9-3sc Tampere
9-3sc Tampere
Oliko eka liikenteessä näkemäsi ng9-5?
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1776
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
Re: 9-3sc Tampere
Sen verran uteliaisuus heräsi, että tilanteen kulku oli millainen?
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
-
- "Viggen"
- Viestit: 598
- Liittynyt: Ma Touko 28, 2012 07:57
Re: 9-3sc Tampere
Nyt oli kyllä mystinen aloitus.. Mitä siellä siis tapahtui.
Re: 9-3sc Tampere
Peilistä katselin kun pitkään roikkui vierellä (2 kaistaa samaan suuntaan), ei puhettakaan että poistuisi rinnalta kun edessä kaistalla auto hätävilkut päällä.
Lopuksi piti vielä tunkea ng-femman ja og-kolkin väliin mikä ei toki kiellettyä ole, mutta mikä mahtaa olla todennäköisyys sille jossakin ajaa peräkkäin ng9-5 ja siirtolapuilla og9-3 aero eivätkä ne ole samaa porukkaa (ja siten halua ajaa letkassa)?
Ei mitään sen dramaattisempaa. Ei jäänyt traumoja
Lopuksi piti vielä tunkea ng-femman ja og-kolkin väliin mikä ei toki kiellettyä ole, mutta mikä mahtaa olla todennäköisyys sille jossakin ajaa peräkkäin ng9-5 ja siirtolapuilla og9-3 aero eivätkä ne ole samaa porukkaa (ja siten halua ajaa letkassa)?
Ei mitään sen dramaattisempaa. Ei jäänyt traumoja
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1776
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
Re: 9-3sc Tampere
Aaaa okei.
Itse vaan siellä seudulla olin pyhät ja tuli morjesteltua kaikki Saabit, nii mietin että ottiko siitä jo joku nokkiinsa..
Itse vaan siellä seudulla olin pyhät ja tuli morjesteltua kaikki Saabit, nii mietin että ottiko siitä jo joku nokkiinsa..
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
Re: 9-3sc Tampere
Väitän ettei ole ollut emäntäkään asialla, mutta pakkko kommentoida että tässä on selvästi oltu liikkeellä Tampereella.
Täällä vasenta kaistaa käytetään vain ja ainoastaan ryhmittymiseen, oli kyseessä sitten moottori- moottoriliikenne- tai muuten vain nelikaistainen tie. Esim. Ylöjärvelle ryhmittyminen aloitetaan Vaasantiellä viimeistään rantatunnelista pintautuessa. Pasilaan kääntymistä taas aletaan yleisesti indikoida viimeistään jossain Kiillon mutkan ja Ideaparkin välillä. Itäänpäin mennessä Lahden ja Jyväskylän seudun vasemmallekääntymisiin valmistautuminen alkaa Linnainmaalla, mutta tällaisen ennakoivan ajotavan edellytykset pilataan siellä päättyvillä vasemmilla kaistoilla. Toki päättyvä kaistakin on hyvä; sitä kelpaa posottaa täysillä varsinkin jos oikealla kaistalla sattuu liikenne seisomaan.
Toi on ennen kaikkea kulttuurikysymys, ja se kulttuuri on täällä ihan omanlaistaan. Alkuun mokoma jaksoi kiukuttaa, mutta kun se on enemmän sääntö kuin poikkeus, niin nykyään, näin 15 vuotta totutelleena, pärjää paremmin ottamalla huumorin kannalta, ja keskittymällä rankkaamaan riemukkaimpia tapauksia eli paljasjalkaisimipa alkuperäisasukkeja.
Nääs.
Täällä vasenta kaistaa käytetään vain ja ainoastaan ryhmittymiseen, oli kyseessä sitten moottori- moottoriliikenne- tai muuten vain nelikaistainen tie. Esim. Ylöjärvelle ryhmittyminen aloitetaan Vaasantiellä viimeistään rantatunnelista pintautuessa. Pasilaan kääntymistä taas aletaan yleisesti indikoida viimeistään jossain Kiillon mutkan ja Ideaparkin välillä. Itäänpäin mennessä Lahden ja Jyväskylän seudun vasemmallekääntymisiin valmistautuminen alkaa Linnainmaalla, mutta tällaisen ennakoivan ajotavan edellytykset pilataan siellä päättyvillä vasemmilla kaistoilla. Toki päättyvä kaistakin on hyvä; sitä kelpaa posottaa täysillä varsinkin jos oikealla kaistalla sattuu liikenne seisomaan.
Toi on ennen kaikkea kulttuurikysymys, ja se kulttuuri on täällä ihan omanlaistaan. Alkuun mokoma jaksoi kiukuttaa, mutta kun se on enemmän sääntö kuin poikkeus, niin nykyään, näin 15 vuotta totutelleena, pärjää paremmin ottamalla huumorin kannalta, ja keskittymällä rankkaamaan riemukkaimpia tapauksia eli paljasjalkaisimipa alkuperäisasukkeja.
Nääs.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)