sekoitus Subarua (keula), Bemaria ja Audia (kylki/takavalot) sekä Volvoa (värisävy) ja Saabia (etupuskurin alaosa). Sisustakin on juuri niin yleismallinen kuin odottaa saattaa, starttinappula keskikonsolissa ja ympärillä nappuloita VAG-tyyliin, mittaristo Lexuksesta, ilmasuuttimet Subarusta.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Ihan siistinnäköinen luomus, ja moinilta osin paranneltu alkuperäisestä kuten mm. vihdoin ja viimein on ikkunoiden ja peilien säätimet oikeassa paikassa, mittaristo näyttäisi sellaiselta että sen saa irti ilman koko kojelaudan purkamista ja istuimet näyttävät viimeistellyimmiltä kuin Saabin istuimet, ja luultavasti ovat parempilaatuista nahkaakin?
Sensijaan tuo navi/mikälie viihdenäyttöpaneeli on edelleen ihan väärässä paikassa, sen pitäisi olla BMW:n tyyliin ylhäällä. Nyt on ympätty tuohon vaihdekepin taakse (eli paikkaan johon kuuluu laittaa hanskat, pipo ja kaulahuivi) starttinappulan lisäksi noita istuinlämmityksen ja -tuuletuksen, jne -numikoita. Eikö noita osaa edes kiinalaiset sijoittaa kojelautaan tai siis keskikonsoliin?
Tosi kallishan tuo on, Suomeen tuotuna ja verotettuna varmaankin samanhintainen kuin OG 9-5.
Riittääköhän tuolle femman kolaritestitulokset vai joutuvatko teettämään Euroncapin testit uudestaan, vaikka kyseesä vain isompi facelift samalle autolle?
Sensijaan tuo navi/mikälie viihdenäyttöpaneeli on edelleen ihan väärässä paikassa, sen pitäisi olla BMW:n tyyliin ylhäällä. Nyt on ympätty tuohon vaihdekepin taakse (eli paikkaan johon kuuluu laittaa hanskat, pipo ja kaulahuivi) starttinappulan lisäksi noita istuinlämmityksen ja -tuuletuksen, jne -numikoita. Eikö noita osaa edes kiinalaiset sijoittaa kojelautaan tai siis keskikonsoliin?
Tosi kallishan tuo on, Suomeen tuotuna ja verotettuna varmaankin samanhintainen kuin OG 9-5.
Riittääköhän tuolle femman kolaritestitulokset vai joutuvatko teettämään Euroncapin testit uudestaan, vaikka kyseesä vain isompi facelift samalle autolle?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Toivottavasti eivät edes yritä tuupata romujansa tänne.
Näyttääpä muuten olevan Night Panel -nappi starttinapin vieressä
Näyttääpä muuten olevan Night Panel -nappi starttinapin vieressä
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Sivun oikeassa reunassa Sportive Super Cars: Maserati, Bugatti, Ferrari, Saab 9-3 SS jne.wla kirjoitti:http://www.wautom.com/2012/12/baic-shen ... orsepower/
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
ach, unohtui tuo bimmer-like pokkaus sivuilla.Aika geneerinenhän tuo on,mikä kiinalaisilta ei ole sinänsä yllätys.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7566
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Eipä tuossa pahemmin SAAbin nimeä/logoa näy missään.
http://chinaautoweb.com/2012/11/baic-sh ... in-pics-4/
http://www.baicmotor.com/porduct_70_cg.php
http://chinaautoweb.com/2012/11/baic-sh ... in-pics-4/
http://www.baicmotor.com/porduct_70_cg.php
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/saab ... lauantaina
Eikö tossa ole 2002-2005 vuoden Aeron softa:
"2,3-litrainen turbo, jonka vastaava arvot ovat 184 kW ja 350 Nm"
Eikö tossa ole 2002-2005 vuoden Aeron softa:
"2,3-litrainen turbo, jonka vastaava arvot ovat 184 kW ja 350 Nm"
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Kun kerta kone on ostettu Saabilta, niin saiskohan nyt sitten hyviä ja halpoja di-kasetteja, jotka sopisivat myös esisiin Tullee tässä lähikuukausina taas reissu Kiinaan, niin pitääpä harkita, jos vaikka ostais matkamuistoksi yhden... Siis jos on "halpa"
Edit: Niin ja onkohan kone valmiiksi huohotusvammanen, vai onko kopioitu korjaus asiaan
Edit: Niin ja onkohan kone valmiiksi huohotusvammanen, vai onko kopioitu korjaus asiaan
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Tuoltahan sais nyt Nevsin pojat ostettua koneita.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Saa saa, hyviä saa marmoritiskiltä ja halpoja KiinastaKun kerta kone on ostettu Saabilta, niin saiskohan nyt sitten hyviä ja halpoja di-kasetteja, jotka sopisivat myös esisiin
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Kiinan "testissä"
http://www.autocar.co.uk/car-review/saa ... ive-review
http://www.autocar.co.uk/car-review/saa ... ive-review
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Menisköhäntuo kojelauta heittämällä femmaan
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Starttinappi ja vilkunviiksi näkyy lainatun ng-femmasta.. Ja valokatkaisija
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Kiinalainen 9-5 ym.
Kävin keväällä Shanghaissa moottorikonferenssissa. Kyllä ne Saabilta ostetut koneet näyttivät ihan samoilta. Eli sytkäkasetti voisi sopiakin. On kuitenkin huomattava, että jatkokehitystäkin oli tehty. Oli kehitetty 1,8 turbo. Melkein kaikki uudemmat moottorit menivät Euro normeista, uusista siis, läpi. Eli markkinoille ollaan tulossa.