FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5176
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja Risto »

Selvisikö öljyvuoto? Jos vuotaa öljynpaineanturista, niin kannattaa vaihtaa samalla, kun startti on irti.
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5262
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Ulkomailta tilaten näyttäisi jäävän rahteineen ja tulleineen noin 250e hujakoille tuo jarrutehostin. Omaankin jäi alle 300e kotiinkannettuna joskus vuosia sitten. Silloin muistaakseni marmori pyysi siitä jotain 600e. Ja alkuperäinen osa oli siis kyseessä.
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5334
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Ahtimestahan toi pahimmat öljyt siis pukkas ja lähinnä se edesautti, et v-band oli millin pari pohjasta auki... Autto varmaa myös vikakoodin syntyä alipainevuodosta.

Sitä öljynpaineanturia kans sillä silmällä mulkoilin, ku starttia vaihdoin mut ei ollu just sillon uutta :( kyl se kostee oli ympäriltään...

Täytyy tuota tehostinta kyl mettästää todenteolla nyt. En kiistä hintalöytyä ja halvimman orkkiksen ostan, mut Vesa just sano tilanneensa... Mut kiva et joku näyttää päivänvaloa vähä hinnan suhteen :D

Tilasin PCS:ltä jo uuden nivelen ja sit nipan alipainepumpulle. Meni taas putkeen ku tilasin lisää kamaa sieltä vaikka vanhaki paketti viä hakematta 8O

Sit tähän Goldenburg Oy / Bracom tjsp autojobbari, niin olemme päässeet molempia osapuolia jokseenkin tyydyttävään ratkaisuun, ja tos tunti sitte tuli sähköposti, että kertakorvaus on maksettu ilmoittamalleni tilille.

Ihan kohtalaisen rivakkaa toimintaa, ku aamuseittemän tienoilla reklamoittin. Asiaa varmaa autto se, että olen rakennusalan reklamaatioita käsitelly päätoimisena työnäni 3,5 vuotta, niin tiesi mistä naruista vetää sekä vittuuntumisesta huolimatta pidin kirkkaana, mikä on oleellista ja mikä ei :mrgreen:
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5334
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Siin olis n. 140e maksava ATEn kyhäämä osa, mutta ei käy PayPal vaan pitäs naksutella luottokortti -> juu ei kiitos.

http://www.rmeuropean.com/Part-Number/B ... 02E10.aspx

Tos olis vähä kalliimpi, mut sit postit on 100 dollaria...

http://www.rmeuropean.com/Part-Number/B ... 02E10.aspx

Lopulta Jenkeistä löyty 195e maksava kaikkine kuluineen (jos ei jää tulliin). eBay.com :wink:

http://www.ebay.com/itm/Saab-9-5-Power- ... 99&vxp=mtr

Ihan niinku Coltti sano: "kattele Jenkeistä, sieltä usein saa halvalla". Jossain nivelis maksan ihan mielelläni kympin Suomilisää (pitäähän niitä kotimaisia oikeasti kannattaa), mutta tämmönen 400e säästö alkaa jo näkymään munki lompakos... PCS arpo hinnaks jotain 600e tietämillä (en muista tarkkaa) ja tarvikekki oli tyyliin 150e ja sano viä suoraan, ettei sitä kiinalaista pellipurkkia kellekkää voi suositella. Samaa sano myös Vesa.
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5334
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

On tää femmailu vaa alkanu ankeesti. Eilen laatikko taas ryki ja paukku. Vanhan liiton miehethän sanoo, jotta vanhoja öljyjä ei saa vaihtaa laatikosta, koska sit uus liottaa kaikki kököt liikenteeseen... Ennen öljynvaihtoa ehdein ajaa reilu 1000 km ja ei ollu laatikos mitää moitittavaa. Öljyt ei näyttäny uusilta, mutta punersi viä eikä haissu palaneelta.

Ekan vaihdon jälkee alko ryske ja pauke, joka korjaantu hetkeks uudella totutteluajolla, mutta oireethan palas sit taas... Toisen vaihdon jälkeen laatikko oli taas hyvä joku 200 km, kunnes eilen taas ryki ja paukku. Ehkä siinä Esson baarin kahvipöytätiedossa sitten lienee perää.

Pikaisella haulla joku foorumilainen oli venttiilipesänki purkanu ja putsannu. Jossei toi korjaannu viä yhdellä öljynvaihdolla (jos tällä kertaa huuhtelisi), niin pitää semmosta operaatiota itsekin harkita. Mä kyl silti elän googlaukseni kanssa siinä uskossa, että laatikossa olisi joku suodatin jossain kanavien syövereissä. Eli jos ne kököt irtoaa, niin ne jumittaa venttiilipesän osia hetken, kunnes jatkavat eteenpäin ja jäävät haaviin. Tai sitten tämä on vain toiveajattelua. Toivottavasti nyt ei mitää vakavaa (=kallista) olisi :roll:

Laitetaan nyt viä kuva tosta murheenkryynistä. Siinä se saatana on.

