Og900s - rojektin ropeltamista
Lähetetty: Ma Kesä 19, 2017 16:12
Kevät ja kesä tuli ja iski autokuume. Rahattomana ei uutta saa, joten ostetaan vanha ja kunnostetaan pikkuhiljaa.
Kautta rantain sain kuulla -91 vuotisesta 900s:stä joka oli jäänyt "tarpeettomaksi" aikanaan suoraan ajosta. No..tähän väliin semmoinen sivuhuomautus, että vasta ostamisen jälkeen laitoin rekkarihaun josta käy ilmi että auto on viimeksi katsastettu vuonna 2006!
Autosta puuttui myös penkit ja sytytysmoduuli.
Penkit sain onneksi samaan kauppaan mukaan ja hintaan kuului myös kuljetus perille! Mahtavaa palvelua! Terveisiä Kankaanpäähän.
Suurin rasite projektissa on minun ja auton välinen matka, noin 50km, eli rakentelua on muutama tunti viikossa ja muu aika menee osia etsiskellessä
Kun auto saapui 10.7 niin alkoi täysi tohina.
Heti ensimmäiseksi penkit kiinni ja fiilistelemään.
No..tunnelma oli kyllä katossa, mutta roikkuva verhoilu teki siitä vähän lattean.
Hommasin autoon myös suodattimet, öljyt ja tulpat sekä akun sekä sytytysmoduulin.
Siinä aikansa ähellettyäni ja osat kiinni saatuani oltiin jännän äärellä!
Startti pitäisi suorittaa. Kone pyöri hyvin, mutta se vaan pyöri. Tulpat irti, saa bensaa. Hyvä. Ei kipinää. Huono.
Epäilykset heräsi sytytysmoduulin suhteen. Siinä näytti olevan 6 liitintä ja autossa olikin 7 liitintä.
Se oli sitten semmoinen yritys. Paljon sai heti tehtyä mutta silti jäi vähän kaivelemaan.
Kautta rantain sain kuulla -91 vuotisesta 900s:stä joka oli jäänyt "tarpeettomaksi" aikanaan suoraan ajosta. No..tähän väliin semmoinen sivuhuomautus, että vasta ostamisen jälkeen laitoin rekkarihaun josta käy ilmi että auto on viimeksi katsastettu vuonna 2006!
Autosta puuttui myös penkit ja sytytysmoduuli.
Penkit sain onneksi samaan kauppaan mukaan ja hintaan kuului myös kuljetus perille! Mahtavaa palvelua! Terveisiä Kankaanpäähän.
Suurin rasite projektissa on minun ja auton välinen matka, noin 50km, eli rakentelua on muutama tunti viikossa ja muu aika menee osia etsiskellessä
Kun auto saapui 10.7 niin alkoi täysi tohina.
Heti ensimmäiseksi penkit kiinni ja fiilistelemään.
No..tunnelma oli kyllä katossa, mutta roikkuva verhoilu teki siitä vähän lattean.
Hommasin autoon myös suodattimet, öljyt ja tulpat sekä akun sekä sytytysmoduulin.
Siinä aikansa ähellettyäni ja osat kiinni saatuani oltiin jännän äärellä!
Startti pitäisi suorittaa. Kone pyöri hyvin, mutta se vaan pyöri. Tulpat irti, saa bensaa. Hyvä. Ei kipinää. Huono.
Epäilykset heräsi sytytysmoduulin suhteen. Siinä näytti olevan 6 liitintä ja autossa olikin 7 liitintä.
Se oli sitten semmoinen yritys. Paljon sai heti tehtyä mutta silti jäi vähän kaivelemaan.