Sivu 3/3

Re: Ng900 2.3T

Lähetetty: Ke Joulu 14, 2016 12:31
Kirjoittaja Keme
Hämääkö tossa varjot vai liikkuuko eturengas eees-taas ihan helvetisti vedossa? Olikos tää joku mailinmurskauslaite?

Re: Ng900 2.3T

Lähetetty: To Joulu 15, 2016 23:15
Kirjoittaja like_a_glove
liikkuu...useamman sentin.

Ihan uudet urtsut keulassa ja uudet alatukivarret.

Oletan että itse tukivarret joustaa...

Re: Ng900 2.3T

Lähetetty: Pe Joulu 16, 2016 00:13
Kirjoittaja Tobbana
Eipä ihme, että ko. malli on vetelijöiden kuningas. :)

Re: Ng900 2.3T

Lähetetty: Pe Joulu 16, 2016 05:26
Kirjoittaja veini siekkinen
Tolpan yläpää kuntoon niin lakkaa vetelemästä ja pyörä pysyy paikoillaan.sama vitsi kaikissa joissa jonkinlainen kumi yläpäässä.
ei ainostaan tämän tyyppivika.esim.volvo tekee rulilla tuplat.ainoa oikea ratauto pyörän ripustus on kolmitukivarret ylä sekä alapäässä.(formula)

Re: Ng900 2.3T

Lähetetty: Pe Joulu 16, 2016 10:16
Kirjoittaja jannevillepetteri
Tämän videon huomasinkin youtubesta..
Itsellä tekee tonnarissa ihan saman,tolppa liikkuu eestaas kun nytkäyttää autoa liikkeelle..ajattelin et alatukivarsien puslien vaihto voisi auttaa mutta luulen että se ei korjaa koko hommaa vaan joustaa niinkuin veini mainitsi yläpäästä myös..

Joko löytynyt parempi kytkin kokoonpano?

Re: Ng900 2.3T

Lähetetty: Pe Joulu 15, 2017 03:59
Kirjoittaja like_a_glove
eipä oo hommat edistyny oikeen mihinkään suuntaan....

Motivaatiota, aikaa ja valuuttaa odotellessa.

Kesällä auto kävi kesäpäivillä Himoksella näytillä.

Räpsittiinpä siitä kuvat Saabisti lehteenkin.

Suunnitelmia ois, vieläku pääsis toteuttamaan niitä...

Re: Ng900 2.3T

Lähetetty: Pe Joulu 15, 2017 13:49
Kirjoittaja Cona
Mitäs tässä on tulossa "sitten joskus"? Lisää tehoa tietty?! :)