Miksei raato saabbeja pelasteta?

Saabeihin ja autoiluun liittyvät äänestykset kuuluvat tänne.

Miksi et pelasta raato saabbeja?!

Liian kaukana yleensä
3
4%
En jaksa
6
8%
Ei ole millä kuljettaa raato saabbia
6
8%
Ei ole tilaa
21
27%
Ei kiinnosta
30
38%
PELASTAN JOKAISEN RAATO SAABIN MINKÄ LÖYDÄN
3
4%
Pelastan saabin tarpeen mukaan
7
9%
Perheeni/sukulaiset eivät ole kiinnostunuut EIKÄ OLE KORTTIA!
3
4%
 
Ääniä yhteensä: 79

SB90
"Hölösuu"
Viestit: 1102
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 19:02
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Miksei raato saabbeja pelasteta?

Viesti Kirjoittaja SB90 »

Tylsää porukkaa, meikä ainakin pelastaa tulevaisuudessa kun saa kortin ja tontin nii jokaisen satku ja eiku myymää niitä :D
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Jarmo900
"Aero"
Viestit: 438
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 16:14

Re: Miksei raato saabbeja pelasteta?

Viesti Kirjoittaja Jarmo900 »

SB90 kirjoitti:Tylsää porukkaa, meikä ainakin pelastaa tulevaisuudessa kun saa kortin ja tontin nii jokaisen satku ja eiku myymää niitä :D
Jaahas. Milloin sitten saat sen (ajo)kortin
Anthuan
"Hirsch"
Viestit: 874
Liittynyt: Pe Joulu 15, 2006 23:08
Paikkakunta: Toisaalla

Re: Miksei raato saabbeja pelasteta?

Viesti Kirjoittaja Anthuan »

SB90 kirjoitti:Tylsää porukkaa, meikä ainakin pelastaa tulevaisuudessa kun saa kortin ja tontin nii jokaisen satku ja eiku myymää niitä :D
Ei taida vanhojen Saabien myynti olla taloudellisesti kannattavaa toimintaa. :lol:
9-5 Wagon -07 900 T16 -91
SB90
"Hölösuu"
Viestit: 1102
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 19:02
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Miksei raato saabbeja pelasteta?

Viesti Kirjoittaja SB90 »

Jarmo900 kirjoitti:
SB90 kirjoitti:Tylsää porukkaa, meikä ainakin pelastaa tulevaisuudessa kun saa kortin ja tontin nii jokaisen satku ja eiku myymää niitä :D
Jaahas. Milloin sitten saat sen (ajo)kortin
jaa noin 3,5 vuoden päästä. :D Sit ei mee paalin enään yhtään satkua. :D Niin juu saba90 eihän siitä miljonääreks kehity mutta jos siitä tykkää niin mikäs siinä. :D

Äiti osti aikoinaan joltain hämeenlinnalaiselt miehelt tummanvihreän 96 satku siis ihan entratu ja ajokin sillä aika pitkään eihän tässä mitään kummallista sillai oo et hämeenlinnasssa oli joku satkuje entisöijä, mut se sano "että ainaku jotain hajoa HÄN korjaa kun han äitini ostaa osat" ja niin tapahtu jotain hajosi äiti osti osat ja mies korjasi aina ilmatteeksi. Ei tämmöistä palvelua ole mahdollista saada enään. asiasta on tosin jo n.20 vuotta kenties joku foorumilainen? :D
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
SB90
"Hölösuu"
Viestit: 1102
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 19:02
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Miksei raato saabbeja pelasteta?

Viesti Kirjoittaja SB90 »

Jarmo900 kirjoitti:
SB90 kirjoitti:Tylsää porukkaa, meikä ainakin pelastaa tulevaisuudessa kun saa kortin ja tontin nii jokaisen satku ja eiku myymää niitä :D
Jaahas. Milloin sitten saat sen (ajo)kortin
meinaat ostaa multa kunnostetun satku sillo vai haluat päästä eroon pihalla kuusen alla kököttävästä satkusta uilmatteeksi eroon? :mrgreen: :D :wink:
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Miksei raato saabbeja pelasteta?

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Niin, no noita minun omia projekteja joku voisi kuvailla raadoiksi, joku taas ei. Esim. jos nakkaisin mun Finkun kuvat jollekin, jota ei ko. kulkineet vähempää kiinnostaisi, voisi vastaus olla, että mitä järkeä tollasta raatoa on alkaa laittamaan.

Ja eihän nuo mun projektit nyt siis ihan mitään raatoja ole, toimivia härveleitä (lukuunottamatta Finkkua), mutta tieliikennekelpoisuuteen saattamisessa on jokaisessa riittävästi työsarkaa.

Jaa miksi "pelastan"? Mää tykkään ähertää, edes jollain lailla toteuttaa itteäni. Siksi mä varmaan oon ottanutkin projekteiksi tuollaisia puoliraatoja, että saapi pakertaa ja räpeltää niinkuin itteä huvittaa. Niin ja suvaitsevaisuuskin tuntuu olevan tällä foorumilla parempi, kun aloittaa projektin paalauskuntoisesta härvelistä, jos suunnitelmat ei ole alkuperäiseen suuntaan ja kyseessä ajokki joka ei ihan jokapäivä saata tulla vastaan.

Mut tekemisen ilostahan mää "pelastelen"
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Miksei raato saabbeja pelasteta?

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Mikä sitten on "Raato"?

Parhaimillaan raato on auto jonka arvoa suuri yleisö ei ymmärrä kuin vasta sitten kun kyseistä yksilöä on vain se yksi kappale, olkoonkin sitten ollut aikanaan vaikka kuinka tavanomainen yksilö.

Pahimmillaan raato on raato joka on vielä suht. yleinen, ja vielä liikkuessaan on häpeäksi kyseisen merkin mahdolliselle kunniakkaalle menneisyydelle ja naurunaihe liikenteessä.

Vaikea kysymys johonka ainakaan minä en osaa vastata.

Ja itsekin ajan nykymittapuun mukaan Raadolla, ja taitaa kuskikin myös hipoa kyseistä titteliä.
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4026
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Miksei raato saabbeja pelasteta?

Viesti Kirjoittaja jariha »

Se, että määritellään, mikä on raato, pitäisi määritellä myös, mikä on pelastamista? Itse mielestäni pelastin juuri yhden, kun sen tulevaisuus oli epävarmaa ja saatoin sen leimaan. Mutta eipä se silti raato ollut, vaikka osiksi paloitteleminen saattoi välillä käydäkin mielessä. Vakuutuksissahan ei kannata pitää yhtään ylimääräistä eikä monenkaan pihaan montaa Saabia mahdu, joten pitäisi miettiä, mikä on järkevä pelastamisen muoto itse kullekin. Leipäänsähän tällä Saabien pelastamisella ei tienaa, mutta kyllä sitä omaksi ilokseen voi harrastaa.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: Miksei raato saabbeja pelasteta?

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

jariha kirjoitti:joten pitäisi miettiä, mikä on järkevä pelastamisen muoto itse kullekin. Leipäänsähän tällä Saabien pelastamisella ei tienaa, mutta kyllä sitä omaksi ilokseen voi harrastaa.
Nimenomaan itsekullekin ja itsekunkin arvostuksille. Jos loppupelejä ajatellaan, niin kuolinpaidoissa ei taskuja ole, ja jos olisi, niin ainakaan Saabeja niihin ei takuulla mahdu. Mutta eletään nyt minkä ehditään, ja yritetään elää näitten Saabien kanssa. :lol:
Vastaa Viestiin