Juu saahan niitä palasia 3d-tulostettua. Itse en kyllä edes tajua, että mihin ne tippuvat palaset tarvitaan. Coltti vakuutti, että nosturin tassut sopii kyllä auton alle, vaikka reiät olisi ummessa. Ja tosiaan nuo helmat on kolisteltu lähes poikki etupalan kohdalta, joten ei ne kauaa siinä pysyisi. Ensimmäinen pieni kolaus helman etureunaan -> helma taittuu -> peitepalan kohdasta joustaa -> peitepala tippuu. Samasta syystä ne varmaan muissakin tippuu, vaikka en ole lähempää tutkinut.
Mutta ruma ranehan se mun öljykannun palanenkin on. Se maalipinta taittui jo ekana iltana halki rajakohdasta. Mua se ei häiritse, mutta ei se lähempää tarkastelua kestä. Mut kolisee siä helmas kivetki, aina ne on paskaset jne.
Isompia ongelmia korisarjassa on ensimmäisen maalauskerran oppirahat. Ei ne valumatkaan niin, mutta yksi kohta helmasta on maalaamatta, ja sieltä paistaa vanha hopea välistä. Luulin sen osuuden jäävän piiloon, mutta ei jäänyt
Toinen on sitten hanttimiehen etukulma, eli siellä paistaa pohjamaali. Puskuri oli väärinpäin pöydällä maalatessa, joten kyseinen kohta oli vaikea nähdä. Mutta ensi kerralla sitten paremmin
Kaikki nämä pitää opetella kantapään kautta. Oli kyseessä puskurin asennus tai pakoputken hitsaus. Ero on vain siinä, että jotkut opettelevat kun samalla toiset marisevat, että ei kuitenkaan pysty. Ja sitten ollaan sohvalla kaljapullo kädessä ja sormi nenässä.
Nahkapenkkien korjailu on sitten ihan perseestä. Itselläni on jo kuukauden ollut noi penkit pariin kertaan maalattuna olkkarin lattialla. Jos nyt vaikka tällä viikolla saisi potkittua itseään eteenpäin. Mutta siinäkin kannattaa opetellessa muistaa seuraava lause: "Tyhmä ei huomaa ja fiksu on hiljaa".