Mittaa vaikka varmuudeksi sitten ruiskuboksin liittimeltä, että läpän ollessa kiinni läppäkytkimen tyhjäkäyntikoskettimelta tuleva johto on yhteydessä maahan ja yhteys aukeaa kun raotat kaasuläppää.TeePee kirjoitti:asentoanturi tuli laitettua oikein siihen ja johdot on ehjät.
Jos vaikka olisi kuitenkin johto poikki tai kosketin karannut liitinrungosta. Ensiksi tietysti kannattaa mitata ihan vaan siitä läppäkytkimen liittimestä.
Onko moottori ennen toiminut ongelmitta tällä ruiskuboksilla, bensalastulla ja kaikilla muilla nyt asennettuna olevilla varusteilla. Mitä on sen jälkeen tapahtunut? Threadista ei oikein enää saa selvää kummasta autosta on kyse ja millä ruiskulla käyntiä yritetät nyt saada toimimaan...
Edelläoleva pätee-perus-LH:lle paitsi 2.4.2. Kerro ruiskuversio niin voidaan yrittää penkoa kytkiksiä.
EDIT: Katittomassa LH 2.2 vm 88:ssa läppäkytkimeltä taitaa tulla johdot ruiskuboksille napohin 3 ja 12. Kolmosnapa maadotettuna kun läppä on kiinni ja 12 maadotettuna kun läppä on yli 72 astetta auki. Mittaukset teet virrat pois päältä ja ruiskuboksi liittimestä irrotettuna.
PDF:n sivu 5: läppäkytkin on osanro 203.
http://kotisivu.mtv3.fi/jus/SAAB9000sah ... a87-88.pdf
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 402#359402