Päästeletkö kylmällä koneella täysillä?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Kylmä konehan pitää rumaa ääntäkin, antaa lämmetä vaan. :)
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Limmo
"Turbo"
Viestit: 298
Liittynyt: La Kesä 19, 2004 02:14
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Limmo »

Ei sitä kyllä kylmällä koneella raaski revitellä, kyllä lämmön nousuja odotellaan.
9-3SC 2.0t Aut. -08
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

Asiallista porukkaa!
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
Keichi
"Tuplakaasari"
Viestit: 72
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 21:34
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Keichi »

Tulee kyl kierrätettyy varmaan vähän liikaa

pitäs sen verran oottaa että männät pyöristyy :)
wiiwi
"Ruisku"
Viestit: 138
Liittynyt: Ma Heinä 11, 2005 09:41
Paikkakunta: Epsoo

Viesti Kirjoittaja wiiwi »

..annan koneen lämmetä ihan rauhassa.. :wink:
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Ei Saabiinkaan viitsi mennä kylmässä säässä, jos ei sitä ensin Webastolla lämmitä. Kone siinä samalla on lämmennyt niin, että parin minuutin ajo nostaa viisarin puoleenväliin.
96 M75 i12 5-speed ;)
Garrett79
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 19:46
Paikkakunta: Kaarina

Kaasu komisario palmu ei me muuten saabia saada kiinni!

Viesti Kirjoittaja Garrett79 »

Lämmöt ylös, Kaasu alas :twisted:
Saab 9-3t SE 2000vm
"Kaikki ruotsalaiset eläimet eivät elä metsissä"
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Ahdettuja tulee säälittyä ehkä se pariminuuttinen kesällä ja samaten talvella jos roikasta lähdetään(ilman roikkaa n.5min), tuota noppaa ei säästellä.. poljetaan jos poljetaan, ihan sama kun ei se pata minun käytössä kuitenkaan montaa kymppitonnia kestä.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Ei ahtoja eikä kierroksia yli 3000 ennen normaalilämpöjä
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Aaviita
"Hirsch"
Viestit: 917
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 18:31
Paikkakunta: 33310

Viesti Kirjoittaja Aaviita »

Ei parane vanhusta kiusata kylmänä :lol:
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Nätisti ajellaan, revitellään vaan pakon sanelemana jos kone on kylmä...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Harvoin (ei edes joka vuosi ) on niin kiire ,että pitäis polkaista ,silloinkin kone on lämmin.Arkiajossa harvoin kierrokset on yli 2500.
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Eipä tuu moottoria kuormitettua kylmänä.

EDIT: Jos pitää ripeästi lähteä niin ripeyttä tuon vaihteilla, en kaasulla...
Viimeksi muokannut dimebak, La Tammi 14, 2006 23:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Luonnollisestikkaan en :?:
t-lahdenmaki
"Viggen"
Viestit: 668
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 21:31
Paikkakunta: Jalasjärvi

Viesti Kirjoittaja t-lahdenmaki »

Vain hullu polkee kylmää konetta......
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
Vastaa Viestiin