Tein sen virheen, että aloin tuota ihan pientä ratin kallistumaa vielä hieromaan. Mutta siinähän kävi sitten niin, että hieroin sitä kaksi iltaa, kun en saanut enää edes niin hyväksi kuin se oli. Lopputulemana sain sitten hiukan korjattua aurauksen jäädessä kahteen milliin. Hieman yli tavotteen, mutta rajojen sisäpuolella kuitenkin.
Se dpf. On meinaan täs sitten yhtä huomaamaton kuin Inkussa oli. Siinä tuli bongattu yksi poltto ja nyt tän EA288:n kanssa on tullut oikeen tarkkaan tarkkailtua, että koska se polttaa. Ja nyt tuli ensimmäinen kerta, kun sen huomasin. Nimittäin idlas sen 1000 rpm
Ja mittariin on siis tullut kolmisen tonnia, eli pahimpien skeptikkojen mukaan olisin missannut jo vajaa kymmenen polttoa...
Huomasin myös uuden vian autossa. Apparin ovessa palaa tollanen mersumainen tunnelmavalo.
Ja kuskin ovi on pimeänä...
Sillainhan tuo on nolo, että mitään vikakoodia tai huomautusta ei asiasta tule. Varmaan kaikki muut polttimot rääkyy, mutta tuota ei
No ihan sama, ei vaikuta arkielämään ihan hirveästi. Tuskin jaksan edes avata katsoakseni millainen led-lista siellä on.
Ledeistä puheenollen tän auton omat pitkät valot on surkeat. Ei siinä hirveästi ole eroa lyhkäsiin nyt kun ne suuntasi tarpeeksi ylös siihen, mihin ne kuuluukiin. Eli ledipalkkia vaan sitten keulalle... Kiinnikeraudaksi miks muukaan kuin femman kontista alumiinikisko
Helppoa työstää akkurälläkällä, ei polta koko hallia ja työstö on muutenkin nopeaa verrattuna mustaan rautaan.
Mun piti asentaa valo päätykiinnikkeillä, mutta kahdesta mittauksesta huolimatta teline jäikin liian lyhyeksi
No hätä ei ole suuri. Muutin suunnitelmia ja hain Motonetista vähän kulmarautoja, jotka tulee maskin läpi ulos.
Se on aina kaunista kun itseporautuvilla ruuveilla kasataan osia! Puree alumiiniin hyvin, ei taivu lämmöstä niinku hitsatut häkkyrät ja pääsee työstään rivitalon pihassa
Noih.
Tätä vähän pelkäsinkin, mutta en odottanut. Eli vaikka kuinka taittelis ja hakis paikkaa, niin maskia ei saa paikalleen. Maskia kun pitää painaa muutama sentti, niin ei maskin kolojen raotkaan yhdistettynä metallin taivutukseen riitä
Ei se nyt iso vahinko ollut ostaa noita rautoja turhaan. Pitää varmaan sitten ostaa tuning-maski ja leikellä siihen reikä. Tai suosiolla alentua siihen kilventaustatelineeseen, niin paljon kuin niitä vihaankin. Kauas on siis tultu asennustäydellisyyden suhteen näistä ajoista, elämäni ensimmäisestä led-palkista kuusi vuotta sitten