Sivu 3/3

Lähetetty: Ke Tammi 24, 2007 10:24
Kirjoittaja 9000cst
Alavääntöä, mikä juuri puuttuu :oops:

Lähetetty: Ke Tammi 24, 2007 19:06
Kirjoittaja Suppari
hz81 kirjoitti:Ehdottomasti alavääntö... eli tietenkin dieseli.
Alavääntö ja nykydiesel ei sovi samaan lauseeseen.

Lähetetty: Ma Tammi 29, 2007 11:25
Kirjoittaja Doomrider
Alhaalta, sopivasti. 8)

Re: Alavääntö?

Lähetetty: Ke Marras 04, 2009 02:44
Kirjoittaja jnairism
Jos alavääntöä löytyy sen verran, että päästäessä kytkimen ilman kaasua kone ei sammu, niin voi tehdä kaupat. Muuten joku muu saa ostaa sen auton. En tietty ajaa sillä tavalla, mut tykkään dieselimaisestä vääntökäyrästä

Re: Alavääntö?

Lähetetty: Ke Marras 04, 2009 20:26
Kirjoittaja Mr_Who
ihanpa tuo jakssaa jurnuttoo mut ylleesä löyttyy sopiva vaihe mikäli tarvetta. :)

Re: Alavääntö?

Lähetetty: Ke Marras 04, 2009 22:24
Kirjoittaja Mawerick
Tuolta 1500 kierroksen paikkeilta kun alkaa vetämään niin on mun mielestä kiva ajella. Sen alle ei niin ole tarvetta kun on automaatti...

Re: Alavääntö?

Lähetetty: To Marras 05, 2009 20:27
Kirjoittaja Mr_Who
..mut sit tolla äitteen suabilla, joku -02 93 2.0t pienpaineturbolla, niin siinä on tarkka se vääntöalue, ainaki se alku... ei jaksa vitosella vettee kasikymppii jos ajelloo ylämäkkee, ennemmi pittää nelosvaihe olla päällä ja varmaa parempi sillä ajella tota vauhtia. :roll:
mut iha pirteesti seki vettää sinne kahttee sattaa, ku vaihtelloo juur enne rajotinta.. sitte alakkaa vejättämise takana olla kymppi lissee sinne mittarriin. :) toisinaan hyvä poltella karstoja ;)

Re: Alavääntö?

Lähetetty: La Marras 07, 2009 08:59
Kirjoittaja A.L.
ja omalla 1,8t ei ole mitään ongelmaa ylämäkeen mentäessä vitosella. Työmatkalle osuu yksi sellainen mäki jossa alaosa on 80Km/h ja aivan juurella vaihtuu 100km/h. Ja joskus vielä joku kääntyy siitä satasen lätkän alta oikealle niin on siinä mukava tilanne jättää joku volvo nielemään pölyä. Silloin ei kyllä enää vitosta käytetä, mutta normaalisti ajan sen aina vitosella ja kyllä se aika äkkiä löytää sen satasen lasiin

Re: Alavääntö?

Lähetetty: La Marras 07, 2009 14:23
Kirjoittaja Mr_Who
vissii se viännö puute johtuu just siitä turbon heräämiskierrosalueesta ja vaihdeväleistä, tos 93:ssa.. pitemmät välit siinä on ku tos omassa 900:sessa..
vitosella ku kasikymppii ajelloo (93:llaa)nii kierrokset ovat hitusen alle vääntöalueen alun, niin ei meinnoo jakssoo männä, etenki jos on vetovastusta enempi... mut muute kyl sil ajelloo.

Re: Alavääntö?

Lähetetty: Ti Marras 10, 2009 03:23
Kirjoittaja Könsikäs
Alavääntö on tärkeä. Tiet missä tulee ajettua on sellasta jyrkkää ylä ja alamäkee(ja hiekkatietä)
Alavääntöä siksi ettei kokoajan tarvi pienemmälle laittaa ja huuattaa punasella että mihinkää pääsee.
Satku muuten vääntää loistavasti :D

Re: Alavääntö?

Lähetetty: Pe Marras 13, 2009 18:14
Kirjoittaja V.J.S
VAG TDi Volvon kuorissa, siinäpä resepti alaväännön maksimoimiseksi :lol: RrrrännRränn ja woimasavua pukkaa :roll:

Re: Alavääntö?

Lähetetty: Ti Marras 24, 2009 21:56
Kirjoittaja masamatalapaine
Tuossa traktoridieselissä ei kovin murhaavaa alavääntöä ole eikä ylärekisteriin kierrätyksestäkään ole mainittavaa hyötyä niin pitäsköhän tähän vastata et väliväännöllä... :lol: Äänestin kuitenkin alavääntöä. :D

Re: Alavääntö?

Lähetetty: Ti Marras 24, 2009 23:15
Kirjoittaja HandOfNod
Alavääntöä tarvitsee vain vessassa käydessä.

Re: Alavääntö?

Lähetetty: Ma Marras 30, 2009 22:52
Kirjoittaja kalle37
Alavääntö onko se jotain syötävää :?: