Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Ajoin autolla kahteen päivään reilu 500 km. Kun bensavalo lakkasi vilkkumasta ja syttyi stabiiliksi, tankkasin 57 litraa (90e) eikä tankki tullut täyteen. Nyt mittarissa on 470km tankkauksesta, eikä polttoainevalo vielä pala eikä mittarin mukaan ole vielä hetkeen edes syttymässä. Voimme siis julistaa, että auto kuluttaa alle 12 litraa menovettä maantieajossa. Jos polttoainetta on vielä 10 litraa valon päälle, olisi kulutus kympin. Ehkä toi ei olekaan niin isoruokanen kuin oletin
Tutkailin kolmosvaihteen kytkeytymistä myös. Kiihdyttäes se menee yleensä 60 tai 65 vauhdis, toki myös ylempänä kun kaasua antaa. Rajottimelle en oo kierrättäny, mut yli 80 pääsee kakkosella. Jo viides kympis saa kolmosen päälle, kun nostaa jalan kaasulta. Eli ehkä se kaupungis puksuttais kolmosella käytännös aina.
Yleinen fiilis pitkästä lenkistä on se, että toi kulkee niinku juna. Esimerkiksi motarilla marssivauhti on kuten uudemmillakin
Ja autoa ohjataan, anteeksi siis pidetään ratista kiinni, näin
34 vuotta uudemmalla Astralla en motarilla ajaisi noin. Sitä pitää paimentaa, tätä ei Tää alkaa jo kuulostamaan siltä klunssin odottamalta kytkinakselisetiltä, kuinka og900 on the auto.
Väpättävä hihnapyörä kesti kuin kestikin Honkajoelle saakka. Se itseasiassa väpätti lähinnä tyhjäkäynnillä eli tuskin se kovilla olikaan. Purkuautosta löytyi oikea hihnapyörä, joka ei sopinut edes väkivalloin paikoilleen. Syy on tässä
Tuota hihnapyörää on sorvattu isommaks, jotta sopii paikalleen. Ei mitää tietoa miksi. Noh sorviahan mulla ei ole, mutta ei se hätä työkaluja katto vaan niiden käyttäjää. Ensin vingulla tilaa
Ei sopinu paikalleen, mutta rautalankahässäkällä hoonaten tulos oli kuin timpurin työn jälki: jämpti
Yllä olevat kuvat on demostrointikäyttöön otettuja. Tossa kohtaa oikea hihnapyörä oli jo momentis ja koekäyttö suoritettuna. Oli sen verran iso tatti ottas, ettei jaksanu kuvata. Lähinnä oli mieles, et jos olis hakenu traktorin ja etukuormaajalla upottanu koko paskan viereiseen jokeen.
Tuskailin Aito-Saabin suunnittelua öljynsuodattimesta. GM on keksiny sillekki paljo paremman paikan. Mutta hätä ei ole sen näköinen. Oma isä on niin og-miehiä henkeen ja vereen, että hän sen avasi tutulla isällisellä otteella ja vaikutti jopa tyytyväiseltä
Mineraaliöyljyki oli hassunhauskaa myrkyn vihreää.
Öljynvaihto oli sinänsä asiallista ja varmaan öljyki ok, että se yläkerrasta kuuluva raksutus lakkas. Ei raksuttanu myöskään 3h maantieajon jälkeen, jolloin öljyt oli varmasti lämpöset ja siten myös ohkasemmat kuin kylmänä. Ennakkoiva huolto paras huolto.
Renkais on kulutuspinta finaalis, mutta ei laittomat kuitenkaa. Katsastukseen niillä on turha mennä, sillä runko (tai ainaki pinta) on jo rikki. Ilmankos vähä tärrästääki, toki voi tasapainoski heittoa olla.
Sit ne mätähommat. Autoahan on hitsattu, ja tämäkin taas todistaa, että harva niitä kunnolla hitsaa. Ratsupaikkahan sieltä löytyi.
Lopulta sitte rälläköittin tollasen vähä isomman aukon sinne. Kukkuluuruu takapenkkiki näkyvis.
Rälläköintihän jatku myös helman alle. Huomaa tuplapelti, eli helman alla oleva paikka on ehta ratsupaikka myös.
Masennus iski ja räpelsin terveen pellin päälle jonkin sortin paikan.
Toki myös helman puolelle. Noihan pitäs viä sisäkautta viimestellä, koska kotelorakenne. Toisella puolella on myös kaks vasaran reikää (eli varmaa yhtä iso aukko) ja eipä totakaa ole häävisti tehty. Parempi kuin ratsupaikka, mutta entisöijä varmaan tekisi uusiksi. Sit reaktiotankojen kiinnitykset on jo vähä, ööh, "ykspuoleiset".
Masennus iski. Kaikki nää on mätiä. Ja jos ne edellisten omistajien kaikki paikat on ratsupaikkoja, niin kaikkihan ne pitäs aukasta. Mitä mieltä raati on, onko tää niin hyvä aihio, että mistään ei saa parempaa?
Mulle kuittailtiin jo siitäki, että teen bisnestä vanhalla Saabin rutkulla. 400e pidän nyt pyyntihintana, ja en mä sillä voittoa tee. Rahaa on palanut seuraavanlaisesti.
Osto 200e
Trafin paperit 10e (myyjällä ei ollu nettipankkitunnuksia)
Motonet 21e
Tankkaus 20e
Lämpökytkin 15e
Ryyppy 17e
Motonet 30e
Maaleja (jäi tosin nyt käyttämättä muihin projekteihin) 60e
Touhutarrat 16e
Tankkaus 90e
Liikennekäytöstä poisto 6e
Noi tekee 485e
Sitte päälle tulee viä Trafilta 10e ajoneuvovero ja IF muistaa 20e plus senttejä päälle liikennevakuutuksella. Eli 515e. Jos joku saa 115e tappiosta taiottua bisneksen, niin hänestä tulee rikas mies talouselämän konsulttina.
Niin tai näin. Mieli muuttuu jatkuvasti. Honkajoelta lähtiessä olin jo myymäs tätä, nyt pohdin vain, että saanko mistään parempaa. Toisaalta vois jollekki maksaa pimeesti peltihommista, mutta tekeekö se niitä yhtään paremmin kuin minä? Osaan minäki viis vuotta kestävät hitsaukset tehdä vasemmalla kädellä. Miksi siitä maksaa muille. Hyvä maksaa, hyvästä voi myös maksaa. Puskusaumoja ja tunteella tehtyä työtä. En tiiä. Jos menis vaikka nukkumaan.
Tutkailin kolmosvaihteen kytkeytymistä myös. Kiihdyttäes se menee yleensä 60 tai 65 vauhdis, toki myös ylempänä kun kaasua antaa. Rajottimelle en oo kierrättäny, mut yli 80 pääsee kakkosella. Jo viides kympis saa kolmosen päälle, kun nostaa jalan kaasulta. Eli ehkä se kaupungis puksuttais kolmosella käytännös aina.
Yleinen fiilis pitkästä lenkistä on se, että toi kulkee niinku juna. Esimerkiksi motarilla marssivauhti on kuten uudemmillakin
Ja autoa ohjataan, anteeksi siis pidetään ratista kiinni, näin
34 vuotta uudemmalla Astralla en motarilla ajaisi noin. Sitä pitää paimentaa, tätä ei Tää alkaa jo kuulostamaan siltä klunssin odottamalta kytkinakselisetiltä, kuinka og900 on the auto.
Väpättävä hihnapyörä kesti kuin kestikin Honkajoelle saakka. Se itseasiassa väpätti lähinnä tyhjäkäynnillä eli tuskin se kovilla olikaan. Purkuautosta löytyi oikea hihnapyörä, joka ei sopinut edes väkivalloin paikoilleen. Syy on tässä
Tuota hihnapyörää on sorvattu isommaks, jotta sopii paikalleen. Ei mitää tietoa miksi. Noh sorviahan mulla ei ole, mutta ei se hätä työkaluja katto vaan niiden käyttäjää. Ensin vingulla tilaa
Ei sopinu paikalleen, mutta rautalankahässäkällä hoonaten tulos oli kuin timpurin työn jälki: jämpti
Yllä olevat kuvat on demostrointikäyttöön otettuja. Tossa kohtaa oikea hihnapyörä oli jo momentis ja koekäyttö suoritettuna. Oli sen verran iso tatti ottas, ettei jaksanu kuvata. Lähinnä oli mieles, et jos olis hakenu traktorin ja etukuormaajalla upottanu koko paskan viereiseen jokeen.
