Rusan shelli, Valkoinen OG900

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Hook »

Kukas se oli liikenteessä 25.04.00 rusan shellillä og900:lla, joka näytti juuri maalatulta tuning vehkeeltä, jossa kaikenmaailman leijonatarroja? :mrgreen:
Lähdit mun perään, mutta päätit lähteä valkoisen lähteen tielle, jossa vaan 60 rajoitus?...
Kai olet tulossa Haapsaloon?
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
SonmH
"Viggen"
Viestit: 680
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 21:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja SonmH »

Hieno oli og, jos ei ollut maalattu niin ainakin pesty kunnolla.
Väärinviritys stage 3 1x2-1
Sumzi
"Aero"
Viestit: 317
Liittynyt: Pe Kesä 12, 2009 12:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Sumzi »

Hheh no minähän se tais olla "tuningvehkeeni" kanssa :P Sielläpäin tulee välillä pyörittyä
|#4178
|Saab 95L -76
Tememies
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Maalis 13, 2009 17:20

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Tememies »

Hehe, juu bongattu myös eilen tämä kyseinen 900 :) Ajelit tiksissä mun perässä jos satut muistamaan :P Sellain kaksivärinen "thyyning" 9000 oli alla :p
"Ahdin määrää tahdin!"
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Tememies kirjoitti:Hehe, juu bongattu myös eilen tämä kyseinen 900 :) Ajelit tiksissä mun perässä jos satut muistamaan :P Sellain kaksivärinen "thyyning" 9000 oli alla :p
Minä taisin nähdä tämän tonnarin kun lähdin kaverin pihalta siinä joskus ennen puoli ysiä. Asuu siinä Kielotiellä "postin" parkkista vastapäätä.
Noin puolesta välistä autoa eri värit/värejä?
Saab 900 2.0t Cab -97
Tememies
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Maalis 13, 2009 17:20

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Tememies »

Harrimatias kirjoitti:
Tememies kirjoitti:Hehe, juu bongattu myös eilen tämä kyseinen 900 :) Ajelit tiksissä mun perässä jos satut muistamaan :P Sellain kaksivärinen "thyyning" 9000 oli alla :p
Minä taisin nähdä tämän tonnarin kun lähdin kaverin pihalta siinä joskus ennen puoli ysiä. Asuu siinä Kielotiellä "postin" parkkista vastapäätä.
Noin puolesta välistä autoa eri värit/värejä?
Juujuu, kyllä sama auto, ylhäältä sinistä ja alhaalta hopeaa :) Moikkaillaan jos törmäillään! :)
"Ahdin määrää tahdin!"
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

molemmat autot tullut itsekkin bongattua 8) ...mulla alla sellanen siniharmaa tonttu...seisoo usein tiksin Nesteen pihassa...välillä saattaa tavata munkilla kun yritän rikkoa laatikkoa tai kytkintä...lähiaikoina kytkintä... :lol: onkos tää kaksivärinen "thynniig" tonttu vaihtanut omistajaa??? seisoi ainakin tosipitkään valuraudantiellä tattiksella...bongailin vaan tosi usein siitä ku tulee kuorkkia pyöritettyä niillä nurkilla...meinasin jo mennä jättämään lappua et myytkö :twisted: ....
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Sumzi
"Aero"
Viestit: 317
Liittynyt: Pe Kesä 12, 2009 12:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Sumzi »

Tememies kirjoitti:Hehe, juu bongattu myös eilen tämä kyseinen 900 :) Ajelit tiksissä mun perässä jos satut muistamaan :P Sellain kaksivärinen "thyyning" 9000 oli alla :p
Joo kyllähän mä muistan sen "thyyning tonnarin", miten voisin unohtaa, kun oli niin siisti korisarjakin tehty :wink: Ja sehän on ihan piristävää kuulla, että on alkanut enemmän Saabeja pyörimään Tiksissä etten ole enää ainut :D
|#4178
|Saab 95L -76
Sumzi
"Aero"
Viestit: 317
Liittynyt: Pe Kesä 12, 2009 12:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Sumzi »

