Karavaanari-Saabisteja
-
- "Viggen"
- Viestit: 533
- Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:55
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Karavaanari-Saabisteja
Löytyykö klubilaisista monta, jotka ovat myös karavaanareita ja näin ollen tietty myös SFC:n jäseniä.
Itse olen.
Huomasinkin juhannuksena Vihdin Pääkslahdessa erään vaunun edessä CD-tonnarin ja viininpunaisen og900:n, tuli mieleen heti jotta liekö klubilaisia kun kaksi samanmerkkistä autoa
TERO
Itse olen.
Huomasinkin juhannuksena Vihdin Pääkslahdessa erään vaunun edessä CD-tonnarin ja viininpunaisen og900:n, tuli mieleen heti jotta liekö klubilaisia kun kaksi samanmerkkistä autoa
TERO
Tero Wiheriäkoski / Kotka (SCF #1135)
Saab 9-5 SE Wagon 3.0t A -2000 (harraste, ei ajossa, myynnissä)
http://saab.jthima.com
Saab 9-5 SE Wagon 3.0t A -2000 (harraste, ei ajossa, myynnissä)
http://saab.jthima.com
Enpä itse enää ole mutta koko lapsuus / nuoruus tuli aika ahkerasti "vaunuilua" harrastettua perheen ja sukulaasten kanssa. Pari vuotta sitten myytiin pitkään palvellut Solifer Artic 500 -88 pois
Kankaanpään Kuninkaanlähteellä tuli enimmäkseen majailtua... enolla taitaa olla oma vaununsa siellä vieläkin, ja jonkinmoinen saabisti on hänkin
Kankaanpään Kuninkaanlähteellä tuli enimmäkseen majailtua... enolla taitaa olla oma vaununsa siellä vieläkin, ja jonkinmoinen saabisti on hänkin
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
jäsen+asuntoauto (auto ei oma vaan vanhempieni, mutta käytössä sillon ku tarviin)
ja autona toimii 2005 vuoden Kabe travelmaster..ja tämä malli myynnissä vain suomessa, ja tehtyä suomen talvioloihin...voin kertoa että lämmin on ilman lämmitystäkin
http://www.saab.1g.fi/9000/asuntoauto/
edit: ja sfc numero on 25 672
ja autona toimii 2005 vuoden Kabe travelmaster..ja tämä malli myynnissä vain suomessa, ja tehtyä suomen talvioloihin...voin kertoa että lämmin on ilman lämmitystäkin
http://www.saab.1g.fi/9000/asuntoauto/
edit: ja sfc numero on 25 672
Viimeksi muokannut Mäksä, Su Heinä 02, 2006 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BMW 525iA Touring Executive
Sfc jäsen en ole mutta kulkurihenkeä kyllä löytyy. Matkaa taitetaan tällaisella hieman suuremmalla laitteella ..
Kuviin on linkki siellä jossain tekstin joukossa.
Kuviin on linkki siellä jossain tekstin joukossa.
#2257
Svenska Aeroplan AktieBolaget 9-5 Wagon Aero -04
Asuntobussi "SisuPussi"-73 + kaksi vanhaa Ooppelia.
Svenska Aeroplan AktieBolaget 9-5 Wagon Aero -04
Asuntobussi "SisuPussi"-73 + kaksi vanhaa Ooppelia.
Aika asialliselta näyttää, tilaa tuntuu olevan ihan hulppeesti.SamiJoel kirjoitti:Sfc jäsen en ole mutta kulkurihenkeä kyllä löytyy. Matkaa taitetaan tällaisella hieman suuremmalla laitteella ..
Kuviin on linkki siellä jossain tekstin joukossa.
Muodonmuutos on melkoinen.
Millasella kortilla tota saa ohjastaa ja kummonen mahtaa olla ajaa?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Juu kyllä tuossa tilaa on ihan mukavasti on vaikka ei täysimittainen bussi olekaan. Pituutta on 10 metriä kun normi bussihan on 12 metriä.
Tuo on näitä Suomen autolainsäädännön helmiä: SisuPussi on rekisteriotteen mukaan M1 luokan henkilöauto , erikoisehdoissa lukee sitten matkailuauto. Ja vaikka henkilöauto onkin niin tarvitsee silti c-kortin ,koska paino menee sen 3500kg:n yli.
Itselläni ei ole kokemusta muista linja-autoista eikä myöskään kuorma-autoista joten on vaikea vertailla ajo-ominaisuuksia. Eihän tuo ajoergonomia varmaan ole ihan nykyautojen tasolla. Mutta kyllä tuolla tuntuu matka taittuvan. Kaupungissakin tuntuu taipuvan ihan hyvin kun akseliväli on suht lyhyt eli 5 metriä.
Tuo on näitä Suomen autolainsäädännön helmiä: SisuPussi on rekisteriotteen mukaan M1 luokan henkilöauto , erikoisehdoissa lukee sitten matkailuauto. Ja vaikka henkilöauto onkin niin tarvitsee silti c-kortin ,koska paino menee sen 3500kg:n yli.
Itselläni ei ole kokemusta muista linja-autoista eikä myöskään kuorma-autoista joten on vaikea vertailla ajo-ominaisuuksia. Eihän tuo ajoergonomia varmaan ole ihan nykyautojen tasolla. Mutta kyllä tuolla tuntuu matka taittuvan. Kaupungissakin tuntuu taipuvan ihan hyvin kun akseliväli on suht lyhyt eli 5 metriä.
#2257
Svenska Aeroplan AktieBolaget 9-5 Wagon Aero -04
Asuntobussi "SisuPussi"-73 + kaksi vanhaa Ooppelia.
Svenska Aeroplan AktieBolaget 9-5 Wagon Aero -04
Asuntobussi "SisuPussi"-73 + kaksi vanhaa Ooppelia.
Miten on. Jos heitän ton jubin perään asuntovaunun tai vaikka trailerin+potkukelkan jonka paino/ kokonaispaino on vaikka 1795kG, koukussa lukee CS 1800kG/ CD1600kG ja on se alkuperäinen.
CSE:n Otteessa lukee omapaino 1500kG ja kokonaispaino 1960kG,
Eli tarviiko eukko ton pikku e:n jos kiskoo tuollaista 1,8t traileria jossa on potkukelkka päällä.
CSE:n Otteessa lukee omapaino 1500kG ja kokonaispaino 1960kG,
Eli tarviiko eukko ton pikku e:n jos kiskoo tuollaista 1,8t traileria jossa on potkukelkka päällä.