Tuskailin Aito-Saabin suunnittelua öljynsuodattimesta. GM on keksiny sillekki paljo paremman paikan. Mutta hätä ei ole sen näköinen. Oma isä on niin og-miehiä henkeen ja vereen, että hän sen avasi tutulla isällisellä otteella ja vaikutti jopa tyytyväiseltä
Mineraaliöyljyki oli hassunhauskaa myrkyn vihreää.
Öljynvaihto oli sinänsä asiallista ja varmaan öljyki ok, että se yläkerrasta kuuluva raksutus lakkas. Ei raksuttanu myöskään 3h maantieajon jälkeen, jolloin öljyt oli varmasti lämpöset ja siten myös ohkasemmat kuin kylmänä. Ennakkoiva huolto paras huolto.
Renkais on kulutuspinta finaalis, mutta ei laittomat kuitenkaa. Katsastukseen niillä on turha mennä, sillä runko (tai ainaki pinta) on jo rikki. Ilmankos vähä tärrästääki, toki voi tasapainoski heittoa olla.
Sit ne mätähommat. Autoahan on hitsattu, ja tämäkin taas todistaa, että harva niitä kunnolla hitsaa. Ratsupaikkahan sieltä löytyi.
Lopulta sitte rälläköittin tollasen vähä isomman aukon sinne. Kukkuluuruu takapenkkiki näkyvis.
Rälläköintihän jatku myös helman alle. Huomaa tuplapelti, eli helman alla oleva paikka on ehta ratsupaikka myös.
Masennus iski ja räpelsin terveen pellin päälle jonkin sortin paikan.
Toki myös helman puolelle. Noihan pitäs viä sisäkautta viimestellä, koska kotelorakenne. Toisella puolella on myös kaks vasaran reikää (eli varmaa yhtä iso aukko) ja eipä totakaa ole häävisti tehty. Parempi kuin ratsupaikka, mutta entisöijä varmaan tekisi uusiksi. Sit reaktiotankojen kiinnitykset on jo vähä, ööh, "ykspuoleiset".
Masennus iski. Kaikki nää on mätiä. Ja jos ne edellisten omistajien kaikki paikat on ratsupaikkoja, niin kaikkihan ne pitäs aukasta. Mitä mieltä raati on, onko tää niin hyvä aihio, että mistään ei saa parempaa?
Mulle kuittailtiin jo siitäki, että teen bisnestä vanhalla Saabin rutkulla. 400e pidän nyt pyyntihintana, ja en mä sillä voittoa tee. Rahaa on palanut seuraavanlaisesti.
Osto 200e
Trafin paperit 10e (myyjällä ei ollu nettipankkitunnuksia)
Motonet 21e
Tankkaus 20e
Lämpökytkin 15e
Ryyppy 17e
Motonet 30e
Maaleja (jäi tosin nyt käyttämättä muihin projekteihin) 60e
Touhutarrat 16e
Tankkaus 90e
Liikennekäytöstä poisto 6e
Noi tekee 485e
Sitte päälle tulee viä Trafilta 10e ajoneuvovero ja IF muistaa 20e plus senttejä päälle liikennevakuutuksella. Eli 515e. Jos joku saa 115e tappiosta taiottua bisneksen, niin hänestä tulee rikas mies talouselämän konsulttina.
Niin tai näin. Mieli muuttuu jatkuvasti. Honkajoelta lähtiessä olin jo myymäs tätä, nyt pohdin vain, että saanko mistään parempaa. Toisaalta vois jollekki maksaa pimeesti peltihommista, mutta tekeekö se niitä yhtään paremmin kuin minä? Osaan minäki viis vuotta kestävät hitsaukset tehdä vasemmalla kädellä. Miksi siitä maksaa muille. Hyvä maksaa, hyvästä voi myös maksaa. Puskusaumoja ja tunteella tehtyä työtä. En tiiä. Jos menis vaikka nukkumaan.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
On se hirveetä nähdä kun jobbarit tuplaa auton pyyntihinnan viikossa
Öljynsuodattimen paikkahan on kuvituksen perusteella oikein optimi. Itselläni ei ole vielä ollut autoa jossa suodattimen irrotus sujuisi ilman että makaa auton alla (paitsi tietty nosturilla).