On muuten Rusan Shellillä nähty pari muutakin klubilaista mm. punaisella Aero tonnarilla ja sit semmosella tummalla Ysivitosella, oliskohan ollut tumman vihreä? :? Ja onhan siellä joku myös pari kertaa käyny kääntymässä hopeisella Ysivitosella farmari Aerolla. Mut hei hyvä näin! :D
|#4178
|Saab 95L -76
Thorhammer
"Hölösuu"
Viestit: 1406
Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Thorhammer »

Itse kävin kanssa eilen pyörähtämässä.Harmi vaan ettei ole minkään näköistä "mainosta" että on clubilaisia...ei ole vielä oikeus ostaa tuotteita :)
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
Aleksi
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 14:47
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Sumzi kirjoitti:Ja sehän on ihan piristävää kuulla, että on alkanut enemmän Saabeja pyörimään Tiksissä etten ole enää ainut :D
Hmm... Taitaa olla niin, että on saabkanta tiksin suunnalla vähentynyt sitten 2000 luvun alkuvaiheiden... :wink:

Välillä siellä tulee pyörähdettyä valkoisella og 9-3. Ainakin harmaa tonnari on bongattu nesteen pihalla, hitonmoinen meteli siinä on liekö jotain muutakin?? :roll:
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Tememies
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Maalis 13, 2009 17:20

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Tememies »

like_a_glove kirjoitti:molemmat autot tullut itsekkin bongattua 8) ...mulla alla sellanen siniharmaa tonttu...seisoo usein tiksin Nesteen pihassa...välillä saattaa tavata munkilla kun yritän rikkoa laatikkoa tai kytkintä...lähiaikoina kytkintä... :lol: onkos tää kaksivärinen "thynniig" tonttu vaihtanut omistajaa??? seisoi ainakin tosipitkään valuraudantiellä tattiksella...bongailin vaan tosi usein siitä ku tulee kuorkkia pyöritettyä niillä nurkilla...meinasin jo mennä jättämään lappua et myytkö :twisted: ....
Juu tuo siniharmaakin tullu bongattua kyllä :) haha, joo tattiksella seiso kun meni moottorinohjausyksikkö ja korjaaja oli lomalla, mutta omistaja ei oo vaihtunu sitten sen jälkeen kun ostin pois :p muutama viikko sitten takasin sain :) Joo se nyt olisi huvittavaa ollukki jos oisit ostotarjousta jättäny :D

Ja Sumzille kiitoksia korisarjan kehuista! Pientä laittamista toki on mutta kyllä tuolla ajeleepi ;) Ja toki kaikki Saab -ihmiset tulkaa ihmeessä morjestamaan jos näkyy, olisi mukava saada pieni saabrivistökin sinne välillä seisomaan ;)
"Ahdin määrää tahdin!"
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

Aleksi kirjoitti:Ainakin harmaa tonnari on bongattu nesteen pihalla, hitonmoinen meteli siinä on liekö jotain muutakin?? :roll:
liekö niin... :lol: se on :saab: :lol:
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Tememies
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Maalis 13, 2009 17:20

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja Tememies »

like_a_glove, olitkos se sinä jonka kanssa tuossa hiukan kiihdyteltiin tikkurilan yössä? :p aikahan siis oli sunnuntai-maanantai välinen yö kello kahden aikaan :)
"Ahdin määrää tahdin!"
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rusan shelli, Valkoinen OG900

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

olin minä kyllä...olin taasen kytkimen rikkomis puuhissa mut ku ei se tunnu millään antautuvan kokonaan...luistelee vaan niin pirusti...kakkosella viel jotenkin pitää mut heti kolmoselta ylöspäin niin sit luistelee...en tiiä huomasitko mut mun auto kuulostaa lähinnä variaattori vaihteiselta :lol:
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Vastaa Viestiin