Ei kumpikaan, vaan aasinpotku selkään 2500rpm jälkeen. Kiva tunne kun nuhapumppuakin nuhapumpumpi rakkine herätessään lähtee ja rullaa esinahankin taakse..
Ei tuolla omalla kikottimella uskalla/kehtaa kovin railakkaita kierroksia käyttää niin täytynee tyytyä siihen murhaavaan alavääntöön mikä värkki tarjoaa .
#2029 Kari Kutuniva
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
Alavääntö on ihan ok, mutta enemmän tykkään siitä potkusta rekisterin yläpäässä...nykyisestä löytyy onneksi molempia.
On kyllä ollut yksi matalapaine turbokin, mutta ei juurikaan oo hupia kun ei kannata kierrättää yli neljän tonnin.
Saabismi voi näköjään tarttua...itämisaika oli vaan pitkä.
9-5 Aero -02
Mimmi kirjoitti:Kukas muuten ranettaisi alavääntömittarin kojelautaan?
Se olisi hienoa katsella siitä kuinka vähän sitä oikein on
jossain erittäin hienossa ja kalliissa britti-autossa on mittari joka näyttää käytössä olevan väännön(vai oliko se tehon). oisko ollut Bentley tai joku vastaava.
Eihän tässä 2.0 turbossa kauheesti tota vääntöä ole alle 1500rpm, mutta ei sitä rajotintakaan tule kauheasti paukutettua. Ainakaan näin talvella... Mutta piti nyt valita tuo rajoittimelle.