Tämä kuva varmaankin sopii tänne suht hyvin. Kohteena on jokin hieman vanhempi kaivinkone.
http://koti.mbnet.fi/hahvu/tavaraa/Kuva091.jpg
Päästeletkö kylmällä koneella täysillä?
Tuo pysäyttäminen ei taida enää näissä nykyturboissa olla ongelma, tietenkin jos on takana 100km hanaa, on hyvä jos antaa auton vähän aikaa käydä tyhjäkäyntiä. Mutta tuo lähtö, niin joo, ehdottomasti odotettava ennen täyskaasu revityksiä moottorin öljyjen lämpeneminen.haffu kirjoitti:Tämä kuva varmaankin sopii tänne suht hyvin. Kohteena on jokin hieman vanhempi kaivinkone.
http://koti.mbnet.fi/hahvu/tavaraa/Kuva091.jpg
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss
Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Kait ne on insinöörit viisaudessaan päättäneet että se riittääMimmi kirjoitti:Pysäytys on nimenoman uusissa autoissa ongelma, kun esim. T7 ei käytä flektiä kuin max. 60s sammutuksen jälkeen. T5 käyttää flektiä vaikka maailman tappiin.
-T8
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss
Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261