Kuva

Ja kuvasta tuliki heti mieleen, että taas toi juntti on pyyhiny takalasiaan. Coltti ku Tekitti, niin en tietenkää muistanu käskeä kytkemään tota junttipyyhintä pois. Mä saatana kohta revin sen irti ja heitän Aurajokeen. Miksi, oi miksi, sen pitää pyyhiä sitä lasia. Ja miksi tossa edes pitää olla joku hemmetin pyyhin :evil:

Aina se on perseestä myöntää itselleen, että täys pommi tuli ostettua, mutta elämä on. Varsinki se vasta vituttaa, että misää vaihees en hyvää luullukkaa saavani, ja ilman Saabbilaseja tän ostin, mutta silti viä pääsi yllättämään. Jotain päivänvaloa tähänki risukasaan tuo se, että korvausrahat on jo tilillä. Kaupoistaki on sentää jo kuus päivää :mrgreen:

Kuva
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5262
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Niin noissa alkupään 5-portaisissa aisineissahan on ihan tunnustettu kulumisvika venttiilipesässä. Omakin kolis vaikka miten, kunnes vaihdoin tuoreemmasta askista venttiilipesän ja jopas parani käytös. :)
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5176
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja Risto »

Ei ole poikkeuksellista, että tapahtuu ihmehuononemista, kun vaihtaa tuoreesta ostoksesta öljyt ensimmäistä kertaa. Samalla tulee nimittäin valuttaneeksi elvyttävät lisäaineet pihalle. Pukkaat uudet STP:t, RVS:t tai Gearupit sisään ja matka jatkuu.
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja core2 »

Samaa mieltä Riston kanssa. Saab verstas täällä meilläpäin käytti slick50:stä automaattilaatikoissa.

http://www.ridetech.se/slick-50-gearbox ... ml/15580-0
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5334
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Joo tuo venttiilipesä oliki vähä tiedossa, mutta kun laatikko pelas koeajon ajan, niin mietein mielessäni, että ehkäpä se on vaihdettu tai siinä ei ole vikaa :|

Kiitos tuosta lisäainetiedosta! Pikainen googlaus kertoo RVS:n jälleenmyyjäksi Triangle Motorssin, joka onki tossa työpaikan vieressä. Maksaa vaatimattomat 70e purkki... Pjv lupaski jo huuhdella mun laatikon uusilla öljyillä, mut nyt kyl sitten on vähän arpapeliä, että maksaako 100e öljyistä ja 70e lisäaineista (jokka menee seuraavas vaihdos ulos) vaiko kokeillakko pelkällä lisäaineella... Ja pakko sille pjv:llekin on jotain muutaki antaa, kuin tekemisen ilo rakkaudesta brändiin. Ehkä fiksuinta on huuhdella ja sitte perään viä noi lisäaineet vaikka kallista onki.

Tosin tämä lisäaineistus ei nyt sitten ihan mene 1:1 logiikkani kanssa siitä, että niitä laatikkoöljyjä vissiin suositellaan etenkin viritetyissä vaihtamaan melko usein. Eli jos aina pitäs myös tökätä 70e lisäaineet, niin johan tulee hintaa. Toki tuo core2:n linkkaama Slick maksaa "vain" 40e. Mut ehkä se on sitte sitä lisähintaa mukavuudesta :roll:

Mut otetaan vähä positiivisempaa raportointia tähän väliin, ettei kaikki luule mun olevan negatiivinen, pessimistinen ja elämäänsä kyllästynyt. Eli vaikka auto onkin paalauskunnossa, niin ei sen silti tarvi likanen olla. Tankkasin opiskelijavalon pois ja sotkin vähä takkiani samalla, niin päätin sit sen 100e polttoainelastin päälle maksaa viä 10 litran edestä pesurahaa.

Kuva

Samalla sai myös päivän liikunnan, ku maksulippu tippu suoraan maahan ja tuuli lähti sitä viemään eteenpäin. Mä kuitenkin olin niin passiivisella tuulelle, että soitin suoraan palvelunumeroon, josta sitten avattiin mulle ovi ja aktivoitiin pesu.

