Re: Africa Export 3.0t MY00
Lähetetty: Ti Elo 23, 2016 16:56
Luulin tilanneeni uuden ilmamassamittarin Espanjasta, mutta yllätyksekseni se tuliki Briteistä. No väliäkö tuolla, GM:n laatikos se tuli ja uudelta näytti.
Tarrojen laadusta en tiä, mut vanha varmaa oli ihan ok vaihtaa jo.
Ahtimesta on täällä puhuttu, ja päätin sitte tilata netistä. Briteis korjattais vanhaa reilu 300 €:lla, Suomessa vajaa 300 €:lla, Neolta sais käytetyn 300 punnalla, PCS varmaa myis uutta hintaan x... Kiina-turboista on puhuttu paljo, joten ajattelin semmoseen haksahtaa. Köyhälle kun kaikki on kallista.
Merkkinä tietenki Toyosports
Tuo "adjustable actuator" tämän V6:n kohdalla oli se, joka herätti viimeisetkin luottamukset, että myyjä tietää tasan mitä myy
Pitkään tuota pohdein, että ostaako vaiko eikö. Jonkin ajan kuluttua tulin siihen tulokseen, että korjattu on korjattu, ehkä jopa kiinaosilla, käytetty Neolta lienee paska ostos joka tapaukses ja tuo kiina-ahdin on kuitenki halpa. Jossei siis oksenna sisuskaluja koneen sisään Sit ku viä hetken mietein, että kyseessä on speciaalituote jonku niinki mitättömän auton kuin Saabin yhteen moottoriin, niin kopioko joku oikeesti noita? Eihän siinä oo taloudellisesti mitää järkeä tehdä muotteja ja kaikkee. Eli otin riskin, että sen on pakko olla aito jostain konkurssihuutokaupasta. Ja pakettihan tuli sitte tänää.
Brändi ainaki taiteiltu.
Noi lienee oikeella paikallaan.
En tiä sit onko aito vai ei.
Pitkittäisvälystä on sen verran, että sen tuntee. Tosin pakko siä joku välys on olla, jotta voi pyöriä, tilaa lämpölaajenemiselle jne.
Poikittaisvälystä on yhtä paljo kuin vanhaski eli siivet ottaa pesään kii. Toisaalta jossain luki, että öljynpaine sit tiivistää sen välyksen pois. Tiä sitte onko toi kummempi kuin vanhakaa.
Nooh, jossain myös luki, et noi V6:t on ahdinvikasia ja niitä pitäs vaihtaa 100k välein. Ehkä se oli jenkkien Essonbaaritietoa jossa on sekotettu mutuilu yhteen kaveriin mene ja tiedä. Laitan ton nyt kuitenki paikalleen ku kerkeän. Jos vaikka savutus lakkais. Ja tuskin toi ruoska huonommaks muuttuu tolla ahtimella.
Ilosia uutisia siltä saralta, että nettitiedon perusteella öljynjäähdyttimen pystyy purkaan pois ja kasaamaan kansia irrottamatta Mutta turhaa hommaa viä, ku ainakaa viä ei oo termarihommien jälkeen vettä lisätty.
Tarrojen laadusta en tiä, mut vanha varmaa oli ihan ok vaihtaa jo.
Ahtimesta on täällä puhuttu, ja päätin sitte tilata netistä. Briteis korjattais vanhaa reilu 300 €:lla, Suomessa vajaa 300 €:lla, Neolta sais käytetyn 300 punnalla, PCS varmaa myis uutta hintaan x... Kiina-turboista on puhuttu paljo, joten ajattelin semmoseen haksahtaa. Köyhälle kun kaikki on kallista.
Merkkinä tietenki Toyosports
Tuo "adjustable actuator" tämän V6:n kohdalla oli se, joka herätti viimeisetkin luottamukset, että myyjä tietää tasan mitä myy
Pitkään tuota pohdein, että ostaako vaiko eikö. Jonkin ajan kuluttua tulin siihen tulokseen, että korjattu on korjattu, ehkä jopa kiinaosilla, käytetty Neolta lienee paska ostos joka tapaukses ja tuo kiina-ahdin on kuitenki halpa. Jossei siis oksenna sisuskaluja koneen sisään Sit ku viä hetken mietein, että kyseessä on speciaalituote jonku niinki mitättömän auton kuin Saabin yhteen moottoriin, niin kopioko joku oikeesti noita? Eihän siinä oo taloudellisesti mitää järkeä tehdä muotteja ja kaikkee. Eli otin riskin, että sen on pakko olla aito jostain konkurssihuutokaupasta. Ja pakettihan tuli sitte tänää.
Brändi ainaki taiteiltu.
Noi lienee oikeella paikallaan.
En tiä sit onko aito vai ei.
Pitkittäisvälystä on sen verran, että sen tuntee. Tosin pakko siä joku välys on olla, jotta voi pyöriä, tilaa lämpölaajenemiselle jne.
Poikittaisvälystä on yhtä paljo kuin vanhaski eli siivet ottaa pesään kii. Toisaalta jossain luki, että öljynpaine sit tiivistää sen välyksen pois. Tiä sitte onko toi kummempi kuin vanhakaa.
Nooh, jossain myös luki, et noi V6:t on ahdinvikasia ja niitä pitäs vaihtaa 100k välein. Ehkä se oli jenkkien Essonbaaritietoa jossa on sekotettu mutuilu yhteen kaveriin mene ja tiedä. Laitan ton nyt kuitenki paikalleen ku kerkeän. Jos vaikka savutus lakkais. Ja tuskin toi ruoska huonommaks muuttuu tolla ahtimella.
Ilosia uutisia siltä saralta, että nettitiedon perusteella öljynjäähdyttimen pystyy purkaan pois ja kasaamaan kansia irrottamatta Mutta turhaa hommaa viä, ku ainakaa viä ei oo termarihommien jälkeen vettä lisätty.