FarkkuFemma 2.0t Arc, MY2002
Lähetetty: Ke Loka 08, 2014 20:38
Elämä ajaa kohti isompaa autoa. Ja toisaalta haluan myös talvella ilman apuvoimia lämpenevän koneen, jonka jatkona on oltava automaattilaatikko. Plussaa nahoista, toisaalta saahan ne jälkikäteenkin.
Järkivalinta olisi ollut V70 Volvo, mutta sehän hukkuu parkkipaikalle. Ja antaa urpon kuvan musta. Ja kerran oli Volvo, ja sen ongelmien kanssa oli ihan yksin. Ei ole tämän foorumin voittanutta! Plussana vielä näistä T7-romuista on niin paljo jo lukenu, että tietää kyllä mitä on menossa kattomaan
Eli nokka kohti Espoon häkkikauppiasta. Vaihdossa jäi 9-3 SS…
Pähkinänkuoressa:
230 tkm
Automaatti
Arc
Beiget nahat
Kalvotetut lasit
ACC
150hp ja persdynolla on kyl vakio
Miinuksia:
Huoltokirja hukattu
Jakopää rallattaa kylmänä
Pitkät valot ei toimi
Pientä kosmeettista siä tää
Akku ihan finaalis
Takapönttö ihan mätä
Eli kaiken kaikkiaan ihan saakelin fiksu ostos Huolettomia kilsoja! Kävi mielessä myös ostaa joku 2500 e maksava, koska silloin olisi jäänyt rempparahaa reippahasti. Mutta näillä mennään.
Matkalla Turkkuseen sitte soittelinki jo niitä näitä Suokon Vesalle, joka kauppas myös uuden Henkon bensapumpun oheiskonsultointeineen. Ettei sitte jätä välille… Sitte soitinki jo pian Coltille, että saa vaihtaa tähän automaattiöljyt, ku se on aika tarkkaa hommaa puhtaudeltaa yms…
Ja eikun tankille
Mut matka sitten tyssäs tähän. Vaihdekeppi ei liiku mihinkää p-asennosta.
Ja taas puhelu Coltille. Pahoittelen myöhäsiä häiritesemisiä. Vastaus on, että jarrua painaes jonku solenoidin pitäs vapauttaa keppi, ja sen kyllä kuulee. Jarruvalot kyllä pelaa, eli vika ei ole siellä, mutta keppi on ja pysyy peellä. Eli ei muuta ku repimään puoli tuntia aikasemmin ostettua autoa.
Aikani ku pähkäilin, löytyi työkalu - sillä ku painaa kriittiseen vipuun, vapautuu kepin lukitus.
Ja taas matka jatkuu!
Tuolla marssivauhdilla kulutus oli maltilliset 8,5 litraa satasella
Kaupungissa pyöritellessä kävi kyllä mielessä, että ajotyyliin pitää kiinnittää jatkos huomiota. Automaatilla kun on niin helppo vain polkea kahta poljinta vuorotellen, vaikka mahdollisuus olisi myös "lipua lähes tyhjäkäynnillä"…
Eli jatkossa seuraa ainakin kaikki perushuollot eli nesteiden vaihdot. Lauantaina Coltin pajalla sit myös näkee auton alle, et kuinka paha projekti tästä tuleekaan…
Ainaki tonni varmaa menee taas. SID-infon avaamisen jälkeen näkee tartteeko immua vaihtaa ja toisaalta pakollisia taas haluis etukäteen huoltaa, jotta ei jätä välille.
Oleellisin homma nyt on ne öljyt laatikkoon ja koneeseen sekä valoreleen kolvaus, jotta ton sais edes katsastettua. Jobbari ei kyl yhtää selitelly, miks ei oo katsastettu, mut pian sen koeajolla huomas
Järkivalinta olisi ollut V70 Volvo, mutta sehän hukkuu parkkipaikalle. Ja antaa urpon kuvan musta. Ja kerran oli Volvo, ja sen ongelmien kanssa oli ihan yksin. Ei ole tämän foorumin voittanutta! Plussana vielä näistä T7-romuista on niin paljo jo lukenu, että tietää kyllä mitä on menossa kattomaan
Eli nokka kohti Espoon häkkikauppiasta. Vaihdossa jäi 9-3 SS…
Pähkinänkuoressa:
230 tkm
Automaatti
Arc
Beiget nahat
Kalvotetut lasit
ACC
150hp ja persdynolla on kyl vakio
Miinuksia:
Huoltokirja hukattu
Jakopää rallattaa kylmänä
Pitkät valot ei toimi
Pientä kosmeettista siä tää
Akku ihan finaalis
Takapönttö ihan mätä
Eli kaiken kaikkiaan ihan saakelin fiksu ostos Huolettomia kilsoja! Kävi mielessä myös ostaa joku 2500 e maksava, koska silloin olisi jäänyt rempparahaa reippahasti. Mutta näillä mennään.
Matkalla Turkkuseen sitte soittelinki jo niitä näitä Suokon Vesalle, joka kauppas myös uuden Henkon bensapumpun oheiskonsultointeineen. Ettei sitte jätä välille… Sitte soitinki jo pian Coltille, että saa vaihtaa tähän automaattiöljyt, ku se on aika tarkkaa hommaa puhtaudeltaa yms…
Ja eikun tankille
Mut matka sitten tyssäs tähän. Vaihdekeppi ei liiku mihinkää p-asennosta.
Ja taas puhelu Coltille. Pahoittelen myöhäsiä häiritesemisiä. Vastaus on, että jarrua painaes jonku solenoidin pitäs vapauttaa keppi, ja sen kyllä kuulee. Jarruvalot kyllä pelaa, eli vika ei ole siellä, mutta keppi on ja pysyy peellä. Eli ei muuta ku repimään puoli tuntia aikasemmin ostettua autoa.
Aikani ku pähkäilin, löytyi työkalu - sillä ku painaa kriittiseen vipuun, vapautuu kepin lukitus.
Ja taas matka jatkuu!
Tuolla marssivauhdilla kulutus oli maltilliset 8,5 litraa satasella
Kaupungissa pyöritellessä kävi kyllä mielessä, että ajotyyliin pitää kiinnittää jatkos huomiota. Automaatilla kun on niin helppo vain polkea kahta poljinta vuorotellen, vaikka mahdollisuus olisi myös "lipua lähes tyhjäkäynnillä"…
Eli jatkossa seuraa ainakin kaikki perushuollot eli nesteiden vaihdot. Lauantaina Coltin pajalla sit myös näkee auton alle, et kuinka paha projekti tästä tuleekaan…
Ainaki tonni varmaa menee taas. SID-infon avaamisen jälkeen näkee tartteeko immua vaihtaa ja toisaalta pakollisia taas haluis etukäteen huoltaa, jotta ei jätä välille.
Oleellisin homma nyt on ne öljyt laatikkoon ja koneeseen sekä valoreleen kolvaus, jotta ton sais edes katsastettua. Jobbari ei kyl yhtää selitelly, miks ei oo katsastettu, mut pian sen koeajolla huomas