Kuva

Kuva

Bling bling 8)

Kuva

En tiä mitä ihmetököttiä aakkospesuri sisälsi, mut lasinpyyhkijät pomppi hetken, niinku olis ollu paljoki kitkaa 8O

Nyt kun se takalasikin oli pesty vanhoista junttipyyhkimisraidoista, niin päätin ottaa Techin ja ohjelmoida sen pois.

Kuva

Kuva

Se oli semmonen halpa Kiina-Tech, joka löytyy aina hanskalokerosta. Ja nyt takalasi pysyy semmosena kuin kuuluuki.

Grollssin myyjäki soitteli, et tilatut kengät saa hakea. Edelliset turvakengät ku kalvaa kärjellään mun jalat, joten päätin tehdä asialle jotain.

Kuva

Tilaustuotteeksi meni, ku piti olla leveä lesti ja kokoa 47. Nää on viä jokku komposiittiset, joten en edes halua tietää hintaa, vaa annoin vaa laskutusosotteen... Ne metalliset ku kalvo ja toi komposiittikärki on vähä eri mallinen eli inhimillisempi jalkaani vasten. Kokeilin siis avonaisilla, jokka oli samalla lestillä...

Ja koska tän piti olla positiivinen postaus, niin en edes uskalla kokeilla, että mahtuuko noilla painaan kaasuaki vai pitääkö aina vaihtaa paikan päällä takakontista jalkaan :D

Hyvä lounas saa isonki miehen verensokerit ylös ja mieltä kirkkaammaksi.

Kuva

Ja matkalla toimistolle näin vielä tosi ankeen näkösen auton, ja syy siihen ankeuteenki selvisi, ku hokasin häneltä puuttuvan takaspoilerin! Mutta onneksi mulla on semmonen 8) Ja mulla on myös turvaväli ajaessa - jopa kaupunkinopeuksissa. (Kuva otettu iPhonen digizoomi maksimissaan)

Kuva
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja haffu »

JP_Vette kirjoitti:Lopulta Jenkeistä löyty 195e maksava kaikkine kuluineen (jos ei jää tulliin). eBay.com :wink:
"Budjettiratkaisuna" neolta käytetty alkuperäinen: http://www.neobrothers.co.uk/used-brake ... c2cd280af8 :mrgreen:
JP_Vette kirjoitti:Tilaustuotteeksi meni, ku piti olla leveä lesti ja kokoa 47. Nää on viä jokku komposiittiset, joten en edes halua tietää hintaa, vaa annoin vaa laskutusosotteen... Ne metalliset ku kalvo ja toi komposiittikärki on vähä eri mallinen eli inhimillisempi jalkaani vasten. Kokeilin siis avonaisilla, jokka oli samalla lestillä...
Ei nuo nyt kovin mahdottoman kalliit jalkineet ole. Tosin eivät sentään sieltä hinnat alkaen -mallistosta, josta ei saa mitään jalkineiksi kelpaavaa. Toimii ne varakenkinä ihan hyvin yhden päivän, mutta muuutoin saavat asua työpaikan pukukaapissa. Sentään itse ei ole tarvinnut niistä mitään maksaa. Nyt 4,5v takana Laitosjalkineen nilkkureilla jokapäiväistä käyttöä ja ovat vaihtokunnossa. Tilalle Tulossa Haixin maiharit, kunhan tilaus saadaan joskus valmiiksi... Eihän siitä ole kuin puoli vuotta kun tuollaiset päätin hommata.
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5334
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Paitsi, että tää on 2002, eli Neolla käytetty maksaa 90 puntaa :wink: Ja nyt kun aloin katteleen tarkemmin, niin Neon numero sille on 5390851 ja mä tilasin eilen 5390844. Saa nähdä mitä tulee. Ja jos tulee, niin sopiiko paikalleen...

Mä en oo kyllä vielä löytäny yksiäkään käveltäviä turvakenkiä. Mut ehkä mulla on vaa hassut jalat. Nää viimesimmät toimii niin, että kiristää narut niin piukkaan, että veri ei kierrä jolloin varpaat ei misää tilantees pääse hakkaamaan etureunaa vasten. Vanhois sekää ei toiminu, ku kärjen takareunat oli niin terävät ja hassun muotoset, että kenkä kalvo kokoajan siitä kärjen reunasta.

Mutta onneks mulla turvakengät pyörii takakontis satunnaista tarvetta varten, mutta edelliset oli niin huonot, että aloin jo työmailla vähä katteleen, että kukaan ei huomaa mun taviskenkiä :D Tosin se toimii tasan niin kauan, kunnes oikeasti sattuu jotain, niin piti sitte hakea vähä paremmat.
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5262
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

JP_Vette kirjoitti:Neon numero sille on 5390851
Tuo on RHD, eli postiautojen tehostin.
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5334
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

No on taas jollain inssillä välähtäny, jos postiautoillekki on erilainen pyöreä pellipönttö :lol:

Mut joo. Tein nyt sitten periaatepäätöksen, että menen ti-halliin vaihtamaan vielä kerran öljypohjallisen öljyä sekä sen perään RVS-käsittely. Nyt on menny n. 150 e:llä öljyä plus 70 e siihen taikatahnaan, joten jollei se noilla eväillä ensi syksyyn saakka pärjää, niin sitte se hajoaa. Uutta öljyä on kuitenkin n. 87,5 %, joten kai se on ihan ok. Ts. kyllä se sitten hajoaa, kun se ei enää kestä.

Triangle Motorssista hain, ja siä oliki sit wanhan liiton partanaama sitä myymäs. Mielikuva oli just sama, mitä Ajoneuvokses joskus sieltä kuvattiin :D

Pansiontiellä on hassu hinnottelu: 20 snt / minuutti. Plussalaskutusta sitte viä nosturista (5 e) ja jäteöljystä (5 e). Tosin halli oli niin matala, et kyyryssähän siä nelipilarin alla sai mennä. Voitti silti rampit…

Kuva

Sitä öljyä lorotti ihan saakelin kauan pienesti, mutta lujaa. Varmaa 5 minuuttia.

Kuva

-Kuten pjv:kin aikasemmin kertoi, on manuaalin mukaan mahdollista täyttää jopa 20 mm alle maksimirajan.
-Ohjeen mukaan öljypohjasta tippuu öljyä n. 3,5 litraa.
-Kolmen litran täytöllä kylmänä taso tikussa oli n. 35 mm maksimista.
-Minimin ja maksimin väli on n. 4 dl

Lopputulema: laitoin öljyä melko tarkasti 3,25 litraa, jolla se nousi kyllä minimin tuntumaan, mutta ei pitäisi mun laskuopilla mennä maksimin yli.

Sitte sekaan rvs:ää. Sitä TV-shopin taikatahnaa.

Kuva

Kuva

Mä oon vähä kahden vaiheilla tästä 70 e maksavasta taikatahnasta toisen käsittelyn osalta. Samalla rahalla voi sit vaikka ostaa magneetteja bensaletkuun.

Kuva

Semmosta mälliä

Kuva

Tuttu ja turvallinen ravistus

Kuva

Se olis niinku hänessä

Kuva

Ei mitään maata mullistavaa vielä ekan tunnin aikana tapahtunu. Vaihteen vaihdossa ei ole vielä kertaakaa rykässy tän jälkeen, mutta P:ltä D:lle edelleen tökkii välillä. Mut taikatahnan vaikutus voiki näkyä vasta 1000 km jälkeen ohjeen mukaan… Toivotaan parasta.

Vaikutuksen pitäisi kestää 100 000 km, mutta onko taikatahna nyt sitte taikonu ittensä metallia vaste vai onko se öljyssä? Eli jos vaihdan öljyt, niin pitääkö toiki sit aina uusia?
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4213
Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

RVS tarttuu kiinni metallipintoihin joissa on kitkan aiheuttamaa lämpöä.

Meidän harrasteesta tuo hiljensi ulvovan perän jo jokunen vuosi sitten. Ei tarvi öljynvaihdon yhteydessä uusia käsittelyä, kun tuo ei oikeastaan ole öljyn lisäaine, kulkee vain sen mukana kohteisiin.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5334
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Ok, eli toi tieto tuo edes vähä järkeä tähän.

Mut järkeä tai ei, niin oon tänä aamuna ajanu kohta 50 km ja paljo pysähdyksiä... Aina oon (tän taikatahnan innoittamana) nypänny pysähtyes, jopa liikennevalois, N:lle ja totta tosiaan, ei tuo enää pamauttele. Joskus D kytkeytyy yhdellä kengurun loikalla, mutta se menkööt ominaisuutena, ku sitä ei kuule - ainoastaan aistii persuksis.

Ja perseestä puheenollen, nyt varmaa sit uskaltaa jo sit ostaa Abtronic Pron, Aromipesän, magneetin bensaletkuun, hirvipillin konepellille ja Catch a Fishin 8O

Valmistaja suosittelee uudelleenkäsittelyä näihin loppuunpoljettuihin 400km jälkeen, ja mä meinaan sen kyl tehä...

Ja ihan rehellinen totuus: oon näistä taikatahnoista lukenu ennenki, mut nyt olin niin epätoivonen, että uskoin kun oikeen mun topicciin asti moni tuli kehuu :) Iso kiitos, jos tää laatikko viä parin tuhannen kilsan päästä pelaa paremmin!
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Vastaa Viestiin