Munkkiniemi 27.7

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
J-ani
"Aero"
Viestit: 463
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 15:22

Munkkiniemi 27.7

Viesti Kirjoittaja J-ani »

Ketäs meitä oli Munkkiniemen teboilin kulmalla noin seitsemän aikoihin. Pari 99:ä oli minun edelle risteyksessä toinen vanhemmilla takavaloilla ja klubi tarralla. Itse olin punaisella og ässällä viimeisimpänä "letkassa".
#1890
Peter A
"Turbo"
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Munkkiniemi 27.7

Viesti Kirjoittaja Peter A »

J-ani kirjoitti:Ketäs meitä oli Munkkiniemen teboilin kulmalla noin seitsemän aikoihin. Pari 99:ä oli minun edelle risteyksessä toinen vanhemmilla takavaloilla ja klubi tarralla. Itse olin punaisella og ässällä viimeisimpänä "letkassa".
Kattelinkin, että perässä tuli ensin hyvin säilynyt 2-ovinen 99 (vuosimalli oli ehkä 83, väristä päätellen?) ja sen perässä komea punanen viistokeulainen OG-satku.

Olin siis itse letkan ensimmäisenä postinoranssilla -74:lla. Asun siinä ihan parinsadan metrin päässä, olin menossa hakemaan kaveria junalta... :)
Peter Arosarka, Suomen Saab-Klubin jäsen #2200

Saab 99 LEA 2.0 2d -74
J-ani
"Aero"
Viestit: 463
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 15:22

Viesti Kirjoittaja J-ani »

Aina tarttuu silmään 99:t liikenteessä kun ei niitä enää liikaa pyöri ainakaan hyväkuntoisina. :) Onkos tuossa "posti" autossa :D alkuperäinen väri vai onko maalattu uudelleen kun oli niin pakasta otetun näköinen?
#1890
Peter A
"Turbo"
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Peter A »

J-ani kirjoitti:Aina tarttuu silmään 99:t liikenteessä kun ei niitä enää liikaa pyöri ainakaan hyväkuntoisina. :) Onkos tuossa "posti" autossa :D alkuperäinen väri vai onko maalattu uudelleen kun oli niin pakasta otetun näköinen?
Alkuperäinen väri, mutta tarkoitus olisi kyllä maalata uudelleen ensi seisontakauden aikana :) Kaukaa tuo vehjes näyttää pirun hyvältä, mutta lähempää huomio kiinnittyy erityisesti kuskin puolen kyljessä viliseviin ruostepilkkuihin...
Peter Arosarka, Suomen Saab-Klubin jäsen #2200

Saab 99 LEA 2.0 2d -74
Vastaa Viestiin