Öljynsuodattimen paikkahan on kuvituksen perusteella oikein optimi. Itselläni ei ole vielä ollut autoa jossa suodattimen irrotus sujuisi ilman että makaa auton alla (paitsi tietty nosturilla).
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
No tälleen kun on jo muutaman projektin paalannut kun on yrittänyt tehä liikaa omaan vapaa-aikaan tai motivaatioon nähden niin sanoisin et paikkaat loputkin samaan tyyliin, haet leiman ja ajelet tyytyväisenä persoonallisella kesäpelillä joka on vielä kohtuu edukaskin.
Jos päätät myöhemmin ruveta entisöimään niin sillä tuskin on välii että joutuu pari extrapaikkaa vielä tekee lisää...
Jos päätät myöhemmin ruveta entisöimään niin sillä tuskin on välii että joutuu pari extrapaikkaa vielä tekee lisää...
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=23&t=178959
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=2&t=178960
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=11&t=178958
Jotakuta näyttää tämä kyrsivän oikein kunnolla, kun levykin jäi päälle
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=2&t=178960
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=11&t=178958
Jotakuta näyttää tämä kyrsivän oikein kunnolla, kun levykin jäi päälle
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
^^^Pitää siä auton alla kuitenki käydä, jolloin se t5/7:n suodatin on täydellises paikas. Ei sotke käsiä eikä autoa.
^^Totta. Ton "leimahitsaa" päiväs ja sillä sit pärjää helposti ens talven potkijaiset. Kerkee sen myöhemminki museoimaan.
^Tää on jo korkean luokan viihdykettä. Tainnu Pori Jazzit venähtää aamuun saakka
^^Totta. Ton "leimahitsaa" päiväs ja sillä sit pärjää helposti ens talven potkijaiset. Kerkee sen myöhemminki museoimaan.
^Tää on jo korkean luokan viihdykettä. Tainnu Pori Jazzit venähtää aamuun saakka
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23921
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
ai onks se porilainen
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
En mä tiä. Pitää varmaa kysyä et Sampola vai Impola?
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23921
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Hiton kusettajajobbari Kusetat vanhoilta ihmisiltä autot dollarinkuvat silmissä ja miljoonavoitot tavoitteena, vai miten se nyt olikaan
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Jokos tää meni kaupaks?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Ei kyl se on pihas edelleen. Tetammen viisaat sanat sai mielen muuttumaan (taas kerran) Onhan tää läpilaho paska, mut no elämä on. Toki museointi olis käyttökulut mieles kiva tavote.
Seuraava kevyt homma olis kojelaudan purku, tuulettimen vaihto ja alipainevuodon korjaus.
Seuraava kevyt homma olis kojelaudan purku, tuulettimen vaihto ja alipainevuodon korjaus.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Tai sitten sua alkoi hävettää kääriä rahaa vanhemman herrasmiehen selkänahasta
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Tai sit halusin trollille sisäsen rauhan. Ehkä häntä harmittaa, kun ei saanu ite koijata tätä ruosteetonta papan helmeä kuusen alta
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Vai et ole kierrättänyt rajoittimelle. Ehkä ihan hyvä niin.
Näyttää noita OG:n perusruosteita olevan normaaliin tapaan, vaikka vetaritunneleiden suhteen ennusteeni ei ilmeisesti ainakaan heti toteutunutkaan. Komppaan tetammia, umpeen vaan ja leimalle.
Näyttää noita OG:n perusruosteita olevan normaaliin tapaan, vaikka vetaritunneleiden suhteen ennusteeni ei ilmeisesti ainakaan heti toteutunutkaan. Komppaan tetammia, umpeen vaan ja leimalle.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Re: Aito-Saab automaatilla: MY83 GLs
Plus yks täältäkin, reiät umpeen ja leimalle. Jos alkaa ahistaa niin myyt eteenpäin. Kuten jo laskit niin voittoa ei ole tulossa koska elämä on ja ei ole Gas Monkey Garage. Tai sitten joskus hamassa tulevaisuudessa korjaat oikeaoppisesti ja museoautoksi.
Se kojelaudan purku ei ole niin paha homma kuin luulis, turhaan väki pelkää sitä.
Se kojelaudan purku ei ole niin paha homma kuin luulis, turhaan väki pelkää sitä.
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva