saab900c kirjoitti:Onko se tosiaan "Game over" siinä vaiheessa, kun nastat katoavat muuten hyväpintaisista renkaista?
Olen vaan mietiskellyt, että kerran kun rengasliikkeet ilmeisesti asentavat joihinkin ulkomaisiin renkaisiin nastat vasta liikkeessä, niin eivätkö voisi samalla tavoin nastoittaa vanhat hyväpintaiset renkaat uudelleen maksua vastaan?
Vai tuleeko tässä yleinen käytäntö tai lainsäädäntö vastaan?
Niin ja vaikka ne nastat oliskin renkaissa kiinni ne voi olla hyödyttömät. Mulla on tuolla kellarissa sarja HKPL 2:ia joissa on kyllä nastat tallella, mutta kaikki nastat heiluu "kupeissaan" joka suuntaan 2mm. Eli eihän niistä ole mihinkään kun ne taittuu alta jarrutettaessa ja kiihdytettäessä.
Myös renkaan kumiseos on kovettunut 3:ssa vuodessa.
Tästä syystä luulen, että uudelleennastoitus ei onnistu.
Nyt sitten ajellaan kitkoilla, toistaiseksi tyytyväisenä.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.