Harrastatko Illegal street racing = (Laiton Katukilpailu)
edelleen... yritän ajella ihan kiltisti, mutta kun ne TDI:t aina niitä joutuu opettamaan... oikein itseäkin ottaa jo aivoon, kun aina on joku passatti kiusaamassa.
volkkaristit ei vaan tunnu tajuavan että kyllä se vanhakin bensakone on silti bensakone, ja jostain syystä bensa-autoja nuo kilpurit pääsääntöisin on...
että niitä pitää joskus opettaa, ja haasteeseen vastaan aina.. (kun tiedän voittavani)
volkkaristit ei vaan tunnu tajuavan että kyllä se vanhakin bensakone on silti bensakone, ja jostain syystä bensa-autoja nuo kilpurit pääsääntöisin on...
että niitä pitää joskus opettaa, ja haasteeseen vastaan aina.. (kun tiedän voittavani)
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
Tahtoi tuossa yöllä haastaa jokin mokoma Mercedes-Benz W140 S600 (6l V12 290kW 570Nm) minua kisailemaan. En kauheasti innostunut, mutta oli pakko hieman leikkiä. Valoista liikkeelle lähes valumalla ja kakkosella sellainen rykäisy että jo "lopettanut" mersu jäi seisomaan. Olisi halunnut vielä tuon jälkeen kisailla ja seurasi pitkän matkaa kunnes kyllästyin ja pääti eksyttää. Sentään katutietämys suht hyvä niin oli hyvä hakeutua teille joilla NG-satkulla peittoaa helposti tuollaisen ison möhkäleen. Sen verran kömpelö, että ei ehdi kääntyä risteyksestä kun itse on jo mennyt pari seuraavaa.
"Kadulla kilpailu on laitonta joten jätän kilpailut radalle"
Kadulla kaahaaminen on vastuutonta ja ei kerro kuljettajasta muuta kuin, että iso sarvi on kasvanut jalkovälin sijasta otsaan...
Suosittelen kaikille toisinajattelijoille lämpimästi vierailua sen oman "urheilullisen" auton kanssa lähimmälle moottoriradalle niin katoaa pahimmat luulot itsestä ja kalustosta...
Kadulla kaahaaminen on vastuutonta ja ei kerro kuljettajasta muuta kuin, että iso sarvi on kasvanut jalkovälin sijasta otsaan...
Suosittelen kaikille toisinajattelijoille lämpimästi vierailua sen oman "urheilullisen" auton kanssa lähimmälle moottoriradalle niin katoaa pahimmat luulot itsestä ja kalustosta...
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business
#1814
#1814
Päivä päivältä rupean enemmän ja enemmän kyseenalaistamaan tämän koko aiheen ympäriltä kirjoittelua..
En hyväksy kaahailua missään mielessä, kenenkään toimesta, en edes Saabistin!
Ja en voi ymmärtää kuinka tämän foorumin ylläpitäjät eivät sanallakaan ohjaa keskustekua oikeille raiteille.
Nyt kun tuota viimeaikaista uutisointia kaahailijoista seuraa, tulee lähinnä huono olo.
En hyväksy kaahailua missään mielessä, kenenkään toimesta, en edes Saabistin!
Ja en voi ymmärtää kuinka tämän foorumin ylläpitäjät eivät sanallakaan ohjaa keskustekua oikeille raiteille.
Nyt kun tuota viimeaikaista uutisointia kaahailijoista seuraa, tulee lähinnä huono olo.
Viimeksi muokannut ysikolme, Ke Heinä 04, 2007 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En harrasta enkä hyväksy.
IMO: Liian moni kaaharikuskeista tietää tai luulee tietävänsä olevansa todellinen sompaveikko ja pikiteiden Piquet ja osa voi ollakin. Fysiikan laeille ei vaan mahda rattimieskään mitään. Jos esim näillä meikäläisillä korpisuorilla painelet kolmatta sataa ja hirvi tai naapurin farmari John Deere 6920:llään tulee pusikosta eteen, ei siinä auta vaikka olis minkälainen Räikkönen. Puhumattakaan kaupunkialueista ja taajamista, missä alle voi olla jäämässä koululapsi.
Tästä johtuen ajelen pääsääntöisesti nopeusrajoitusten mukaisesti. Mitä nyt joskus tulee nelikaistaisella tai ohitustilanteessa vähän polkaistua. Mutta kiihdytys loppuu kyllä hyvissä ajoin.
Huippunopeuskisat lentokentillä sun muut kivat moottoritapahtumat on asia erikseen. Kyllä nopeita autoja saa olla ja niillä pitää ajaa kovaa.
IMO: Liian moni kaaharikuskeista tietää tai luulee tietävänsä olevansa todellinen sompaveikko ja pikiteiden Piquet ja osa voi ollakin. Fysiikan laeille ei vaan mahda rattimieskään mitään. Jos esim näillä meikäläisillä korpisuorilla painelet kolmatta sataa ja hirvi tai naapurin farmari John Deere 6920:llään tulee pusikosta eteen, ei siinä auta vaikka olis minkälainen Räikkönen. Puhumattakaan kaupunkialueista ja taajamista, missä alle voi olla jäämässä koululapsi.
Tästä johtuen ajelen pääsääntöisesti nopeusrajoitusten mukaisesti. Mitä nyt joskus tulee nelikaistaisella tai ohitustilanteessa vähän polkaistua. Mutta kiihdytys loppuu kyllä hyvissä ajoin.
Huippunopeuskisat lentokentillä sun muut kivat moottoritapahtumat on asia erikseen. Kyllä nopeita autoja saa olla ja niillä pitää ajaa kovaa.
#5609 -*- Elämä on epävarmaa - syö jälkiruoka ensin -*-
Saab 900 2,1i-16 1992 - OE
Ford Focus 1.8 Wagon 2000 - tällä kuljetaan kun Saabit ei toimi...
Ja vielä M-B E320 cdi T A 2000 ... maantielaiva.
Saab 900 2,1i-16 1992 - OE
Ford Focus 1.8 Wagon 2000 - tällä kuljetaan kun Saabit ei toimi...
Ja vielä M-B E320 cdi T A 2000 ... maantielaiva.