Mittariin on nyt tullut n. 2500tkm öljynvaihdon jälkeen ja tikun mukaan öljyn pinta oli vajunut n. 2/3 asteikolla, joten öljyä on kulunut jonkin verran. Toki täytyy todeta, että suurin osa ajosta on ollut pätkäajoa ja kylmäkäynnistyksiäkin on tullut jonkun verran eli minusta öljynkulutus ei ole vielä paha loppuunajetulle katiskalla.
Muuten meno on maistunut ja yksi uusi vikakin ilmeni. Joku edellinen omistaja oli liimannut peilin lasin ja pakkasella se oli tippunut maahan. Lasi tuli liimattua takaisin kiinni, saa nähdä kuinka kauan pysyy.
Tuo vaihteensiirto on edelleen hieman haastava kylmänä kakkosvaihteen osalta, mutta kun sen tietää niin sen kanssa pärjää hyvin. Katsotaan sitten keväällä jos päivitän Maptunin korjaussarjan vivustoon.
Talviautona "loppuunajettu" 9-5 Aero
Re: Talviautona "loppuunajettu" 9-5 Aero
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
-
- "Viggen"
- Viestit: 629
- Liittynyt: La Helmi 25, 2012 20:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna / Lammicity
Re: Talviautona "loppuunajettu" 9-5 Aero
Ei nää kunnossa ollessaan vie öljyä vaihtovälillä juurikaan, tai ainakaan mä en oo omastani huomannu Toki se, että onko sillä tässä tilanteessa mitään merkitystä onkin sitten eri asia
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
Re: Talviautona "loppuunajettu" 9-5 Aero
Sepä se. Kun Aero on ostettu ajatuksella, kestää minkä kestää, niin vaatimustaso ei ole niin korkea. Toki parempi olisi, kun ei kuluisi yhtään. Männänrenkaathan näissä taisi olla potentiaalinen öljynkulutuksen aiheuttaja.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Talviautona "loppuunajettu" 9-5 Aero
Aero on ollut nyt pari viikkoa telakalla. Syy oli, että vasen takanurkka roikkui alhaalla. Epäilin ensin iskarin jousilautasen pettäneen, mutta kun sain auton nosturille niin totesin että jousi oli poikki keskeltä. Heitin nuukana alle savihousulta ostetut tolpat ja taas mennään!
Auto on nyt käytännössä tarpeeton, joten se menee myyntiin, kun saan parit kauneusvirheet ensin korjattua.
Auto on nyt käytännössä tarpeeton, joten se menee myyntiin, kun saan parit kauneusvirheet ensin korjattua.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00