Kostatko, jos sinua kohtaan tehdään väärin?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

kostatko?

Kyllä, jos se on mahdollista.
39
75%
En, olen nössö.
13
25%
 
Ääniä yhteensä: 52

Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Kostatko, jos sinua kohtaan tehdään väärin?

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Minun kirjoittamaa toiselle foorumille:


"Saatana. Mulle ei vittuilla.

Piti tuossa etsiskellä työkalulaatikoista katkennut 4mm poranterä(joka teroitettiin, että se uppoaa muoviin).. ja puolen metrin pätkä 6mm harjaterästä. Ai mitäkö sillä?

No sitä, että hitsataan se harjateräs poranterän jatkeeksi ja se vanha papparainen, jonka jeesasin jouluaaton aattona(muistaakseni) tuolta tienpäältä laturikkoisen toyotansa kanssa, ei ole vieläkään palauttanut lainaamaani uudenkarheaa akkua(jolla pääsi kotiinsa todistettavasti).


Kun satun tietämään, missä se asuu, niin poraillaan tojon maskin välistä reikä jos toinenkin akun, pesurinsäiliön ym. läpi.. ja tietty yritetään onkia öljynpaineanturin piuha irti rautalangalla.. laskien suuri osa öljyistä pois propun kautta.


Noita perkeleen vanhuksia pitäisi olevinaan kunnioittaa.. miksi?"




No, enpähän jeesi enää kuin saabisteja. Monta vuotta menikin hyvin automerkistä riippumatta...
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Iskariot
"Hölösuu"
Viestit: 1287
Liittynyt: La Joulu 27, 2003 01:42
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Iskariot »

Tuo "mulle ei vittuilla" tuli niinku Juha Vuorisen kynästä :lol:

Ite oon laiska nössö paska enkä jaksa alkaa millekkään ellei nyt joku ihan oikeaa sotaa pistä minua kohtaan pystyyn. Kun täsä miettii niin eipä ole ollu tilanteitakaan.

paitsi...

Viime viikonloppuna naapuri valitti isännöitsijälle metelistä (mielestäni aiheettomasti) ja varmuueksi soitti poliisitkin kehottamaan mua laittamaan stereot kiinni ja nukkumaan. Täytyy myöntää että oon täsä miettiny mistä rakkaan naapurin sais kiinni. Kyllä se vielä törttöilee...

Silloin toki vaihdan kantaani gallupissa.
#2029 Kari Kutuniva
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Kyllä kostan, haistatan takaisin tai teen kunnon kuprut. Viimeisin on muutaman vuoden takaa, kun Rovaniemen yöelämässä oltiin kaverin kanssa parkissa autoilla. Siihen tuli joku kyytiä ruinaamaan, kaveri lähti omalla autolla pois ja minä jäin tinkaamaan sen hulttion kanssa. Tinkasi ja tinkasi kyytiä, lopuksi työnsi päänsä ikkunasta sisään ja alkoi haukkumaan homoksi. Otin jannua letistä kiinni ja aloin veivaamaan ikkunaa lisää auki. Se lähtikin vahingossa väärään suuntaan eli kiinni, joten suunnitelmat muuttu ja pidin äijää letistä kiinni ja veivasin ikkunan niin paljon kiinni ku meni. Sitten ovi auki, ikkuna auki ja eiköhän tuo jannu alkanut taas homoksi väittämään. Mulla palo hihat ja aloin vetämään sitä turpaan, kun se vielä roikku siinä ovessa ja nosti samalla päätään. Lättyyn läsähti, lujaa ja keskelle naamaa. Sitten nappasin rengasavaimen käteen takajalkatilasta ja lähdin juoksuttamaan jannua Rovakatua. Hyvin juoksi jäisellä maalla ja vielä humalassa. Kiinnihän se olis ollu helppo saada :lol:

Loppuun Juha Bergiä mukaillen: Mulle ei vittuilla!!!

P.S. Onhan Juha Vuorisen kirjoittama tämä Juoppohullun päiväkirjat, mutta henkilöhahmo Juha Berg lausuu tämä kuolemattoman fraasin.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

No totta helvetissä kostan :!: :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Ja aivan varmana kostan!! :twisted: Ja oikeen vimosen päälle.... :x
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

miksipä en kostaisi 8)
BMW 525iA Touring Executive
Hessu
"Hölösuu"
Viestit: 2070
Liittynyt: To Touko 08, 2003 10:10
Paikkakunta: Häijää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Kosto on suloinen, mutta se pitää tehdä harkiten eikä hetken kiukussa. Voi efekti olla paljon muikeampi vastaanottajalle samalla kun itse altistutaan vähemmän. Lähde: Vanha Testamentti :D
Laurah
"Kaasari"
Viestit: 50
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 09:51
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurah »

Riippuu tilanteesta.
Lukittu