900i16 -> T16 hpt, APC ym.
Re: 900i16 -> t16
Menee offtopic, mutta itse käyttänyt vain Google Photosia kuvien jakoon foorumilla, ja toimii hyvin kun tietää miten linkki pitää hakea. Kuvat kun luurista latautuu automaattisesti Googlen pilveen, niin on aika simppeli laittaa kuvat jakoon foorumille. Ei vaadi kikkailuja. Mobiilikäyttö tosin vähän nihkeää.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Viggen"
- Viestit: 683
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: 900i16 -> t16
Paketti (T16) on vasta tulonpäällä, siinä on täydelliset sähköt mukana. Voin laittaa tänne raporttia kun paketti on saapunut Ruotsista.
Olen hankkinut myös toisen koneen, matalapaineturbokoneen. Moottori ja vaihdelaatikko, se tulee myyntiin syksyn aikana.
Ennakkokyselyt:
p .050 369 1412, whatsapp, yv, soitto.
Olen hankkinut myös toisen koneen, matalapaineturbokoneen. Moottori ja vaihdelaatikko, se tulee myyntiin syksyn aikana.
Ennakkokyselyt:
p .050 369 1412, whatsapp, yv, soitto.
-
- "Viggen"
- Viestit: 683
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: 900i16 -> t16
Moottori T16 HPT(malli B202L), turbo (malli Mitsubishi TE05-12B) ja vaihteisto (malli GM55706), joka on mielestäni paras kombinaatio. Olen rauhassa perehtynyt moottoriin, apulaitteisiin ja sähköjohtosarjaan. Kaikki tuntuu pelaavan niin kuin pitää; alipainesäädin, hukkaportti, puristuspaineet ok, laturi, turbo ok. Kaikki osatkin on löytyneet ja niille paikka. Tallissa on toinenkin moottori 900LPT, josta voi tehdä vertailua/yhdistää osia.
Sisusta ja kojelauta on purettu täysin, jotta sähköt on saatu esiin.
Projektissa autoon tulee lisänä ehjä kojelauta, alpine stereot, vakionopeudensäädin ja mittaristo.
Sisusta ja kojelauta on purettu täysin, jotta sähköt on saatu esiin.
Projektissa autoon tulee lisänä ehjä kojelauta, alpine stereot, vakionopeudensäädin ja mittaristo.
-
- "Viggen"
- Viestit: 683
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: 900i16 -> t16
Projekti etenee, valmiusaste 70%. Homma etenee suunnitellusti, vastoinkäymisiä ei toistaiseksi ole ollut.
-
- "Viggen"
- Viestit: 683
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: 900i16 -> t16
Valmiusaste 98%, kaikki meni hyvin, ainoastaan edellisen omistajan jälkiasennus varashälytin aiheutti harmaita hiuksia. Bensapumpun releet ja startti jäi ilman virtaa.
-
- "Viggen"
- Viestit: 683
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: 900i16 -> t16
Nyt starttaa, mutta bensapumpun rele ei saa sähköä
-
- "Viggen"
- Viestit: 683
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: 900i16 -> t16
Homma valmis!
900i16 2.1 on nyt 900 Turbo 16 täyspaineturbo, intercooler, APC ja 55706 vaihdelaatikolla.
900i16 2.1 on nyt 900 Turbo 16 täyspaineturbo, intercooler, APC ja 55706 vaihdelaatikolla.
Re: 900i16 -> t16
Hienoa. Kansa vaatii kuvia!
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
-
- "Viggen"
- Viestit: 683
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: 900i16 -> t16
Jösses, en osaa laittaa kuvia tänne. Facebookin saabistit- ryhmässä on materiaalia.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 10:25
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: 900i16 -> t16
Eikö niitä kuvia saa sieltä facebookista mitenkään linkitettyä tänne? Itellä ei facea ole ja en tiedä miten siellä on se kuvien jako toteutettu ja onko ylipäätään edes mahdollista sitä kautta tänne pistää? Kuvat on kyllä kiva lisä aina tällaisiin projektikertomuksiinHietalahti kirjoitti: ↑To Helmi 27, 2020 22:26Jösses, en osaa laittaa kuvia tänne. Facebookin saabistit- ryhmässä on materiaalia.
Ari #6007, "Kylän viimeinen Saabisti"
Re: 900i16 -> t16
Laita linkkiä edes sinne Facebookiin. Kahlailin Saabistit-ryhmän julkaisuja eikä osunut mitään silmään tästä projektista.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Viggen"
- Viestit: 683
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
-
- "Viggen"
- Viestit: 683
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
Re: 900i16 -> T16 hpt, APC ym.
Tekniikan vaihtoprojekti on valmis, auto on muutoskatsastettu, auto oli alunperin 900i16 2.1. Homma toteutettiin Saabin omalla 900 turbo 16 (täyspaineturbo) tekniikalla, mitään virityksiä ei tullut. APC, intercooler, vaihdelaatikko, ylipainekytkin, vakionopeudensäädin, pakoputkisto, katalysaattori ym.