OG 9-3 Nürburgring
Re: OG 9-3 Nürburgring
Jep, täällä Laukaassa se asuu ja käy usein Jklssä. Ryki kävi myös Kalajoen kesäpäivillä, joten laitetaan kuva sieltä myös tähän ->
Re: OG 9-3 Nürburgring
^ kyllähän tuo ryki siellä loisti näköjään, nuo vanteetkin aikas sopivia tuossa. Vaan onhan ne muutkin tuossa kuvassa aika näyttäviä. Nuo kelmut autojen alla ilmeisesti tarkoitus etteivät Saabit laita liikaa merkkejä torille.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: OG 9-3 Nürburgring
Jep, järjestäjät jakoivat kaikille muovit imeytysmattoineen, jotta ei sotkettu toria pilalle. Saappihan merkkaa alleen, jos koneessa on rasvaa, eli on syytä huolestua, jos parkkipaikka pysyy puhtaana
Eski
Eski
Viimeksi muokannut Eski, Ke Heinä 27, 2022 07:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: OG 9-3 Nürburgring
Tuossa tapahtuma-ketjussa olikin muutamassa kuvassa tosi pahat nestevalumat...
Varmaan edellisistä autotapahtumista jääneet
Varmaan edellisistä autotapahtumista jääneet
Sininen Saab 9-3, '99
Re: OG 9-3 Nürburgring
Juniorit lähtivät rykillä kotio Kalajoelta, ja niinpä oli iskenyt taas pientä tuunikia konehuoneeseen
Pitihän sitä itsekin vähän kesäloman kunniaksi harrastaa, joten vaihdoin maton. Ostin uuden maton aikanaan Orion tarjouksesta. Harmi ettei ollut mustaa tarjolla. Purku alkoi tähän tapaan
Nyt alkaa matto olla irti.
Siinäpä vanha matto. Eipä tuosta enää siistiä tule pesemällä...
Uusi matto kabiinissa, onhan se vähän siistimpi...
Eski
Re: OG 9-3 Nürburgring
^no nyh enpä osannut arvata että yhä löytyy uutta mattoa OG9-3 lattialle , vaan on se se piristävää nähdä. Hienoa!
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: OG 9-3 Nürburgring
Jep, satasen mattohan se oli, on mutta nyt näyttää orion saldo out of stock. Varmasti täälläkin jotkut pitävät jo idioottina, kun viitsii tuollaisia joutavia nysvätä pitääkin lisätä vettä myllyyn, kun vaihdon myös jarru- ja kytkinpolkimien kumit uusiin. Pahus kun kaasupedaalin kumia ei löytynyt varastosta ->
Eski
Eski
Re: OG 9-3 Nürburgring
Jos satasella sai uuden maton, niin idiootimpaa on jotain kulunutta ja paskasta 400 tkm ajettua mattoa meikata verhoilupesurilla...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: OG 9-3 Nürburgring
Ei ole huono väri tuo harmaakaan, hopeisen korivärin kylkeen sopii hyvin.
Foorumilaiset kuulemma haluaisivat nähdä sellaisen sopivasti zoomatun sisäkuvan jossa näkyy penkit, uusi matto jne
Foorumilaiset kuulemma haluaisivat nähdä sellaisen sopivasti zoomatun sisäkuvan jossa näkyy penkit, uusi matto jne
Sininen Saab 9-3, '99
Re: OG 9-3 Nürburgring
Tässäpä on jonkinlainen yleiskuva ohjaamosta, mutta siinä näkyy syy miksi en ole tällaista kuvaa vielä esittänyt. Eli tuo apukuskin jalkatila on vieläkin auki, koska vettä tulee edelleen maton alle....
Tässä kuvassa näkyy, että tuo superloonihässäkkä, joka on rintapeltiä vasten on litimärkä. Se mistä vesi tulee tuonne on edelleen mysteeri. Raikkarin kotelosta puhaltimen aukosta sen täytyy tulla, mutta miten sen saisi estettyä. Olen sitä jo aikaisemminkin yrittänyt, mutta eipä ole vielä onnistunut
Eski
Re: OG 9-3 Nürburgring
^jo aikaa siitä kun omaa og 9-3 tutkiskelin, ja ei ollut vettä kabiinissa, vaan onkohan siellä veden jokin vaihtoehtoreitti tukossa ja vesi alkaa tulemaan sisään.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: OG 9-3 Nürburgring
Jep, tässä kuva sisäpuhaltimesta, josta on raikkari koteloineen irti. Tuossa on se veden sisääntulo, jos tuo koko kaukalo on täynnä puunlehtiä ja muuta moskaa, jolloin vesi ei pääse poistoreikiin kaukalon sivuilta tai rintapellin kumiletkuun... Mutta rykissä tuo homma on kunnossa...
Eski
Re: OG 9-3 Nürburgring
^onko tiivisteet tms. katsotttu ei rikki, hapertuneet tai hieman väärässä asennossa.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: OG 9-3 Nürburgring
Jep, konerempan yhteydessä virittelin siihen raikkarin kehyksen tiivisteen pilipalin kumitiivisteen, koska vanha oli aivan kivikova -> viewtopic.php?f=29&t=130335&start=236
Eski
Eski
Re: OG 9-3 Nürburgring
Rykissä on ollut samat kiekot alla pari kesää, joten piti vaihtaa etu ja takarenkaat päikseen, koska etuset olivat kuluneet jo hieman enemmän kuin takakumit...
Eski