Rusan shelli, Valkoinen OG900

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Sumzi
"Aero"
Viestit: 317
Liittynyt: Pe Kesä 12, 2009 12:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Sumzi »

Tememies kirjoitti:
like_a_glove kirjoitti:molemmat autot tullut itsekkin bongattua 8) ...mulla alla sellanen siniharmaa tonttu...seisoo usein tiksin Nesteen pihassa...välillä saattaa tavata munkilla kun yritän rikkoa laatikkoa tai kytkintä...lähiaikoina kytkintä... :lol: onkos tää kaksivärinen "thynniig" tonttu vaihtanut omistajaa??? seisoi ainakin tosipitkään valuraudantiellä tattiksella...bongailin vaan tosi usein siitä ku tulee kuorkkia pyöritettyä niillä nurkilla...meinasin jo mennä jättämään lappua et myytkö :twisted: ....
Juu tuo siniharmaakin tullu bongattua kyllä :) haha, joo tattiksella seiso kun meni moottorinohjausyksikkö ja korjaaja oli lomalla, mutta omistaja ei oo vaihtunu sitten sen jälkeen kun ostin pois :p muutama viikko sitten takasin sain :) Joo se nyt olisi huvittavaa ollukki jos oisit ostotarjousta jättäny :D

Ja Sumzille kiitoksia korisarjan kehuista! Pientä laittamista toki on mutta kyllä tuolla ajeleepi ;) Ja toki kaikki Saab -ihmiset tulkaa ihmeessä morjestamaan jos näkyy, olisi mukava saada pieni saabrivistökin sinne välillä seisomaan ;)
Joo no tullaan sitten ensi kerralla morjenstamaan muutakin Saabi-kansaa, kun siellä päin pyörin! :wink: :D
|#4178
|Saab 95L -76
Tememies
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Maalis 13, 2009 17:20

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Tememies »

Hehe, joo pikkusen kuulu kyllä :D mutta hyvinhän tuo tuntu liikkuvan siltikin :P
"Ahdin määrää tahdin!"
Aleksi
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 14:47
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

like_a_glove kirjoitti:olin minä kyllä...olin taasen kytkimen rikkomis puuhissa mut ku ei se tunnu millään antautuvan kokonaan...luistelee vaan niin pirusti...
Mitä jos sinäkin jättäisit sen luistelun Kiira Korvelle ja ostaisit uuden limpun sinne askin jatkeeksi.. :wink:
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

Aleksi kirjoitti:
like_a_glove kirjoitti:olin minä kyllä...olin taasen kytkimen rikkomis puuhissa mut ku ei se tunnu millään antautuvan kokonaan...luistelee vaan niin pirusti...
Mitä jos sinäkin jättäisit sen luistelun Kiira Korvelle ja ostaisit uuden limpun sinne askin jatkeeksi.. :wink:
joo ihan mielellään...kuvittele mut sellaseen balleriina asuun kompuroimaan jäälle...ej hjuva...ja tosiaan uudella limpulla pääsis rikkomaan jo tota laatikkoa... :lol:
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Xedo
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Pe Touko 12, 2006 18:27
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Xedo »

Tiksumunkki on siis voimissaan vielä..ei oo tullu aikoihin käytyä :)
Saab 9000 Aero -93
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

on joo...jotenkin...ainoo vaan ettei tästä nykyajan nuorisosta oo oikeen kisa kavereiks :lol:
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Sumzi
"Aero"
Viestit: 317
Liittynyt: Pe Kesä 12, 2009 12:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Sumzi »

Xedo, ei muuta kun lauantaina sit heittämään "munkkia" :D Itse nyt perjantai yönä töissä, ajamassa kuorma-autoa, mut taas lauantaina vois käydä vähän jossain pyörähtämässä. Ainakin just siellä Tiksissä :wink:
|#4178
|Saab 95L -76
Tememies
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Maalis 13, 2009 17:20

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Tememies »

like_a_glove kirjoitti:on joo...jotenkin...ainoo vaan ettei tästä nykyajan nuorisosta oo oikeen kisa kavereiks :lol:
Kyllä itse ainakin tulee painettua jos vierelle pääsen ;D Niinkun olet muutaman kerran jo huomannut :P Mutta nyt ei paljoa ajella kun kytkin levis! :(
"Ahdin määrää tahdin!"
Vastaa Viestiin