

Muttamutta se katon käsittely:

Ikkunen alatiiviste ei ole lasissa kiinni. Oletan, että tuon kuuluisi olla liimattuna? Nyt tuonne "pussiin" menee litra vettä. En edes halua tietää, onko viides kaari ruostuvaa tavaraa


Katto on tietääkseni orkkis. Kuvista myös näkyy, että se hieman roikkuu ja paikoitellen vesikin jää makaamaan. Katon kuivuttua se kuitenkin hieman kutistuu, eikä ole ihan noin paha. Edellinen omistaja myös lähinnä pyöritteli silmiä, kun kyselin katon käsittelystä. Tuo siis muistuttaa nyt lähinnä tiskirättiä


Minä olla Auto Glym. Minä puhua hoono soomi. Kuitenkin minä olla kallis brändi, Biltema myydä sama tavara 35 e halvemmalla http://biltema.fi/fi/Veneily/Kemikaalit ... ne-362120/ Ensi kerralla koittaa tuota, tai sitten olla tosi öky ja ostaa pensselöitävä Renovo kato sinä juutuupi http://www.youtube.com/watch?v=01_0a1tQ ... =endscreen

Putsaustökötti kasteltuun kattoon. Sitten hinkataan mukana tulleella sienellä. Käytin pyöriviä liikkeitä ja pariin kertaan menin... Kuitenkin yksi lentävän olennon jättämä ulosteläikkä jä vielä vähän näkyviin.

Sitten tulee vaihe, jossa vettä ei säästy. Tuota vaahtoa sai pestä valehtelematta 10 min pois...
Sitten itse suoja-aine. Pullon päällä lukee, että 250 ml riittää urheiluauton kattoon ja itse purkissa on 500 ml. Koska egoni ei tarvitse buustia ja ymmärrän ajavani ammeelta näyttävällä ruotsalaisella perheautolla, suihkutin koko pullon. Bemarifoorumilla osa porukasta kirjoitteli, että kandee koko pullo ruiskutella, koska muuten vesi ei helmeile.
Sitten ohjeessa luki myös "jätä kuivumaan, mieluiten yön yli".
Kun kerta en voi ajaa Cabbellani kiesiä, vedetään kuljettajakortti:


Pitkä puhallus.

Aamuksi kotiin.
Puhukoon kuvat puolestani...

